Sabtu, 17 November 2012

AURA KEBENCIAN TERHADAP SESAMA ISLAM.. MEMANG KUAT DALAM SOLAT HAJAT PAS SEMALAM...

aku rasa tak mengapa, itu hak pas kalau mereka bersembahyang hajat demi menghancurkan sesama umat... kalau mereka kata mereka tu maksum dan mereka rasa mereka ada hak tau apa yang Allah tentukan.. aku rasa biarkan jelah.. sebab.. aura kebencian dan negatif takkan dapat membantu dalam kemenangan apa-apa saja... itu memang realiti.. lagi banyak aura kebencian dan dendam itu di kumpulkan... syaitan dan iblis cukup gembira.. mereka cukup suka begitu.. dan iblis dan syaitan dah berjaya dah pun... biarkan.. pas.. sesungguhnya cara politik sampah macam ni.. hanya layak untuk orang low iq sahaja... so kita tau kan...

MEREKA KATA DIZALIMI??????? MEREKA ZALIMI ??? BIAR BETUL??? ZALIM KOT MANA TU..? AI TERUK BENO CARA PEMIKIRAN ORANG PAS NI... DAH MACAM SYIAH LAK AKU TENGOK... HUH!!!!


ps: tapi bila dibiarkan jadi kerbau dicucuk hidung tak le pulak mereka kata itu zalim.. hehe

PAS MESTI NAK LEBIH.. HAHA.. NAK GANTI UMNO.. OK OK.. BAGI MEREKA NAIK KLIMAKS DULU..

erm, ya betul, memang ramai.. setakat satu stadium kumpul.. alah dah tentu ahli-ahli pas berapa pulak.. kumpul sekaton berapa lak yang dapatnya kan... tapi kualiti mana.. erm. aku lihat dari zaman aku remaja dulu taun 1998 dulu pun orang leh dikumpulkan ramai macamni tak heran.. itupun para penchacai bongkak gila kata dengan ramai macam ni kompem kita boleh ganti umno... ok, ok.. faham.. sudah tentu kita faham matlamat para pemimpin pas... putrajaya, sebelum nik ajiz bersara... dapatkan putrajaya sekali cukuplah.. lepas kita sakau duit dan meranakan rakyat.. macam kat kelate ni... sampai air pun tak leh nak urus.. jangan risau... umno je kita kambing hitamkan... sebab... ramai akan percaya.. sebab pas memang hebat dalam membohongi orang... cecuba korang tengok kalau satu stadium leh kena sailang... nak satu malaysia kena sailang? hehe.. ai dunia-dunia.. politik kerana kuasa... duniawi.. duniawi... yang gelak besar para pemimpin kristian dap.. mereka memang menantikan kejatuhan kuasa melayu...haha... walau pas kononnya nak ganti umno... tetapi dalam pakatan mereka ibarat kerbau dicucuk hidung beb... biarkan... biarkan si luncai terjun dengan labu-labunya... kita tengok je...

ingat umno gentar ke.. kekeke... ohh konon gegar lutut la konon.. kekeke..

berkumpul di stadium sempena muktamar pas, sekali kumpul.. bagus-bagus.. dap tengok good one.. tapi kalau pas jadi dominan aku sendiri akan cakap tak pe haruslah kau boleh ganti umno.. tapi... dah bertahun camtu je.. jadi keldai.. kejadahnya.. jadi keldai kapior... pui.. apa semua dilakukan memang nampak terang pkr dan dap memperjuangkan negara sekular/liberal..hak orang melayu jadi sampah... pas kemain ikut.. aje gile beb.. hahaha

Rabu, 14 November 2012

APA YANG KORANG NAMPAK KAT 2 GAMBAR INI? AKU MALAS NAK TENGOK LELAMA... ERK..

kluenya lihat disebelah kiri sofa... aku pun.. tak pasti.. entah.. betul ke idak.. almaklumlah kita hidup di muka bumi ini bukan hanya manusia, binatang serta mahkluk-mahkluk lain pun ada sebab kita tak nampak mereka... huhu

adakah makhluk ini memang nak popular atau fake tak pasti.. banyak gambar hantu takkan muncul muka.. rasanya lah... tapi kita tak tau ooo sebab mereka ni kalau muncul boleh macam-macam... jeng jeng


gua ambil kat sini klik sini sama-sama pikiorkan lah ye... seram weh.. pui..

