Rabu, 9 Januari 2013

35 ribu serbu gelombang rakyat di seremban...

tahniah barisan nasional.. kita ajar sikit pembangkang yang cikai tu, kita kasi mereka tengok, bagi mereka tau, kita ajar perosak negara yang kerjanya nak tukar pemimpin, nak tukar bendera, nak tukar agama rasmi, yang nak jual semua maruah orang melayu, nak jadikan malaysia ini negara republik, mereka nak jadikan malaysia macam singapura, mereka nak anak tirikan bangsa melayu, walau pas konon boleh jaga orang melayu, korang ludah je parti pas tu pui.. parti busuk sokmo tu, ibarat parasit yang sentiasa merosakkan perumahnya... itulah pakatan...

AYUH BANGKIT KITA TENTANG PEMBANGSAT NEGARA.. AYUH KITA TUMBANGKAN PAKATAN!!!!! 

LAGI GAMBAR KLIK SINI



ps: penchacai punya jawapan.. " eleh ramai datang sebab ada nasi bungkus free" jawapan aku, "eleh kira ok la bagi nasi, dari pakatan ramai-ramai kalau macam ni kena bagi duit kat pengutip derma tau, lepas tu duit pergi kemana pun tak tau.. boddo"

1 ulasan:

  1. Tipu....bukan 35ribu, tapi 350ribu....aku ada kira satu per satu

    BalasPadam