Sabtu, 8 Disember 2012

penchacai koma lihat puluhan ribu serbu pm di pulau pinang!!!!

hehe, adakah pemikiran penchacai akan cakap... alah tak heran, sebab semua yang datang tu kena paksa... atau mereka akan anggap yang datang tu bukan anak jati dari pulau pinang... hahahaha.. amacam penchacai.. ada eksyen lagi ka.. ada pikir rakyat dah semakin menyokong kamu ka pakatan.. beb.. aku nak bagi satu ayat je kat penchacai... kita kalau dah diamanahkan jaga negeri yang dimenangi, jaga rakyat susah, jaga rakyat yang memerlukan pertolongan bai.. ni tidak.. lu orang dengan pemimpin longkang cari salah orang macam perfect gilos bro.. berlagak siang malam konon mereka je hebat... tapi kebajikan rakyat.. ada jaga ke.. melayu pun korang buli... pui.. anak haram punya pakatan.. memang patut kita marah dengan dap.. tapi kita kena faham dap kuat sebab bhagal punya penyokong tegar pas menjilat tuan dap mereka...

SO KITA KENA FAHAM KEBANGKITAN RAKYAT ADALAH UNTUK MENGTONGSAMPAHKAN PAKATAN DI PRU13 NANTI.. AKU PERCAYA TU SEMUA...
TAHNIAH RAKYAT PULAU PINANG.. ANDA LAH PENENTUNYA....

ps: jangan mereka kata gambar ini edit sudah ye.. pui klik sini

Khamis, 6 Disember 2012

ERMA MENGKRATE TENGKOK ARTIS YANG BONGKAK.. mau abby terasa ni.. hehe..



ps: terasa i tau, kata abby, jaga-jaga kak erma, ada yang abby meroyan kang, aflin dah kena dah.. kang kak erma lak kang kena tarbi.. mau dia kata tak dapat hidayah dari pas kang.. aaaa jangan main-main dengan penganut parti hebat tu.. dia bukan taksub dah tapi dah jadi totok.. gasak-gasak.. haha..

ALAHAI SI ABBY, ENGKAU NI MULUT LONGKANG KE APA?

aku tengok makin banyak abby mak jands ni membebel kat twett dia tu ek.. ai apalah pas bagi minum sampai dangkal sungguh pemikirannya... ini bukan taksub lagi ni orang panggil totok.. pui..

ps: kalau kau pergi ke gaza macam aflin shauki ok lagi.. kira berani lah juga si aflin sampai juga ke sana.. kau abby? menyalak macam orang gile batang.. f**k... huh


Rabu, 5 Disember 2012

ADAKAH RAKYAT KELANTAN DAH MUAK DENGAN PAS???

sekurang-kurangnya kesedaran tu dah wujud dikalangan rakyat kelantan.. pas bukan tak bagus tetapi pemimpin didalam parti itu yang tidak bagi pas jadi bagus.. dan terang-terang jadikan pas balaci politik untuk dap dan pkr.. 

jangan pulak ada penchacai kata ini semua edit.. dan orang yang datang ni semua dibagi upah.. TUKAR

gambar diatas diambil sewaktu ceramah anjuran umno di pasir mas, kelantan..

ps: TUKAR TUKAR TUKAR TUKAR TUKAR TUKAR

LAGI KELUAR UMNO.. EH SILAP PAS.. DI KEDAH...

mesti penchacai kata, umno upah.. tak pun mesti mereka kata umno saja panggil mana-mana orang yang berlakon supaya nampak macam keluar pas.. tak pun mereka akan nafikan didalam akhbar harukaki mengatakan mana ada orang keluar pas.. umno saja membuat cerita bohong... tak pun ini dalam drama tv je, mana leh caya.... hehehehe... kan .. alah takkan lah korang tak tau jawapan biasa bila penchacai nak cover line... hehe..

anda boleh membuat spikulasi apa yang akan penchacai katakan... silakan ye.. tapi jangan over sudah..



ps: pas kuala nerang dah gegar dah.. jeng jeng...

STADIUM YANG PAS JANJIKAN DAH SIAP LAH WEI...

siapa kata tak siap.. pandai-pandai je korang ek.. aku salute lah dengan cadangan mereka kata nak buat stadium baru, gile hebat pas bro.. ternganga penchacai bro.. haha..


ini janji-janji power giler berkenaan dengan stadium ini.. hehe baca baik-baik tau..

"Saya ingin membuat pengumuman pada hari ini satu berita gembira buat rakyat Kelantan khususnya peminat-peminat sukan tanahair di mana Kerajaan Kelantan telah bersetuju untuk membina sebuah kompleks sukan bersekali dengan Bandar baru untuk kegunaan aktiviti sukan di negeri ini.

"Kompleks tersebut yang antaranya akan menempatkan sebuah stadium utama dengan kapasiti 40,000 tempat duduk bertempat di atas tanah milik kerajaan di Bukit Merbau, Pasir Puteh," kata beliau.

ni pun kira stament hebat lah berkenaan stadium tu
KLIK SINI

DENGAR KATA DAH SIAP... 
ROLL KE BAWAH YE.. 
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
woooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!! dasatnya...cantik seh stadium ni.. betul ke dah siap.. hebak puak-puak ni dok janji kan wakaka..

ps: senangnya berjanji dan menunaikan haprak.. itu lah pesen parti hebat sokmo tu.. pas..huh

