Sabtu, 3 November 2012

AZAN VS SAKA SIAM..

makhluk halus cukup takut dengan laungan azan..

INGAT DALAM CERITA P RAMLEE JE ADA MOTO TERBANG KE BUMBUNG.. INI BUKTINYA BEB.. HAHAHA


semua mesti ingat punya dalam filem seniman bujang lapuk.. babak ekzoz buloh tu.. lepas tu moto dia terbang naik atas bumbung... hahaha... ingat itu cerita je.. rupanya dalam dunia nyata.. ada la.. ni version berwarna tau.. hahahaha...

tengok kat bawah ni ha kekekekekekekekekeke... sadis da..
pung pung begitu....
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


Jumaat, 2 November 2012

FIGHT FIRE WITH FIRE.. AMBIK KO RAFIZI.. CARI PASAL DENGAN NAZRI AZIZ PULAK.. DAH-DAH PEKUNG ANAK PEMIMPIN TERTINGGI PKR BERGAMBAR DENGAN ARAK... AMEK KAU.. PUI


si rafizi bahlol ni kalau kita tengok, dah teruk dah otak dia.. hehe.. pi cari pasal dengan nazri aziz pulak kau ye.. erm.. sekarang kita bagi dia check mate dengan kebodohan dia.. kalau nak lawan api.. kita kena letak air kan.. betul.. tapi dengan rafizi kita lawan je dengan api dengan minyak sekali.. biar dia menyala lagi besar dari dia punya kerja sialan tu... mencari pasal dengan pak menteri bn.. tapi dalam parti dia pkr lagi lah barua dajjal..

gambar anak pemimpin tertinggi pkr dengan arak.. amek ko.. beb.. hehe


siapa ni siapa ni... wah parti pkr kan parti suci.. agak-agaklah ada pulak anak pemimpin mereka ni minum arak.. ai bior boto.. hehe.. 

Khamis, 1 November 2012

AKU BERANI JAMIN, BN BOLEH KALAH TERUK PRU 13 NANTI KERANA CAMERA AES NI... SERIUS.. BUKAN SEMBANG BEB!!!

aku malas nak ulas panjang la beb... isu camera ni membuatkan rakyat yang hati dah terpaut dengan bn makin hari makin menyampah dah.. mereka cukup marah dengan camera ni.. sebab tak logikla.. had laju tak masuk akal dah kena saman.. zaman sekarang bukan zaman tok kaduk beb nak suruh orang percaya dengan guna suratkhabar.. tv.. sekarang ni rakyat dah cerdik... silap hari bulan bn boleh jadi pembangkang pru nanti.. kepada pak menteri tolonglah fikir.. jangan buat kerja bodoh macam ni... menyusahkan.. nak buat satu perkara tu.. fikir impak dia.. bila rakyat dah jadi muak.. aku kata... sayonara lah.. korang nak ke anuar tu jadi pm.. korang nak melayu jadi kaum teraniaya sok... woi... sedar sikit pak menteri.. sedar sikit.. jangan buat silap macam zaman pak lah dulu.. ingat ingat... huh

ps: entahlah.. masing-masing dah tau kebahlolah projek aes ni.. tapi buat juga.. ds najib lagilah pening... dahlah propaganda burukkan dia menjadi dan semakin ketara sekarang ni... gelak besar lah anuar ibrahim... mereka dah lawan guna api.. kita yang banggang pi simpah dengan minyak.. makin bernyalah isu ni wei...

TERBAIK.. GOL GOL MASA WORLD CUP 2010 SOUTH AFRICA 2 TAHUN YANG LEPAS... LAYAN....

piala dunia 2010 dah lepas dah.. kita tunggu piala dunia 2014 pulak.. gerenti gempak.. dan terhebat dengan pemain-pemain berkaliber, hebat dengan skill, strategi dan macam-macam drama... hehe... piala dunia memang dinantikan oleh manusia di seluruh muka bumi ini... terbaik...



ps: mana tau kan lagi 10 atau 20 tahun akan datang ni... negara kita layak ke piala dunia.. aku berani jaminlah.. macam pesta rasanya.... dan impian itu mungkin boleh jadi kenyataan sekiranya perancangan dimulakan sekarang.. kan kan... MALAYSIA BOLEH!!!!!

Rabu, 31 Oktober 2012

APA PUNYA GILA, BAGI KUCING MINUM TODI, INILAH JADINYA.. ADES...



ps: dah tak de keje kot tuan kucing ni.. hahahaha... gila... kucing tu jadi pening lalat la... mambang mabuk minum brandy... hehe..

Selasa, 30 Oktober 2012

JOM TENGOK TENDANGAN PENALTI KURANG ADAB DARI PEMAIN BOLASEPAK... KEKEKEKE..

hinanya penjaga gol kerana gagal menangkap bola dengan cara tendangan paling siut, guna tumit,  macam harem perangai pemain bolasepak ini hahaha... , kreatif ye.. kekeke..



ps: apapuntakboleh... keh keh..

