Sabtu, 6 Oktober 2012

TWITTER ANUAR IBRAHIM PALING POPULAR? GILA HARAM HEBAT WOI!!!

agak-agak anda.. kononnya mereka di sinun paling power kononnya.. mereka memburukkan ds najib dengan pelbagai cara... tapi realitinya rakyat malaysia dah matang.. cuma yang tak matang spisis yang terikut cara pembangkang tu.. macam budak sekolah rendah cara politiknya.. keke..

mari kita lihat siapa yang kena...

ps: dengan nada berlagak samdul para pentabsub akan cakap alah.. ds najib paksa rakyat malaysia memfollow twitter dia... tu yang banyak tu.. hehe.. tapi anuar brahim dia ikhlas.. tu yang sikit.. tu.. hehe.. woi.. bodoh punya pakatan.. hehe.. akal ada ke.. tu yang aku cakap macam budak sekolah tu hehehe

Jumaat, 5 Oktober 2012

MASYUK LA TOKEY JUAL BAJU BERSHIT 4.0,,, DAH NAK BUAT PULAK 3 NOV NI.. KACAU X 18

wahhhhh ada masyuk lah tokey baju bersih 4.0... untung baju 3.0 pun tak habis pi joli lagi.. dah dah mat sabun nak istiharkan 3 nov ni perhimpunan bershit 4.0 pulak.. ekekekekeke...

bayangkan yang beli 5 juta manusia.. x rm20 hengget... aje gile kaya... kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya

baju ni dah dipromot dah oleh pakatun jibraum ketepet... hehe.. pui

ps: lepas ni boleh beli klcc dengan keuntungan jualan baju bershit 4.0 ni... hehehehe... gila kau 5 juta datang woi... 5 juta... wow... kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya

Khamis, 4 Oktober 2012

GAMBAR HANTU PALING GERUN SEKALI... JANGAN TENGOK..

bukan yang ni

tak pasti entiti ini menyerupai siapa.. harap tak delah sama.. tapi memang seram beb.. aku pun terkujat.. gila haram seram... apa nak buat dunia ini macam-macam mahkluk ada ma.. tapi yang nyata keseraman entiti dalam gambar ini jangan dibuat main beb...

korang roll ke bawah... harap tak mengelupor ye..
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

hahahaha.. sama tak entiti ni sama tak sama tak...

ps: gurau-gurau petang, janganlah marah pentabsub anuar brahim.. hehe.. sama kan gambar tu.. tapi tu siapa.. hehehe..

ELEH DISLIKE LAGI BANYAK KE.. ALAHAI.. SUKA KEMAIN PUAKA PAKATUN KEKE..

dalam alam maya.. ada satu unit dipakatan sana tu kejenya like or dislike apa video yang di keluar oleh bn.. alah dah tau lama dah.. mereka anggap mereka lah yang menerajui alam maya ini.. eleh.. setakat dislike.. aku tau siapa yang dislike.. dah tentu cina-cina kiasu... alah tau dah.. berpuluh acc.. dan klik je dislike.. dan peperangan cyber ini tidak berakhir dan mereka mewar-warkan terus... konon ds najib memang tidak disukai oleh sekalian rakyat... kononnya... hehehehehe...

pernah diceritakan setiap cybertrooper mereka ada lebih dari 5 ke 6 acc beb.. propaganda.. mereka nak tunjukkan kuat le kononnya... tapi hakikat dalam dunia sebenar... kita kena faham... ds najib dah semakin diterima dan apa yang dia lakukan memang dah terbaik dah...

kita biarkan saja puak-puak langau hijau ini kemain suka sambil garu telo sebab keadaan video youtube ds najib banyak dislike dari like... ekeke... tak pe kita bagi je depa ni naik minyak dulu.. hehe.. kan kan... taktikal perang kita takyah heran.. sebab propaganda siapa lebih hebat... dan siapa lebih licik... dan diketahui.. cyber trooper bn.. memang bagi puak-puak pakatan meroyan dulu.. haha.. bodo punya pakatan..

ps: macam budak sekolah pun ada pesen pakatan ni wakakaka...