Selasa, 4 Disember 2012

MAKIN TERKANTOI DAH SI PELIWATISME TU YE.. PUI

asyik-asyik kantoi, sana sini kantoi.. apa ni.. dah tak da keja lain ke beb.. dah takda cara lain ke nak lawan cara berhemah dengan pm ds najib beb.. anuar ibrahim, aku rasa hang ni memang dah sakit otak lah kot.. sebab gile beno nakkan diri tu jadi pm selepas pru13 nanti ye.. apa saja yang boleh menjatuhkan najib.. guna sebaik mungkin... tetapi Allah melindungi pm kita ... InsyaAllah.. aku percaya.. pru 13 nanti pakatan akan bungkus... bungkus sebungkusnya beb...

jangan pulak bila terkantoinya rakaman perbualan deepak ini.. si ketua penipu tu anggap ini konspirasi umno lak ye.. khak pui.. hehe..



sumber klik sini

ps: bila dah terdesak.. macam-macam dah si malaun tu buat.. yang peliknya ada juga kepala gurga dok jilat dan ikut setia dengan dia.. pelik dan pelik.. huh

EUROCOPTER EC725 - HELIKOPTER YANG KIPASNYA GUNA PLASTIK - kata pembangkang..

agaknya mereka nak cari le kot modal nak membelasah pembelian uerocopter ni kan.. ala biasalah beb.. pakatan ni mana nak senang hati kalau kerajaan nak tingkatkan pertahanan negara.. ada je tak kena... kadang-kadang minded pakatan ni macam orang gua dapat i pad beb.. haha... jadi malaun sememeh yang tak cerdik sepanjang zaman.. mereka anggap mereka je cerdik.. hehe..

klik sini untuk seterusnya cerita eurocopter ini

DAN PAKATUN AKA PEMBANGKANG SAMPAH OTAK KREMPENG MENCADANGKAN...
MEREKA KATA BELI HELIKOPTER INI LAGI BERBALOI.. SEBAB IA MURAH DAN JIMAT.. HEHE...

jangan risau ia siap ada remote control lagi.. tau kau hado haha..

ps: jangan mara aaa nanti kena jual da.. gurau-gurau hehehehe

PANAS!!! PANAS!!! KHAS UNTUK MEREKA YANG GATAL...

maaf.. ruang ini adalah untuk iklan berbayar.. dan sekiranya rakan-rakan diluar sana mencari-cari pakej foto perkahwinan bolehlah ke page facebook yang dilampirkan.. mudah-mudahan rakan-rakan boleh sebarkan kepada sahabat kita yang bakal mendirikan rumahtangga ye.. thankz..

boleh klik sini
shaieza collections

mengikut terma dan syarat*

ps: kepada rakan-rakan yang nak mengiklankan bisnes anda boleh hubungi kami di emel shaieza.biz@gmail.com, percuma 1 post untuk 1 hari didalam blog ini.. sekian :)

HEHE, SANTAI-SANTAI.. APE LE SAMDOL DA INI JANTAN... HAHA..


ps: mesti koma.. mulut berbuih dan kaki kejang mamat tu wakakakakaka...

Isnin, 3 Disember 2012

KERANA POLITIK APA SEMUA BOLEH.. IKHLAS KE OR KERANA KUASA?

pesen ni dah terbiasa dah dikalangan pakatan, terutama pas.. dap dah memahami Islam dengan tunjuk ajar pas.. erm ok.. hehe pas pas.. kalau lah yb mca begitu... agak-agak apa tuduhan pas beb? mesti mereka bagai nak pecah kepala membantah sampai lupa anak bini hehe...


ps: macam-macam dah... macam-macam dah... aku pernah pergi ceramah ng suee lim ni.. lepas ceramah dia takbir.. lepas tu yang lain sahut... hehe.. pas pas.. apekebende politik macam ni pas oi.. hehe.. kalau dia ikhlas dah lama dia bantah kalau Islam diperkotak katikkan.. ini dia pun sokong dalam senyap.. dah nama cina dap bai.. sendiri mau ingat la beb...

dari blog ini klik

WAKAKA... SAJA ATAU TAK SENGAJA... WAKAKA...

korang tengok lah sendiri ye.. aku gelak sampai perut keras berdentum wakakakakakakaka... saja perli kot.. haha.. pui lawak siut... ades ades..

ps: siapalah yang mengusik mr anuar ibrahim ni ye.. hehe.. editing ni.. sudah tau.. hahahahah...

Ahad, 2 Disember 2012

ADAKAH MELAYU DAH SEDAR ATAU TAK SEDAR LANGSUNG?

aku nak tanya.. adakah kita sebagai melayu tak terdetik yang kita akan hilang kuasa kerana ada melayu yang boddo piang sanggup gadai segalanya kerana kuasa?

lagu ini walau berkali-kali aku dengar ia tetap menyentap sanubariku sebagai melayu.. salahkah aku berbangga sebagai melayu? sedangkan orang cina dan india mereka berbangga dengan bangsa mereka... kenapa kita sebagai melayu yang sanggup melihat orang melayu itu sendiri hilang kuasa...

korang percaya ke pas akan jaga orang melayu sebaik mungkin beb? korang percaya ke mereka jaga kita semua bila mereka dapat kuasa? jawapan aku pooooodaaaaaahhh!!!!

POWER SIUT ANUAR IBRAHIM TEKA PASUKAN MALAYSIA MENANG...!!!!!! hehe..

dashyat beb, ramai dikalangan penchacai.. kata aaa kan betul tak kata anuar ibrahim.. kan terer kan dia meneka.. memang hebat siul anuar ibrahim... aku yakinlah putrajaya mesti dapat ditawan.... kata penchacailah kan.. ehehe.. alah itu pun nak eksyen pechacai kan.. pooodah... haha..

ps: eleh teka pun nak jadi belagak ek.. keke.. pepun tahniah kepada harimau malaya, misi anda berjaya... tahniah rajagopal, sory lah ye sebelum ini ramai yang kritik anda... salute...(bukan salute anuar brahim ye.. kekeke )