Sabtu, 5 Januari 2013

BERITA PALING GEMPAR!!! 400 KELUAR UMNO KAT SERDANG!!!! pengsan!!!

APAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????????????????????????????????????? TAKKAN LAH WEI.. TAKKAN CAMNI.. ADUS.. TOLONG LA.. PLEASE LAH.. KENAPA NI.. TAKKAN KECEWA SAMPAI TAHAP MACAM TU SEKALI.. KENAPA..???? sedih ni.. huk huk huk.. TAHNIAH PENCHACAI.. KORANG AKAN SUKA CERITA INI...

korang roll kebawah.. sedih... sob sob
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Lebih 400 penyokong Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) dari Bangi dan Serdang telah menyertai kelab penyokong BN dalam masa beberapa bulan ini selepas hilang kepercayaan terhadap kepimpinan Pas dan parti pembangkang yang lain.   

 Pada majlis yang dihadiri oleh Dato Ahmad Maslan, beliau turut menerima borang keahlian 50 bekas penyokong Pas yang menyertai Kelab Penyokong BN dan mereka berjanji menyokong BN pada pilihan raya umum akan datang.   

Wakil kumpulan itu, K.Balamurugan berkata mereka yang terdiri daripada anggota penyokong Pas dari Bangi dan Serdang keluar parti kerana tidak sanggup lagi ditipu oleh pimpinan pembangkang.   "BN, bila janji mereka benar-benar tepati janji.

Tetapi Pas bukan macam itu, masa nak undi mereka janji nak buat itu dan ini tetapi bila menang mereka sudah lupa semua. Kita minta tolong pun mereka tolak, sekarang kita dah tahu siapa mereka sebenarnya," katanya.-Petikan SH

ps: hehehe jangan mara aaa... saja je letak keluar umno walau nama orang keluar tu bukan umno pun.. haha.. sebab dengan tajuk je penchacai mesti suka.. sebab buruk umno cukup mereka suka kan kan.. hehehe.. lalalalala...

YO LAH ABBY, KENAPA? ADA MASYUK KER DAPAT ANGPOW??

yo lah, nik aziz je lah maksum, parti pas je lah hebat, parti pas jelah yang diredhai, parti pas jelah yang Islam dari orang lain dimuka bumi ni.. yo lah yo lah... kau jolah yang betul.. haha.. berapa besen da ko minum sup selipar buatan pas... tu pasal otak ko asik umno tak betul manjang, yang buruk ajer kau tengok ye.. yang busuk je ye ko tengok... pui

ko tak sedar pas camno pulak, memang betul orang kata parti Islam yang mampu bawa perubahanlah.. ok.. perubahan ye.. selama 22 tahun apa pentadbiran Islam bawaan pas dapat tak pujian dari pemimpin serata dunia... yang aku tau pentabsub pas jaja yang nik aziz menjadi dikalangan 100 pemimpin Islam yang  popular katanya... hehe.. yolah,... cuma tolong beri tak banyak 5 je sumbangan pas terhadap umat Islam kat bumi malaysia ni je.. tak banyak silalah bagi.. kalau adalah 5 sumbangan besar tu yang pas ada buat????? ada ker... keretapi laju?? ukhwah sesama Islam??? air bersih? pembangunan??

ceramah jelah mampu, cari salah orang jelah mampu.. kan hehe.. lepas tu kata umno kejam, tak bantu negeri pas.. balak ko sebat, tanah kau gadai.. jalan kau tak upgrate, highway baru hanya lancarkan saja.. buat nya tidak... khak pui...haha..


ps: apa pun tak boleh.. cit

GEMPAR TAHAP TERATAS!!!! ANDA WAJIB BACA INI!!!

aku ambil dari page anti dap club.. korang tengok apa yang pas dah buat.. poster ni aku rasa dipasang oleh bekas ahli pas juga rasanya... kepincangan dalam parti yang semakin tak keruan kerana mantera putrajaya.. dan kesangupan mencover dap seadanya... itulah dia pas.. bak kata hassan ali.. yang ada dalam pas hanyalah jenis pak turut yang realitinya menyinkirkan golongan ulama... golongan parasit..

INI BUKAN COBAAN, TETAPI REALITI PAS DAN JANJI-JANJINYA...


ps: sendiri fikir sendiri tenung.. baca satu-satu...

Jumaat, 4 Januari 2013

MEREKA EDIT GAMBAR DS NAJIB DISALIB!!!! AMAT BIADAB BRO...

bila mereka menggunakan alam maya untuk mengaibkan ds najib, dan mereka gunakan secukup-cukupnya untuk memalukan ds najib, apakah ini ajaran wajib bagi mereka.. mereka ni dah macam takda akal dah.. janji nafsu kuasa dah kawal minda mereka... cukup hina ek.. tak mengapa.. bak kata orang ada ubi ada batas.. bukan nak balas.. tetapi taktik begini akan memakan diri sendiri.. tengok lah..


