Jumaat, 30 November 2012

dr mohd asri buatkan penchacai rasa nak luku kepala dia.. hehe..

uit biar boto dr asri.. ekau puji PAU 2012? kang ada yang penchacai bannned hang kang hehe.. almaklumlah spisis depa ni semua nak kena sanjung, kena sujud kat pas.. kena sanjung menggunung cara mereka kononnya hebat.. tapi tahap jadi keldai je pun hehe.. pui

ps: penchacai kata twitter dr mohd asri ni di hack oleh umno.. hehehe...jangan mara aa.. gurau juga keke..

Khamis, 29 November 2012

TAHNIAH HARIMAU MALAYA, PERMAINAN MACAM INILAH YANG KITA MAHU...

yup, walau kita marah kan king gopal kerana experimentnya jadi macam-macam dekat pasukan harimau malaya, dek kerana kritikan pedas oleh peminat dan wartawan, serta kata-kata semangat diberikan oleh perdana menteri.. dan pakar motivasi yang lain rasanya... maka pemain mula sedar dan hanya bermain bermati-matian, mengikut arahan jurulatih serta memberi komitmen 100% untuk pasukan akan memberi keputusan baik.. inilah hasilnya...

memang betul, mana-mana dalam dunia ini, kritik atau teguran itu adalah kerana orang tu sayangkan orang yang dikritik itu.. jadi ambillah ia sebagai perkara positif.. TAHNIAH HARIMAU MALAYA KERANA MEMBELASAH LAOS 4-1...



ps: peluang masih ada, next indonesia.. rasanya kalau ikut taktik macam main tadi ni boleh rasanya menang...

Rabu, 28 November 2012

WOI PENCHACAI APASAL TAK TEGUR INI BILLBOARD YANG SALAH RUKUN ISLAMNYA.. hehe..

rukun Islam yang ke-3 apa sayang oi.. hehe.. ni mesti yang approved kan billboard ni tak pikir apa dah.. pikir $$$$ masyuk je le kan.. haha.. ai macam-macam jadi kat selangor la ni wei haha..

ps: menteri besar selangor merangkap exco agama dia buat apa ek.. haha.. pas pun pening ni kekekeke...

PUAK-PUAK MALAS NI MACAM NI LA PESENNYA BRO.. TAK GUNA OTAK SEBENARNYA...

buat kacau majlis orang, ok boleh kata mereka sebab mereka hebat kononnya... bro kita orang melayu ada adab beb.. bukan membuta tuli dalam menjadi pak turut parti kamu tu.. ya betul kamu nakkan keadilan royalti kononnya.. erm yo lah bro.. pakatan je la yang betul.. orang lain salah.. tapi perangai macam ni nak kita tunjukkan kat orang ramai.. ek ala.. loser bro loser.. hehe..

ai ce ce.. kemain suka puak pakatan kata video ni banyak dislike... kekekeke... biasalah mentaliti jibraun ramai macam tu.. suka kacau hal orang.. hehe.. pui

Selasa, 27 November 2012

HIGHWAY KERAJAAN PAS DAH SIAP TAU... TAK CAYA KE..

wah tahniahlah ye.. dengar kata highwaynya dibawah tanah.. so tu yang tak nampak pembinaannya diatas.. nampak kosong je... so kita tunggu je ye.. kalau siap kita leh guna kan haha..

ps: hehe.. jangan risau, pas kan power ma haha..

Isnin, 26 November 2012

SERIUS RAMAI TAHAP GILA ISENG ORANG DATANG..... PERGHHHH...

dashyat tu, korang tengoklah.. betapa ramai gila haram, haram pun tak macam ni punya ramai beb manusia datang ke sambutan deepavali anjuran pkr di shah alam... tu korang tengok sampai manusia penuh setiap pelusuk, hah korang tengok la.. aaa kan kan... hehe

ps: gurau-gurau di petang hari, kalau tak mampu tarik croud berbelas or berpuluh riban.. maksudnya apa.. 1, makanannya tak sedap, 2. tarikh tak sesuai.. 3. orang dah naik menyampah dah dengan pakatan... hehe..

seterusnya klik sini

DAH LE MAKI PM, BENCI SAMA UMNO, LEPAS TU TERHEGEH-HEGEH NAK JOB DARI UMNO...

SPISIS MACAM NI MEMANG BARUA LA BEB.. MULUT HARI-HARI CACI MAKI UMNO, SEMUA TAK BETUL TAPI NAK JOB DARI UMNO.. MASALAHNYA JADI CATERER UNTUK PERHIMPUNAN UMNO LAGI... DAH TAK DE LAGI BISNES MAN YANG DARI PENYOKONG KERAJAAN KE...

manusia keparat macam ni kita nak bagi dia sediakan makanan untuk pejuang bangsa dan negara.. pui..


ps: lanthoi punya manusia... seterusnya korang klik sini

Ahad, 25 November 2012

ITU 2010 RAJAGOPAL, BOLA SEPAK KENA ADA IDEA BARU... ADA FAHAM

dalam blog aku ada post pasal kehebatan skuad harimau malaya masa aff 2010 dulu... KLIK SINI dan aku sendiri kagum sebab memang dasat... tapi itu dulu.. bila mereka tak nak berubah.. dan tak nak belajar apa itu taktikal.. rajagopal still the same.. dan terimalah akibatnya beb..

piala AFF 2012, MALAYSIA JADI TUAN RUMAH.. DAN PASUKAN JUARA BERTAHAN TAK MAMPU NAK PERGI JAUH... AKU BERANI KATA PADA MALAM NI... 80% PASUKAN RAJAGOPAL AKAN PULANG AWAL... DAN 20% KEAJAIBAN SAHAJA...

MALAYSIA BARU SAJA KALAH DENGAN SINGAPURA 3-0 PADA PERLAWANAN PERTAMA ,... SO APA NAK DIKATA...