Rabu, 3 Oktober 2012

100 RIBU? 10 RIBU... ATAU 1000 JE ANGGARAN.. RAMAI TU..

kadang-kadang kesian dah kat pentabsub-pentabsub ni.. kejenya nak tunjuk bagus dan kononnya abang dap dan anuar brahim akan tengok sambil tersenyum riang la kot.. hehe.. poodah..

himpunan tuntunan royalti di istana kehakiman putrajaya hanya 1000 orang datang? biar boto lor...

dalam harakah.. mesti akan keluar.. 10 ribu menawan putrajaya menuntut royalti.. atau pun gegak gempita di putrajaya melambangkan kejatuhan bn.. hehe... tak pun kehebatan anak muda seramai 20 ribu orang membanjiri putrajaya... tuntut royalti... hehehe..

sumber klik

makin pening le puak-puak sana ye.. semakin kurang dah manusia nak berjuang macam orang gila demi anuar ibrahim dan dap.. kesian pas.. huk huk huk

nak tengok macamana parasit pas pening.. meh tengok iklan ni hahahahahahahaha

http://headbomb.blogspot.com/2012/10/santai-santai-pagi-longgarkan-urat-urat.html

SANTAI-SANTAI PAGI... LONGGARKAN URAT-URAT MUKA ANDA!!!



ps: keh keh keh keh...

Selasa, 2 Oktober 2012

BAKAL PERDANA MENTERI MALAYSIA MEMBENTANGKAN BAJET 2013... NAK JUGA.. KEMAIN ANUAR BRAHIM NI KIKIKI

kalau aku jadi yb-yb bn pun aku challo lor.. alahai..ape buang maso nak dongar apa yang si kaki penipu ni cakap.. haha..  setakat nak membezakan apa yang bn buat.. lepas tu hehe.. faham-faham jele..pelik pesen-pesen pembangkang kat malaysia ni.. cara depa ni semua nak popular.. tapi habuk.. hehe..

kesian anuar brahim oi.. sampai hati yb-yb bn tak dengar pembentangan bajet bagus dari pakatun.. hehehe..

ps: kalau orang tanya.. apa jadi dengan pembentangan bajet dari pakatan... jawab je kesian... kesian... kesian...

DAP MEMANG BOLEH MENANG BESAR!!!

pengakuan terbuka seorang blogger berbangsa cina, helen ang.. dia taulah kenapa..

baca seterusnya klik

ini ulasan daku... pendek je..
sebab mca dan gerakan memang akan dikuburkan terus dari terus bangun.. semua kerana dap.. power kan dap kan.. sebab dap berjaya buat orang melayu jadi banggang piang dalam pakatan.. kita nak cakap ape lagi.. so sekarang dari bagi dap berkuasa... baik kita orang melayu yang majoriti sayangkan agama, bangsa dan negara... ayuh.. beri sokongan kepada bn.. pru13 rasanya umno je menang besar... mic hidup lagi.. mcm dan gerakan.. ucapkan selamat tinggal sebab... rasanya.. orang cina memang nakkan dap ma..

baca seterusnya klik

Isnin, 1 Oktober 2012

AJARAN PAS, JANGAN TENGOK HANYA DENGAN PAKAIAN, BERKOPIAH... TAPI AKHLAK?..

apa komen anda dengan malaun parasit pas ni.. gila kan...

ps: dalam pas majoritinya otak macam ni, yang minoriti je yang ok... tapi ramai je macam ni.. otak sakit...

Ahad, 30 September 2012

GAMBAR EDIT DS NAJIB DI NEGERI SEMBILAN.. TERSEBAR.. GASAK BEB..

aaa nampak.. kan super impose tu.. mana penchacai tai kucin.. eii kan super impose tu wei apa korang tak nampak.. kalau tak nampak maknanya pendek umur... hehe.. tu tu kat belakang yang ramai-ramai tu kan edit.. tu.. ai takkan tak leh perasan cai oi.. hehe..

lagi gambar edit yang panas ds najib di negeri sembilan... AAKJ