BAIK DI BALAS TAIK.. BILA PM TERLAMPAU BAIK SAMPAI BR1M DI BERI TAK KIRA KAU ORANG PAS, PKR, DAP..DAN BANTUAN-BANTUAN LAIN.. SEPATUTNYA MEREKA INI LAYAK KITA LAYAN MACAM SAMPAH JE.. BILA DIBERI BANTUAN MEREKALAH ORANG PERTAMA DATANG... YAMAKA CHOW HAI PUNYA PENCHACAI... PATUTNYA KALAU BANTUAN MACAM TU KITA BAGI HANYA ORANG BN JER.. BARU ADA AKAI.. BEB..

AKU SARANKAN KALAULAH BN DITAKDIRKAN MENANG 2/3, INILAH MASA CARA KASAR AJAR CHIRAKAK-CHIRAKAK BAHLOL INI BEB.. SEBAB MEREKA DAH KETERLALUAN.. AKU BUKAN NAK MENGHASUT.. TETAPI KALI NI DAH TERLAMPAU DAH..

puak-puak ini kalau betul mereka orang pas, pkr or dap.. yang jenis kepala cilaka lah.. kita jangan bagi sikit pun bantuan.. biar mereka rasa.. biar mereka cukup sadis terasa.. atas perbuatan mereka ini.. tegas sikit macam tun dr mahatdir dulu.. semua tak berani naik muka... sebab dah terlalu bagi muka.. inilah jadinya.. kaduk dah naik junjung dah keparat penchacai sekarang.. pui..

FIGHT FIRE WITH FIRE..

ps: aku teremosi sebab keterlaluan bai.. haram jadah.. pui

HARI INI AKU NAK PUJI PAKATAN RAKYAT... SEBAB MEREKA BAGUS!!! WAJIB LIHAT...

peluru bakal dilancarkan

NAK TANYA KAT KAWAN-KAWAN YANG DUDUK KAT SELANGOR? SELAMA PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH.. JALAN-JALAN ADA TAK YANG BERLOBANG.. LOPAK YANG BESAR.. SAMPAI KALAU NAK TAK PERASAN BOLEH TERBENAM DALAM LOPAK AIR AKIBAT JALAN BERLUBANG-LUBANG... PERNAH TAK KORANG TANYA...APASAL TAK DI TURAP JALAN NI.. SIUT BETUL.. ADAKAH KORANG NAK SALAHKAN KERAJAAN PUSAT? ERM LEK BEB.. KERAJAAN PUSAT DAH PERUNTUKKAN BERPULUH JUTA BEB UNTUK MEMBAIKI JALAN-JALAN UNTUK SEMUA NEGERI.. TETAPI KORANG PERNAH TAK TANYA MANA PERGI PERUNTUKAN TU... PI TANYA MB SELANGOR... MANA DUIT TU... JENG JENG... 

mereka ni asik asik nak salahkan bn, sedangkan mereka dah diberi dah pun peruntukan.. so mana duit tu.. siapa boleh jawab????? hahaha... ok gambar di bawah ini di lokasi petaling jaya selatan.. korang tengok lah jalan dia.. tu kalau ternak ikan dalam lopak tu gerenti besar-besar ikan dia ko.. ades..


ps: jawapan paling best dari penchacai.. jalan ni di kawasan orang umno.. so umnolah yang kena tarkan jalan... oiii wak lu..

APA KENA MENGENA JUSTIN BIEBER DENGAN KOMUNIS?? BIAR BETUL!!!!

hehe, apa da silap.. apa kena mengena justin bieber dengan komunis... kah kah kah... ini mesti kesalahan yang tak diambil pusing akhbar ni... cuba teka akhbar apa ni SINAR? KOSMO? METRO? UTUSAN?

editor akhbar kena updatelah selalu.. kang jadi bahan lawak pulak surat kabo tu.. haha...


ps: tapi akhbar paling lawak sekarang adalah harukaka.. sebab dari a-z semua cerita lawak.. tak caya korang beli lah.. haha


BACA TAK BACA ITU HAK KORANG!!! :(

memang nyata pakatan rakyat sebaik mungkin nak tarik kembali orang melayu kembali menyokong mereka.. ya betul, mereka agak berjaya sedikit dalam hal pogram-pogram anjuran mereka masa sambutan tahun baru baru-baru ini.. yup, kenyataan dan kajian mengatakan pakatan rakyat berjaya dalam menarik kembali sokongan orang melayu untuk mengundi mereka pada pru13 nanti...

keadaannya senang, mereka guna emosional heard dalam mencari kelainan... dan lepas itu jarum-jarum membenci kerajaan mereka bibitkan.. ini taktik paling ampuh yang ada dalam pakatan... mereka gunakan dakwah.. walaupun kita tau.. dakwah mereka hanyalah untuk memesongkan minda orang supaya tak fikirpun masalah yang teruk berlaku di selangor ini... hebat bukan.. senjata mereka uztaz azhar idruz.. artis-artis yang dah kembali ke pangkal jalan... so tindak tanduk ini memang berkesan untuk memberi emosional feeling kepada orang yang datang...