Selasa, 13 November 2012

AHLI PAS YAN MEMBELASAH PAS KEDAH... PENCERAMAH BERPELUH KETIAK.. AMEKAW...

erk.. jangan pula penchacai kata ini disabotaj oleh umno sudah.. hehe.. almaklumlah sekarang ni.. kepimpinan pas dah tak leh dah kena tegur.. walau dalam akar umbi dah menyirap dah dengan perangai pemimpin mereka yang iq ke laut tu.. tapi.. ikutkan.. pas mereka kata mereka power ma.. mereka hebat... mereka cukup terhebat dari umno... haha... dah-dah ahli sendiri taji baik punya... amekaw.... hehehe...

RAKYAT DAH BUKA MATA... DAN BUKAN TAK CERDIK NAK TAU MANA BETUL MANA SALAH.. YANG BUTA, PEKAK DAN BISU JE... MAIN IKUT... SEDAP PULAK MENJILAT PKR DAN DAP...

KERANA KERETA DISERANG GAJAH, BOB LOKMAN TAK PUAS HATI DENGAN NAJIB.. PULAK.. kekeke...

ni lah gajahnya.. kekeke..


Bob Lokman atau nama sebenar, Muhammad Hakim Lokman berkata, pelancaran Yayasan Artis 1Malaysia (YA1M) oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hanya untuk tarik sokongan golongan itu kepada BN.

Katanya, Umno terbukti semakin parah kerana sanggup menjanjikan habuan demi kepentingan politik.

“Ini janji tak ikhlas, kenapa baru sekarang nak bagi (perhatian) kepada artis. Adakah kerana tiada penyokong, baru nak
gunakan artis.

“Ini semua tindakan terdesak mereka. Selama ini siapa yang pandang artis, kami hanya digelar sebagai penghibur, tiada
kepentingan,” tempelaknya.

Najib melancarkan YA1M itu semalam sebagai langkah menarik sokongan golongan seni yang semakin peka dengan isu politik kepada BN.

Dalam ucapannya, beliau berjanji kepada golongan seni menyokong kerajaan akan mendapat bantuan lebih banyak kelak jika BN meraih kemenangan dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13).

Najib turut mengumumkan sumbangan RM2 juta kepada YA1M pada tahun ini dan RM3 juta pada tahun depan di samping akan menimbang untuk menyediakan skim perlindungan insurans kepada golongan seni.

“Kalau dah buat macam-macam, takkan artis tak boleh fikir, mesti ada muslihat di sebalik janji-janjinya. Kalau mereka (artis) waras, mereka tak akan sokong perkara ini. Kalau tak boleh baca lagi (muslihat Najib), maknanya mereka tak normal.

“Tapi kalau mereka tidak bermaruah, orang itu pastinya mudah ditipu,” tegasnya ketika dihubungi.
Antara artis yang telah menyertai parti politik ialah penyanyi dan pelakon kontroversi Abby Abadi yang mengumumkan penyertaan ke dalam PAS.

sumber klik sini

KERETA BOB LOKMAN DISERANG GAJAH, GAJAH ITU DI UPAH UMNO?? hehehe..



Grik - Bob Lokman, seorang selebriti yang kini bergiat berdakwah melalui Parti Islam Semalaysia PAS diberitakan bertembung dengan seekor gajah yang sedang melintas di Lebuh raya timur Barat.

Beliau dalam perjalanan ke Kota Bharu untuk menyertai muktamar tahunan PAS bersama beberapa buah kereta lain.

Ketika berhenti, jarak beliau dengan gajah tersebut kira kira 30 meter. Tanpa menyedari lampu sportlight beliau terlupa dipadamkan, menyebabkan gajah tersebut naik minyak.

Gajah tersebut diberitakan meluru ke arah kereta beliau dengan mengibaskan telinganya. Sumber menyatakan, ketinggian kereta beliau separas dengan lutut gajah.

Gajah yang kelihatan panik terus menanduk bahagian hadapan kereta Bob hingga berlubang.

Bob Lokman yang berada dalam kereta menjadi panik tanpa mampu berbuat apa-apa.

Sumber juga menyebut, tandukan gading gajah tersebut menyebabkan bahagian belakang kereta yang dipenuhi barang terangkat.

Kejadian tersebut berlaku ketika pendakian berhampiran hentian puncak lebuhraya Timur Barat.

Bagaimanapun, beliau dilaporkan selamat dan kini telah berada di Kelantan

sumber klik sini

ps: berapalah gajah tu dapat upah ek.. hehehe.. jangan mara aa gurau-gurau di hari selasa... kekekeke..