ABISLAH KALI INI, VIDEO ANUAR IBRAHIM DENGAN SAMSIDAR PULAK....PANAS PANAS....

jahanam le kali ini.. ades, dikatakan video skandal seks anuar ibrahim bakal keluar dan akan membuatkan isu ini paling sensasi dan panas bak gunung berapi... jeng jeng... macam biasa korang ingat penchacai nak percaya ker.. hadi awang kata mana boleh sebab itu bukti besi.. tak boleh dipercayai, alasan perut tak sama.. alasan pelanduk dua serupa.. dan pelbagai andaian yang mereka nak bagi... pokok kaulah penchacai... pemimpin korang yang korang agungkan tu kalau berjimak depan korang pun korang kata itu palsu... yb zul nordin dah bagi tau dah kat kita ma, spisis depa ni jenis pekak, bisu dan buta tuli.. mana nak percaya bab-bab aib yang pemimpin mereka sendiri buat... kalau umno ok.. walau cerita fitnahkan umno, cerita tipu melibatkan umno/bn kemain mereka percaya macam gampang seh.. hahahaha....


jom baca kat sini weh... panas gila haram ni... huhuhu MPP Online

MEREKA NI MANUSIA MUNAFIK BEB.. MEMANG KEPALA BANA OTAKNYA...

itulah realiti dalam kepala otak seko-seko puak bangkai pakatan beb.. agenda mereka bukan nak apa pun putrajaya dan putrajaya... itu saja mainan minda mereka... mereka takkan puas dalam melakukan kerja kotor demi mendapat kuasa...

kalau korang tengok gambar dibawah ini.. dah tentu ada tidak betulnya, orang Islam pegang lilin, masalahnya yang pegang orang pakatan, pemimpin pakatan beragama Islam.. semua boleh, ostad pas kata aahh boleh ja... umno je tak boleh pegang lilin, ia haram..mereka kafir... pemimpin kami buat boleh.. sebab kami semuanya hebat gila haram.. anda patut faham kehebatan kami pakatan rakyat... pui...

kepala hotak lu lah pakatan... ptuih

ps: bayangkan yang pegang lilin ini pemimpin umno.. aku boleh cakaplah.. pak lobai pas lah yang paling dashyat membuat demo.. mereka kan keldai jadian.. mereka nak cari point je dengan umno... memang bangsat cara politik pas parasit sekarang ni.. semua kerana kuasa... pui

IKLAN DOUBLE MEANING YANG 18SX... KEH KEH... CAM SIUT..

keh keh... idea 18sx yang siut.. hahaha.. cis sungguh... otak mat salleh kreatif  kalau bab-bab macam ni.. hahahaha...



ps: aduhai.. macam-macam...

Isnin, 29 Oktober 2012

KITA TENGOK JOM.. TEKNOLOGI RAHSIA TENTERA NAZI PADA MASA PERANG DUNIA KE-2

kalau kita terperasan lah.. teknologi perang yang ada sekarang ni di upgrate dari teknologi saintis-saintis bijak dari pihak nazi.. betul beb.. contoh v2.. teknologi peluru jarak jauh.. nazi jerman memulakan teknologi tersebut... spy plane.. kapal pejuang kuasa jet.. dan banyak lagi rasanya... BAYANGKAN KALAU NAZI JERMAN YANG MENGAWAL DUNIA DAN MENANG MASA PERANG DUNIA KE-2 MASA TU... kuku besi cara pemerintah... kaum yahudi gerenti pupus... hehe.. dashyat giler...




ps: banyak lagi teknolgi yang digunapakai oleh tentera amerika sekarang adalah dari asalnya teknologi nazi.. erm itulah gamaknya kalau kuasa mutlak dah dikalahkan.. habis semua musuh ambil... walau asalnya mereka memiliki cerdik pandai...

KITA BERBANGGALAH DENGAN SILAT... INI BUKTINYA...

walau ia mungkin pertandingan... seni silat sememangnya digeruni pihak musuh pada zaman dahulu lagi... tu pasal.. pada zaman kesultanan melayu melaka.. dikatakan.. panglima silat disana pada ketika itu mampu menumbangkan 10-20 orang tentera biasa.. memang sangat digeruni oleh musuh setempat... seperti kerajaan siam, majapahit.. dan sebagainya... jadi kita patut berbangga beb silat adalah seni mempertahankan diri paling terhebat yang ada dalam dunia melayu... salute..



ps: bahasa siam ni.. aku faham silat, je yang lain aku terlopong hehehe...

JOM KITA TENGOK, INI BUKAN FILEM YE.. INI REAL PUNYA GADUH 3 LAWAN 1..

amacam? ada berani.. hehe.. kalau dalam filem kita tengok punya cantik gerakan badan bila lawan musuh.. kadang-kadang 1 lawan sampai 5 orang, rilek je hero belasah... tapi ini dunia nyata... bukan dalam filem... kasi layannnnnnnn... haha..



ps: kalau kita tengok kat filem aksi.. kemain skill kan.. tapi dunia nyata... alah koboi gak.. cuma kecerdikan orang dalam menghadapi je.. hehehe..

Ahad, 28 Oktober 2012

JOM KITA TENGOK DRAMATIKNYA KEBANGKITAN PASUKAN YANG TAK MAU KALAH... TERBAIK..

kelayakan piala dunia 2014.. jerman vs sweden.. jerman dah leading 4-0... dengan semangat jitu, pasukan sweden tak mengaku kalah... dan itulah bolasepak.. drama-drama macam nilah yang paling best... kebangkitan hebat mengejar 4-4.. nasib tak menang kekeke... layan..