MEREKA YANG DI HALUSI EMOSIONAL STRATEGI INI.. TAKKAN FIKIR APA TERJADI DEKAT ORANG MELAYU DAN ISLAM.. WALAU NAMA ALLAH DAP NAK GUNA DALAM BIBLE, RUMAH MURAH TAKDA LANGSUNG DIBINA DI SELANGOR, NASIB ORANG MISKIN TAK TERBELA... DAN MASALAH AIR YANG MEMBELENGGU SESETENGAH RAKYAT SELANGOR... HEBAT KAN... DAN MEREKA TAHU.. DI SELANGOR PEMIMPIN MELAYU ISLAM PAS DAN PKR HANYA MENJADI PAK TURUT JER.. SEBAB YANG BETUL-BETUL BERKUASA ADALAH DAP... mereka tak akan ambil pusing hal itu...

jadi bn/umno kena bekerja keras lagi dan lagi dalam menarik orang muda, sebab kebanyakan orang muda mereka tak fikirkan hal-hal yang negatif kerajaan selangor.. mereka tau.. sebab minda mereka dah di jentik emosional feeling dan amanat minda yang diajar membenci, menganggap kerajaan bn korup, teruk, tak Islamik dan macam-macamlah yang negatif...

walau nyata kerajaan bn banyak membantu.. inilah strategi pakatan gunakan.. sampai budak-budak ini lupa realiti sebenar... agak dashyat keadaan bila mereka langsung tak peduli nasib bangsa sendiri sebenarnya... yang mereka tau.. aku dah ikut Islam, dan aku tau apa aku buat..

KITA BERDOA MUDAH-MUDAHAN ALLAH MEMBERIKAN KEMENANGAN KEPADA UMNO/BN... sebab kalau kuasa melayu Islam dah tiada di bumi bertuah ini.. agak-agak nasib kita terbela tak?.. budak-budak muda yang nakkan PERUBAHAN tu.. masa mereka dah ada keluarga, ada anak, dan masa tu bantuan-bantuan untuk orang melayu dah langsung sifar, kerja susah.. ekonomi longlai, dah jadi kaum yang kelas ke-2... agak-agak baru nak menyesal????? IBARAT NASI DAH JADI BUBUR... masa tu agak-agak ustaz azhar idrus dia ke mana? adakah dia pula menentang parti yang dia dok sokong dulu???... BERFIKIR BUKAN IKUT PERASAAN!!!! ini berkaitan kuasa orang melayu... cerita sikit di pakatan pas dominan ke tidak??? pkr tu memperjuangkan Islam ke tidak? dap???? adakah dap dapat jaga orang melayu seeloknya... ???

mai baca apa jadi.. mereka berjanji.. tetapi mereka tidak tunaikan.. banyak beb... KLIK SINI

yang ni pulak menjaja fitnah, langsung pak lebai pas tak mau amek tau.. yang tipu mereka percaya.. apa ni KLIK SINI

yang ni pulak, pelajar unisel langsung tak terbela oleh kerajaan selangor.. kata rafizi nak beri pelajaran percuma.. ini apa jadi ni??? buka mata sikit KLIK SINI

AKIBAT NAK UBAH.. sekarang jadi apa kat negara jepun KLIK SINI

banyak lagi hal-hal pakatan yang sangat sadis, rasuah, tak jaga rakyat susah.. jaga orang kaya jer.. pemimpin mereka mencari kekayaan dengan balak.. ketua menteri p pinang dok hina orang melayu... jadi.. MAKSUDNYA PAKATAN RAKYAT TERLAMPAU MAKSUM...!!! korang ada otak fikirkan je lah..

Khamis, 3 Januari 2013

AKU TABIK KAT PAKATAN SELANGOR KERANA BAGI WIFI PERCUMA!!! TAHNIAH PAKATAN RAKYAT!!!!

semasa geng-geng penyamun tarbus membuat pengumuman, yang ada wifi percuma di erea pjs.. mb selangor si khalid gagapin dengan bangganya mengatakan pelancaran wifi percuma ini adalah untuk menunjukkan pakatan rakyat juga mampu memberi acces internet percuma kepada rakyat!!! ... kau hado??? hehehe

setelah majlis dirasmikan.. maka dengan angkuhnya penchacai-penchacai, ada yang jalan mendada, memerli umno.. siap bandingkan, dulu umno ada ker bagi wifi percuma macam sekarang, mereka canang kat facebook.. mereka bakar line dengan tag gambar majlis pelancaran wifi tu di facebook-facebook orang bn,

erm, tulah.. penchacai tak tau mereka dah kena tipu.. sampai sekarang jangan kata wifi percuma, nak acces pun tak boleh, line tak timbul-timbul (anda boleh ke pjs cuba beb)... hehehe... bila ditanya kembali kepada penchacai pakatun yang dulu angkuh pasal wifi ini... mereka dah tak tau nak cakap apa.. muka biru.. air hidung keluar.. dah tensen nak jawab camna lagi... mesti dalam hati mesti kata.. chirakak punya mb khalid.. aku dah kena tipu... tetapi kerana egois.. mereka memberi komen begini.. "umnongok pembohong, wifi memang free lah, aku access ada jer.. tulah umno nak memfitnah je kerjanya" itu kata insan kecewa nak coverline pemimpin korup mereka...