Isnin, 12 November 2012

ADA ENTITI SERAM, SERIUS SERAM DI DALAM SIDANG DUN P PINANG....

mengikut camera yang merakam kejadian.. imej entiti tu cukup jelas.. dan bila diperhatikan dengan teliti.... mukanya cukup menyerupai isteri lim guan eng... harap maklum.. seram.. seram seram... huhu.. tengok pun dah rasa macam boleh pengsan tau.. kekekekekeke....

ps: gambar ini lagi seram dari gambar hantu tau... kikikikiki

dengar kata mazlan aliman koma sebab tengok gambar ini... kah kah kah..

mungkin terperanjat.. dan mungkin menangis sendirian.. disebabkan ini.. punca nya ini... dan mungkin juga si mazlan tu muntah darah sebab gambar-gambar paling menyakitkan hati puak pakatan.. kih kih kih..


ps: muntah darah tak pe lagi kot-kot ada yang sakit jantung camna keh keh.. woi pakatan.. sembang saja lu orang ni ..

lagi gambar... klik sini

Ahad, 11 November 2012

APAKAH TAKTIK KOMUNIS INI MAKIN MELUNYAIKAN BN/UMNO..

erm.. sebenarnya aku tak mau sembang panjang.. dan aku tak mampu nak cerita lebih lanjut.. tetapi kalau korang perasan.. taktik yang digunapakai pakatan sekarang... taktik membenci dan memalit rasa benci yang meluap-luap terhadap pemimpin negara semakin menjadi-jadi.. dan terbaru... rosmah mansur..(tengok gambar di bawah) dikatakan taktik pakatan ala komunis.. akan lakukan apa saja untuk melunyaikan kemimpinan ds najib cara begini.. serius.. yang suka dengan benda ini adalah orang muda.. pengundi muda.. sebab apa.. aku baru je bersembang dengan seorang hanba Allah.. dan dia pensyarah di sebuah universiti.. dan beliau kata... pru nanti bn mungkin hilang 2/3 sebabnya taktik cara komunis ini sangat berjaya... itu je dia kata.. walau dia orang kuat kerajaan...

terbaru mereka bahankan rosmah kaw-kaw...

gerak gempur bn/umno kena terima hakikat.. yang orang cina.. minta maaf mereka tidak memihak kepada bn.. mereka akan sokong pakatan sebab mereka faham dalam pakatan orang cina adalah abang besar... yang jadi masalah.. melayu dalam pakatan... mereka memang menjadi senjata untuk meranapkan kuasa melayu dengan jadikan melayu jadi pecahan 3 golongan... cukup licik...

yang kita kena lawan dan tarik kembali adalah sokongan orang melayu yang muda-muda... dan hamba Allah itu cakap.. memang tak nafikan budak-budak muda sekarang mereka ini memang di pihak pakatan... minda mereka nakkan umno itu runtuh walaupun memang mereka tahu melayu akan jadi balaci dan jadi kuli setelah pakatan mengambil alih kuasa di Malaysia...

taktik ini sama saja macam komunis dahulu.. ramai orang melayu join komunis masa darurat dahulu.. mereka bersama-sama menentang british pada masa itu... jadi kesimpulan nya... bn/umno kena kerja kuat beb.. dan bala tentera kita kena kerahkan untuk menyerang batallion mereka... jangan play save.. jangan gunakan taktik 60-an untuk menarik pengundi... ada jentera alam cyber kumpulkan dan.. inilah masa kita berperang... ingat..  melayu pakatan suka kalau kuasa Islam/melayu diranapkan... korang tengok saja selangor dan perak...

JADI.. LAWAN TETAP LAWAN.. KALAU TANAH INI KITA BIARKAN KIASU AMBIL ALIH.. KORANG TENGOK SAJA DI PULAU PINANG... APA JADI MELAYU SANA...

ps: alam cyber cara pakatan mereka upah beb budak muda berfb.. siap bagi brodband.. siap bagi elaun.. tu pasal korang tengok bila di you tube dislike lebih banyak dari like.. kita bn.:? kadang-kadang biarkan saja walau yang power-power saja dapat.. so kumpulkanlah kembali.. kalau nak beri upah.. beri je.. sbb dah tak leh dah biarkan pakatan bermaharajalela beb di alam cyber.. so kita nak biarkan... lu pikir lah sendiri...