Ahad, 13 Januari 2013

AHH, BAKAR TETAP BAKAR, JOM KITA BEZAKAN.. EDISI BERGAMBAR TAHAP PANAS!!!

ok.. kali ni gua saja nak bakar kasi tinggal asap, hehe.. bukan apa, puak-puak ni makin kita cerita kebenaran, makin kita cerita tentang kedangkalan pakatan, makin menjadi-jadi emosional mereka.. tak terkawal, sampai terus perihalkan orang jahil.. kata umno memang patut hadi awang kata kafir, ahh macam-macam bai tohmahan mereka sebarkan.. cibai sial puak-puak ni.. mereka tak leh terima kenyataan, biasalah dalam alam cyber ni.. cara taktikal menyerang dan menangkis itu kerja tentera alam maya masing-masinglah.. tapi nak dilawan dengan fakta, walau fakta itu betul korang ingat penchacai tahap jibraun ni nak terima kenyataan ker...

ok ni memang betul gambar dari helikopter, so memang betullah hebat... ramai.. tapi angka 1 juta tak mungkinlah... ratusan ribu lagilah tak logik, puluhan ribu ye.. tapi geng-geng sana kemain bai cakap angkuh gile, tu yang aku terpaksa bakar line lagi.. lantak lah.. hehe..

ok ramai-ramai.. tapi eksyen siul penchacai kata hampir 1 juta.. wak lu

yang ni croud dari udara di sebuah konsert, konsert rock metallica.. janganlah samakan dengan perhimpunan kl112, tapi aku nak cerita logik, ok, yang ni pun penuh 1 bandar kira-kira 120,000 orang.. penuh... 


yang ni pun gambar dari udara, disebuah stadium di luar negara gak, beb penuh stadium yang ramai cenggini pun dalam 109,901 orang boleh muat.. ini tidak.. cakap kelentong je manjang macai-macai..

The University of Michigan's football stadium is known as the "Big House." Well, the "Big House" just got bigger. The stadium just increased the seating by 2,000 so that it now sits 109,901 fans.

ps: kesimpulan penchacai tak leh terima kenyataan apa terjadi semalam, betul-betul lah diorang ni.. cakap perkara betul pun tak leh terima.. kepala bana.. ni orang panggil otak kosong, yang dia tau umno rasuah, yang dia tau umno kurup, yang dia tau umno, umno.. kepala hotak lu lah, pemimpin lu orang pun bukan maksum sangat, banyak skandal.. nak kuasa je, lepas tu jual kati habis semuanya.. pui..

5 ulasan:

  1. 15 perkara mendatangkan BALA

    Daripada Ali bin Abi Thalib ra, RasulullahSAW bersabda:"Apabila umatku telah membuat 15 perkara, maka BALA pasti akan turunkepada mereka, iaitu :

    1. Apabila harta negara hanya beredar dikalangan orang tertentu

    2. Apabila amanah dijadikan suatu sumber keuntungan.

    3. Zakat dijadikan hutang.

    4. Suami menurut kehendak isteri (dalam perkara bertentangan syariat)

    5. Anak derhaka terhadap ibunya.

    6. Akan tetapi (anak tadi) sangat baik terhadap kawan-kawan nya.

    7. Ia (anak) suka menjauhkan diri daripada ayah nya.

    8. Suara sudah ditinggikan di dalam masjid.

    9. Yang menjadi ketua sesuatu kaum adalah orang yang paling hina diantara mereka.#

    10. Seseorang dimuliakan kerana ditakuti kejahatannya.#

    11. Arak sudah diminum secara berleluasa.#

    12. Kain sutera banyak dipakai (oleh kaum lelaki)

    13. Para artis-artis disanjung-sanjung.#

    14. Muzik banyak dimainkan/didendangkan.#

    15. Generasi akhir umat ini akan melaknat generasi pertama (para sahabatterdahulu). Maka pada ketika itu hendaklah mereka menanti angin merahatau GEMPA BUMI ataupun mereka akan dirubah menjadi makhluk lain"

    (Hadis Riwayat At-Tarmizi)

    BalasPadam
  2. 15. apabila 'pandangan' ttg agama diterima - fatwa ditolak
    16. mempolitikan Islam, bukan mengislamkan politik
    17. ...
    18. ...

    sambung beb!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya cuma menyampaikan saja, mahu terima atau tidak itu bukan masalah bagi saya.
      Awak terima saya pon tak untung, awak tolak saya pon tak rugi.

      Padam
  3. Malas nak ckp tapi penyokong PR tak nmpak ke dalam 15 perkara tu semua diorg ade... umno pun ade gak but aku rase pr lagi kena

    BalasPadam
  4. Kalau dengan hadis nabi pon macam setuju...nak cakap macam mana lagi

    BalasPadam