jawapan aku "adakah wifi percuma itu hanya boleh di acces oleh orang pakatan sahaja???" hehe dasat wifi ciptaaan pakatan di pjs.. hanya orang pakatan je wifi tu automatik boleh acces.... hahahahaha... punyalah kelakar tahap cipan gunung jawapan penchacai dap.. wakakakakakaka...


ps: itu baru wifi yang dijanjikan, apa cerita kebajikan yang untuk ibu tunggal? dah selesai belum.. eleh.. ni mesti kata, semua salah umno.. hehe.. ai macam-macam perangai pakatan kat selangor ni.. tapi seko penchacai tak mau ngaku dengan tak betulnya pemerintahan mb gagapin... pui..

ANUAR IBRAHIM MINTA DIA DIBERI PELUANG MASUK TV!!! erm..

hahahaha... lepas satu-satu, lepas haji hadi awang nak minta 1 jam je untuk masuk tb 1.. dah dah.. lepas tu atuk nik ajiz pun nak juga... hah, sekarang mr anuar ibrahim pulak nak juga masuk tb live lagi!!! jangan main-main kau... haha.. lepas ni siapa pulak nak minta masuk tb kerajaan?


antara pemimpin pakatan yang nak juga masuk tb

1. mahfut omar - gerenti jadi pentas raja lawak
2. mat sabu -  jaga-jaga mah
3. lim guan eng - wa punya bini suloh
4. lim kit siang - wa abang mesar.. mestilah mau
5. karpal sink - anuar ibrahim harus bertaubat.. saya mau juga..

kesimpulannya mereka ni kemaruk nak masuk tb rupanya wakakakakakakakakakakaka....

ceritanya dari sini klik

Anwar Ibrahim perlu diberi kebenaran untuk tampil di siaran televisyen sebagai bukti Najib Razak serius dengan transformasi yang dicanangnya.

Pengarah Komunikasi KEADILAN, Nik Nazmi Nik Ahmad berkata, ia ekoran tuntutan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang menyatakan kesediaan untuk tampil di RTM, diikuti Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang turut mahu diberi ruang sama.

“Sebagai sebuah negara demokrasi, setiap pihak wajar mendapat hak yang sama, termasuk untuk muncul di media arus perdana,” kata Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Seri Setia itu.

“Ruang itu harus juga diberi kepada pembangkang. Ini perkara asas demokrasi dan sejajar dengan slogan transformasi Najib,” katanya ketika dihubungi.

Menurut Nik Nazmi, kali terakhir Anwar muncul di televisyen pada 2008, sewaktu debat harga minyak bersama Menteri Penerangan ketika itu, Datuk Ahmad Shabery Chik.

“Najib berjanji untuk beri semua pimpinan termasuk pembangkang berkempen menjelang pilihan raya. Ia sepatutnya dijadikan kebiasaan bagi menjamin proses pendemokrasian di negara ini,” tambahnya.

Jun lalu, jemaah menteri meluluskan kertas kabinet yang dikemuka Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim.

Ia kononnya memberi peluang sama rata kepada setiap parti politik yang bertanding pada PRU 13 untuk menjelaskan manifesto mereka menerusi stesen televisyen.


ADA PEMINAT DI BAWAH NAK TUNJUK SESUATU.. HARAP BOLEH TENGOK..
ROLL KE BAWAH YE...
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

macam biasa, tangan dibahu, mata diatas.. mulakan sekarang
TAK KUASA KAU... HAHAHAHAHAHA... 

ps; bukan ke kutuk tv kerajaan siap boikot lah.. dah dah semua kemaruk nak masuk tb.. wakakakakaka..

RAFIZI RAMLI KATA DIA DIANIAYA... HAHAHA..

kali ini membuatkan si rafizi yang ada gen lembu dalam otaknya.. terkantoi.. kantoi yang boleh hilang telo aka kemaluannya.. wakaka... tak habis-habis kau nak fitnah datin rosmah mansur.. tak habis-habis kau nak fitnah ds najib serta bn, carilah kerja lain.. carilah kerja yang berfaedah sikit.. kan dah terkantoi tahap tertinggi.. kalau orang lain ni dia terjun lombong... tak pun kena buat plastik surgery kerana kemaluan yang ditanggung tak tercapai dek akal.. ada faham.. hehehe...

nak tau ke cerita apa yang rapizi ni kantoi... KLIK SINI

ps: orang hebat ada berkata.. nak menang dalam perperangan bukan cari kelemahan musuh semata-mata.. tetapi cari kelemahan sendiri yang bermaharaja lela.. jadi adakah kita nak percaya malaun ni lagi.. fitnah orang je kerjanya.. reputasi dah jatuh ke dalam jamban.. penchacai korang nak jilat dahi mamat rafizi ni lagi.. silakan... pui..

KAMI MENOLAK FITNAH YANG DIJAJA PAKATAN... PAKATAN DAH SEMAKIN LAYU KERANA TIADA ISU.. SO TOLAK PAKATAN... AYUH KAWAN-KAWAN..!!!!!


Rabu, 2 Januari 2013

RAKYAT SELANGOR DITIPU LAGI.. KESIAN.. APA NAK BUAT.. PILIHAN KITA DULU!!!!

itulah dia.. pakatan.. cakap memang terer brader.. kalau orang yang tak guna akal dengar.. senang je kena pukau.. pukauan pakatan buat boleh dibuat main.. semua ternganga.. melopong.. sambil air liur menitik mendengarnya.. mereka kata mereka lebih hebat dari bn.. bn penipu rakyat kata mereka.. ramai percaya.. ok ok.. begitu ceritanya..

OK SEKARANG DAH TERBUKTI.. SIAPA KAKI KENCING.. ALAH DAH PEMIMPIN MEREKA MEMANG KAKI KENCING.. KITA NAK BUAT CAMNE.. BETUL TAK..

Setinggan Tertipu Janji Anwar : Tolak Rumah Flat, Mahu Rumah Teres - Akhirnya Banglo Yang Muncul



KITA TENGOK PAKATAN NI PENIPU KE TAK PENIPU.. OK.. LAYAN...

Sejurus mengambilalih pentabiran Selangor, pada 17/3/2008 pemimpin-pemimpin besar PR termasuk DS Anwar Ibrahim datang ke penempatan setinggan Kg Rimba Jaya (Seksyen 16 Shah Alam).

Kg Rimba Jaya dikatakan sebagai antara faktor kekalahan BN, apabila segelintir setinggan di sana enggan berpindah ke Flat Kos Rendah yang disediakan oleh pemaju. Maka ini telah dijadikan isu oleh PKR, PAS dan DAP.

selanjutnya klik sini..

ps: nanti pru13 nak undi pakatan lagi tak?????? nak kena tipu lagi???? silakan...

PAGE YANG MENGUSIK PECHACAI JIBRAUN SAMPAI TAK SENANG DUDUK!!! TERBAIK DARI ISU POLITIK SEMASA...

ini dia page facebook dari isu politik semasa yang sangat meroyankan penchacai sampai berdenyut kepala bila usikan dan tajian dari admin-admin IPS, cukup terbaek der.. hahahaha.. aku tengok sampai tak senang duduk penchacai memberi komen.. alah komen wajib bagi penchacai... caci maki, sakit hati.. tak puas hati.. komen nak mereka je betul.. wakakaka... kelakar gila.... TERBAEK IPS.. BELASAH SAMPAI LUNYAI PAKATAN TU.. henjut sampai koma, THIS TIME WE FINISH THEM ALL!!! cool!!!! hahahahaha....


ps: tu yang aku cakap tu.. penchacai ni dah kena sebijik korang tengok meroyan dia.. tahap tertinggi... keh keh keh keh keh..!!!!

BARU KENA USIK!! PENCHACAI MEROYAN MAKI HAMUN, CACI MAKI.. ajaran pas!!!!

TU PASAL AKU TAK RESPEK.. SEBAB KALAU KORANG TENGOK POSTING PENCHACAI PAS YANG BETUL-BETUL BERBULU DENGAN PAGE FB IPS-ISU POLITIK SEMASA... dengan post pasal ustaz azhar idrus... alah IPS mengusik sikit pun tak boleh, meroyan semua penchacai beb.. dah keluar semua maki hamun... perkataan yang macam-macam dan aku tengok dari A-Z... dalam kepala otak mereka ni asik umno, umno umno... hahahaha... lawak kan.. kesian pun ada.. sebab mereka ni diajar macam tu.. dalam kepala minda sempit.. benci sepanjang masa... spisis macam ni korang nak suruh mereka pimpin negara... maka jahanamlah negara tercinta ini..

klik untuk besar


ps: banyak lagi komen-komen yang rasanya mereka ni jenis lepas amarah kat umno jer.. isi tak de.. kadang-kadang isu basi dicanang-canang.. haha.. dah tak da modal.. itu je lah mampu.. so kesimpulannya pakatan dah semakin terdesak sekarang ni.. unit kerahan cyber mereka bekerja siang malam, untuk menahan taji yang di diberi unit perang cyber bn.. baru ada akai.. dulu berlagak sangat kata alam cyber mereka pegang.. sekarang time to finish them all.. FIGHT!!!!!!

AKU SANGGUP MATI DEMI CINA-CINA DAP INI!!!!

tu dia, dengan senyum kambing afrika... dia berbangga berada bersama cina-cina kiasu yang memang anti Islam dan melayu... tahniahlah brader sorang ni.. cina-cina dap memang tau pas macam lap kaki mereka jer..  kerana dendam kesumat dengan umno, makan babi pun makan babi lah... janji putrajaya... tahniah bro...


ps: ramai berfikiran macam mamat ni beb.. mereka hanya fikir, umno tu bukan Islam, tapi cina dap nilah yang betul-betul boleh memperjuangkan Islam.. mereka anggap umno tu sesat dan wajib ditentang.. ini kenyataan sebab fahaman manusia macam ni susah nak dipulihkan, kecuali datang hidayah..!!!!

sumber-anak seberang

KELDAI-KELDAI DAP MENYERANG PAGE SAYANGI SELANGOR... TAKUT DAH!!! HAHA

apa yang nak aku katakan.. tengok komen-komen dari page sayangi selangor ni, hanya penchacai dap menyerang habis habisan untuk tunjuklah kononnya rakyat selangor tetap bersama pr.. eleh eleh.. kalau tengok komen kat post sayangi selangor tu... hanya 40-50 komen je yang majoriti dari penjilat kasut dap.. cakap dah lah merapu.. ibarat kartun langgar tiang.. camtu lah... kalau kita tengok like.. lagi ramai dari yang komen.. sebab diikutkan orang malas nak komen sekali sebab penchacai dap dah serang kemain kat page tu... so realiti sekarang macam ni... mereka ni dah gentar dah... sakit kepala dah... yelah.. yang datang di i city ramai gila orang datang...

memang betul ada benarnya ceramah ustaz azhar idrus pun ramai.. alah orang bn tak de pun nak kutuk.. malah suka lagi ceramah tu.. tak semestinya yang datang ceramah tu adalah semua orang pas.. ooo kira datang semua terus jadi orang pas lah... eleh eleh.. betapa ceteknya pemikiran otak tapir dari penchacai...

kesimpulannya... orang pakatan NI MEMANG DENGKI PERUT HIJAU BRO... PUI..

meh ke link page sayangi selangor klik sini

Selasa, 1 Januari 2013

BILA MEREKA BUAT ONAR DI DATARAN MERDEKA MALAM TADI!!!!

alah biasalah.. macam ajaran sesat gak.. korang ingat pengikut ajaran sesat tu akan senang nak insaf ke.. sama la juga pesen penchacai kat dataran malam tadi ni.. pendirian mereka biasalah.. semua kerajaan tak betul.. tapi bila belajar pi belasah guna apa yang kerajaan bagi.. sakit nak mampus pergi juga ke hospital kerajaan sebab tau murah.. barua punya manusia!!!! tapi lepas tu macam biasa kutuk, keji hina kerajaan.. hina ds najib.. sembang macam mereka saja Islamik.. oii pooodah.. kepincangan dalam pakatan yang terang-terang seko dari mereka tak mau tengok.. sebab apa.. ini lah bahana minum sup spender pemimpin mereka yang mereka agungkan tu.. tu pasal otak benak.. benak yang teruk dari tenuk.. erm.. harap majoriti student tak yah lah ikut perangai yang ditunjukkan keparat budak-budak ini malam tadi... eleh.. yang nyatanya mereka dah goyang sebab keadaan sekarang rakyat dah kembali menyokong bn... ada faham bangsat penchacai??????


LAGI CERITA DAN GAMBAR DI SINI... KLIK

HAJI HADI AWANG DAH TARIK AMANAT DIA KAT TV1!!!! TAK CAYA KORANG TENGOK NI...

aku serius dah tahap hank perut aku gelak dengan idea terbaik dari rakan blogger DIMENSI, bro ekau memang terbaik bro, karya entea membuatkan kalau penchacai tengok, mereka baling laptop, baling tab, menjerit ibarat histeria.... WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA....












ps: terbaik dari ladang dari dimensi, gurau-gurau di tahun baru.. jangan mara aaa penchacai...

KAN GUA DAH CAKAP!! KALAU TAK DENGKI PERUT HIJAU BUKAN PENCHACAI NAMANYA!!!

hehe, bukan main penchacai nak kenakan program yang umno anjurkan, mereka kata apa beb.. kalau ceramah pun nak kena ada cabutan bertuah ker.. haha.. korang tengok dengki perut hijau perangai penchacai beb.. alah.. kira ok lah, korang pergi tengok ceramah pakatan.. terutama pas.. kita pulak kena keluar duit.. dah dah.. tak tau pulak mana duit kita derma tu kat siapa sampainya...

TU YANG AKU CAKAP TU KALAU DENGKI BUKAN PAKATAN NAMANYA BRO.. SAKIT HATI BILA PROGRAM ANJURAN UMNO SEMAKIN MENDAPAT SAMBUTAN... HAHAHA... BERDENYUT KEPALA BILA KHEMAH PENUH,KERUSI PENUH, ORANG SIAP DUDUK KAT TEPI JALAN,

ini yang terjadi bila umno bahagian pjs mengajurkan majlis doa selamat dan tahun baru 2013... penchacai siap sebarkan berita dengki di laman facebook yang katanya, ai ceramah pun nak bagi cabutan bertuah ker.. cei cei...

mana pilihan anda, anda datang, dengar ceramah yang startnya sampai habis kutuk manjang.. lepas tu.. ada pengumuman yang yang datang kena ikhlas derma duit, konon derma jihad lawan kerajaan zalim kononnya.. keh keh... aku pernah pergi beb ceramah pas.. kat paya jaras, selangor.. aku gelak je dalam hati... mereka siap kata derma anda akan menjanjilkan pahala... tapi yang cakap tu cina dap... wakakakka... yang takbir orang melayu pas yang boddo juga... ANDA PILIH YANG MANA???????


sebab-sebab mereka dengki sampai kepala berdenyut... korang nak tau kenapa... korang leh link post yang pasal ceramah dan majlis doa selamat tahun baru 2013 anjuran umno pjs... KLIK SINI..

KORANG PERNAH TANYA TAK MANA PERGI DUIT DERMA BILA PAKATAN BUAT CERAMAH... HAHAHA..

kayo kayo

kayo kayo...

ps: sebenarnya banyak lagi gambar pakatan dengan duit dermanya beb... tapi lepas ceramah duit tu manalah perginya kan kekekekeke... penchacai oh penchacai.. gila babi betul menjilat tuan dap.. kah kah kah..

CAI CAI DAH JADI WENG OTAK SEBAB KARNIVAL DI I CITY !!!!

nampak gayanya, cai cai kena cari modal yang memang nak menghasut lah supaya yang ramai datang ke i city memperjuangkan maksiatlah.. ini lah tak Islamik lah.. korang tengoklah nanti.. dah ada pun.. mereka ni mana nak suka kalau bn buat satu pogram... sebab mereka tau bila bn buat pogram, orang datang berduyun-duyun.. dan mereka modal mereka nak tarik croud hanyalah menggunakan ustaz azhar idruz sahaja... erm.. ok tak pe.. kita ada hak nak bersuara... lantak korang lah cai cai pakatan... yang nyata rakyat selangor dah berubah mindanya.. mereka nak UBAH kerajaan negeri yang ada sekarang... ada faham... so kesimpulannya pakatan dah tak releven dah bai.. itulah realitinya...

kita lihat sendiri betapa ramai gila orang datang beb di i city, shah alam... DI KARNIVAL "SAYANGI SELANGOR" dan bersama-sama menyambut ambang tahun baru 2013... SELAMAT TAHUN BARU SEMUA... :)

ghamainyer....

ps: BN BOLEH!! BN TETAP DI HATI... dan kepada rakan-rakan berlainan ideologi, senang je nak kobarkan... kita patut kuatkan kuasa orang melayu.. dan didalam pakatan sebenarnya kuasa orang melayu hanyalah untuk menyalak sahaja... kuasanya hanya menjadi pak turut kepada yang dominan iaitu dap, kenalah terima realiti wahai rakan-rakan melayu pakatan...

Isnin, 31 Disember 2012

MAJLIS UMNO YANG TIADA SAMBUTAN????? AI BIAR BETUL!!!!!

UMNO MASIH DIPERLUKAN OLEH RAKYAT.. ITU JE JAWAPAN PALING IKHLAS DARI AKU!!.. YANG DENGKI DENGAN UMNO HANYALAH PENCHACAI PAKATAN YANG MEMANG DILAHIRKAN DENGKI 24 JAM.. PENCHACAI DIKATAKAN BERBULU GILER BILA MAJLIS ANJURAN UMNO PJS INI SANGAT BERJAYA DAN DIPENUHI ORANG-ORANG TINGGAL TAMAN MEDAN DAN TAMAN DATO' HARUN...

MALAH MEREKA JUGA ADA YANG MENJENGOK DUDUK LEPAK TEPI JALAN MENDENGAR PENCERAMAH YANG DIJEMPUT KHAS IAITU FARIHIN ABDUL FATAH, AKU LIHAT ADA YANG SIAP CEKAK PINGGANG, MANA TAK PENING KALAU JENIS PENHACAI TEGAR, TENGOK MAJLIS MALAM RAMAI DAN KERUSI PENUH, (DALAM HATI MESTI JELES TAHAP CIPAN) HEHE.. jangan mara aaaa...

tahniah warga pjs, sekalung tabik kepada Raja Dato' Hanipuddin selaku ketua Penyelaras DUN Taman Medan Pemangku ketua umno bahagian pj selatan, dan Datin Wong Fong Leng daripada mca pjs turut hadir memberi sokongan kepada umno bahagian pjs.. terbaek!!!

JOM KITA TENGOK GAMBAR-GAMBAR MAJLIS MALAM TADI...






 saudara Farihin abdul fatah memberikan ceramah yang cukup umph...

 Raja Dato' Hanipuddin memberi ucapan



full pack

jangan penchacai dap kata ini gambar di edit ye.. hehehe

ps: walau persepsi penchacai, kata umno tak releven lah, umno semakin layu lah... umno dah tak diterima oleh rakyat lah.. dan pelbagai persepsi yang dibuat oleh penchacai pakatan yang cukup dengki perut hijau dengan bn.. yang tak suka dengan bn/umno adalah penchacai beb, bukan rakyat.. rakyat masih memerlukan bn/umno dalam pemerintahan di negara ini... nak harap peminpin pakatan????? korang bagi aku 5 sumbangan mereka kat selangor cukup apa dia?????

EDISI LAWAK SPASTIK.. WAKAKA.. MAI TENGOK.. PANAS!!! PANAS!!!!

hahaha.. maaflah aku gelak bagai nak rak beb.. ini menunjukkan apa.. pentabsub dia main ikut jer dan main hantam je bila berbicara.. terpaksa tunjuk boddo walau rasa diri hebat.. keh keh.. yang last tu aku tak leh terima tu... wakakakakakaka... sory tergelak lebih sudah.. hahaha...


ps: hehe, harap jangan gelak lebih-lebih ye.. sebab nanti blur anda hari ni tau.. hehehe..

MOGOK LAPAR 100 JAM KONON.. PTUIH.. lanthoi lu punya mogok la kiasu!!!

apa??? mogok lapar sambil melahap nasik.. hahaha... kemain konon nak mogok lapar konon.. malaysia yang aman damai lu orang nak kasi kacau bilau, thew na seng punya kiasu.. isu lynas dah basi lah.. lebih baik duduk rumah lepak depan tv dari lu orang buang masa jadi manusia bodoh untuk pakatan la barua... hahaha...

KALAU TAK BEBAL BUKAN PAKATAN NAMANYA... ADA FAHAM BRADER!!!!

edisi kantoi.. sungguh memalukan apabila mogok 100 jam... dan dikantoikan perserta makan nasi da.. hehe.. poyo giler beb.. kekeke...


ps: ni mesti penchacai akan cakap, orang mca yang berlakon makan nasi ni.. tak pun paling best mereka cakap itu bukan peserta mogok la.. hehe.. alasan paling best ni semua umno yang sabotaj.. wakaka... ahh lantak ko lah penchacai.. keh keh keh...

Ahad, 30 Disember 2012

AI BERANI KER HADI AWANG TU?? ceciter???

BERANI KER TAK BERANI, BERANI KE TAK BERANI?? HEHE...


ps: kes ni senang, hadi perlu jawab dengan hati terbuka dan tarik balik apa yang dia katakan dulu tu... berpecah belah umat beb.. siap ada yang sembahyang 2 imam, sanggup tak mau ambil tau pasal saudara sendiri, walau sama akidah... dan paling teruk tak mau kebumikan orang yang diketahui dia ahli umno.. sampai macam tu ek.. punya la teruk.. huh... 

KITA AMBIL IKTIBAR APA JADI KAT JEPUN!!!! JAHANAM NEGARA KERANA EKSPERIMEN ANAK MUDA!!!


jepun mengalami satu tutik hitam dalam sejarah politik mereka.. di sebabkan anak muda mereka nak ubah kononnya... dan sekarang apa jadi.. habis.. retak yang besar perlu dibetulkan untuk kembali bangkit... kerana ubah kononnya... tetapi apa jadi di jepun ini sekurang-kurangnya orang jepun juga ambil alih... kita kat Malaysia, kalau pakatan ambil alih bukan melayu yang 100% berkuasa mutlak.. tetapi kiasu dap yang paling berkuasa... jadi kita melayu jadi melukut ditepi gantang jer... malah lagi teruk dari jepun.. so kalaulah terjadi begitu... apakah kita patut buat... ?? redha.. sebab semua anak muda nak perubahan... kita terpaksa fikirkan plan b.. sebab kita dan hilang tanah pusaka... 

dalam hal ini aku akan salahkan pas.. kerana tidak mampu jadi dominan.. merekalah punca perpecahan yang terjadi.. jadi kalau sejarah ini terjadi.. laknatlah korang bangsa melayu terhadap pas dan koncu-koncu anuar ibrahim.. kita wajib memerangi mereka... AYUH TUMBANGKANG MEREKA BEB DI PRU 13 NANTI... AYUH!!!!