Ahad, 20 Januari 2013

ai takkanlah, kata hebat, kata rakyat bersama korang... kompem menang.. kah kah kah kah kah

ku keh keh keh keh, apa jalan raya, ai dah macam dah nak kompem kalah je.. kah kah kah, inilah perangai pas.. kah kah kah kah.. adu adu.. macam setan perangai, dok kobar kat semua orang pas kompem boleh ganti umno... ini macam ayat kecewa je ni.. keh keh keh keh...


asal tak leh terima kenyataan sok, jalan raya, demo, demo.. agaknya kenyang kot kalau demo kat jalanraya tu.. dah macam puak-puak radikal dah ek keh keh keh.. pui

oi pas... ada aku kisah... mata diatas, tangan dibahu, kita mulakan sekarang..


22 ulasan:

  1. SBB DIORANG BUAT STETMEN MENGANCAM AWAL2 TANDA2 FUCKATAN MMG NAK KALAH LER BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Pasal undi ..pasal kuasa donia sgp berbunoh2an ...sgp meruntuhkn negara , sgp berdemo menyalak2 mcm haiwan tapi kalo kalimah Allah, kapir, sekutu mrk hina Islam xde pak menyalak...dok menyeringai mnjilat jubor tuan mrk ada la...

    PAS munafik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu sikit2 demo sikit2 bantahan hari ni islam dihina dipermain2kan tapi mana puak2 ni semue mana Ketua Pemuda yang berserban besar tu. Pasai apa senyap takut atau dah kenyang penuh mulut kena suap dengan puak2 kapiak tu atau nyenyak tidor dibuai mimpi nak jadi wakil rakyat . Allah Akhbar

      Padam
    2. SOALAN:

      APAKAH PULA PENDIRIAN UMNO/BN DI DALAM ISU INI?

      ops, tanya bebudak memanglah tak ada jawapan.

      Maklumlah, mabuk kena air daun ketum

      Padam
    3. Apeler bodo ko ni anon 3.34ptg oiii..kn sume dh jelas,umno/bn mngikut ape yg d ttpkn oleh majlis fatwa..hadoiiiila..

      Padam
  3. kononnya rakyat berpihak sama korang..so kalau kalah nak tuduh orang lain tipu?

    hah..ini pengundi atas pagar cabar penyokong2 PR supaya letak seramai mungkin pemerhati waktu mengundi nanti. tengok dgn mata kepala sendiri ada tipu ke tidak. yang pasti, aku menyesal undi PR tempoh hari!

    BalasPadam
  4. kita sebar2kan keharamjadah puak2 sana.. sbb mereka ini tidak ada satu penyesalan langsung, yang dia tau putrajaya.. huh

    BalasPadam
  5. jalan raya bagi penganot pas adalah untuk tunjuk ego,angkuh dan sombong ..

    lagi satu, jalanraya yg.kotor dan najis tu diguna untuk bersembahyang beramai-ramai termasuk depan pejabat komunis perak Dap ngeh ko ham..Adakah khyusuk sembahyang mereka sedangkan mereka tahu foto mereka akan masuk blog,paper dan FB?

    adakah sembahyang dalam keadaan itu diterima Allah atau akan dapat lakat dari Nya?

    gen2felda

    BalasPadam
    Balasan
    1. anon 12:45

      Listen....listen....listen

      jangan tulis sambil minum air dau ketum seperti blogger ni. Merepek meraban dan merapu.

      adakah isu solat dijalan raya kau bangkitkan kat sini. Lain kali tengok jauh sikit, kat Mekah dan Madinah, solat dijalan raya ni biasa la tongong.

      Dapat laknat dari Allah? Hadoooiiiii. Aku rasa pun macam nak sekoleh daun ketum sebab migrain tengok budak sengal ni.

      Kau kalau bodoh jangan tinjuk sangat, simpan sikit lah.

      listen....listen....listen

      Padam
    2. 3:23PTG
      Dia nak tunjuk bahawa dia lah paling bodoh, dan tidak ada lagi orang yang paling bodoh, melainkan dia lah yang paling bodoh...

      Padam
    3. sebab minum byk air sup selipar tok guru tu pasal jadi camtu bro.. pui haha

      Padam
  6. pemberian kerakyatan kepada warga asing lebih sejuta sebelum merdeka. Adakah sesuatu referendum telah di rujuk kepada umat Melayu sebelum menerima cadangan

    BalasPadam
  7. Lalat Hijau ni sangat riak,suka menunjuk mereka lebih alim dari orang lain.Solat atas jalanraya dim panas terik kat Ipoh,solat dalam air kat Ampang dan baru-baru ni solat kiblat berlainan di satu tempat.Haru biru umat Islam di Msia ni dibuatnya.Kita hanya mampu berdoa agar mereka bertaubat dan dapat berfikir secara rasional supaya dapat membeza perkara yang baik dan buruk.

    BalasPadam
  8. HIDUP PAKATAN RAKYAT. KEMENANGAN RAKYAT UNTUK KESEJAHTERAAN SEMUA.

    1. TURUN HARGA MINYAK
    2. HAPUSKAN TOL
    3. HAPUSKAN PTPTN
    4. HAPUSKAN RASUAH


    EX-MINISTER DAIM ZAINUDDIN MEMBUAT RAMALAN BAHAWA BN AKAN KALAH NIPIS DAN HANYA MENGEKALKAN PAHANG, MELAKA DAN JOHOR DALAM PRU 13.

    RAMALAN BELIAU SEBELUM PRU12 LALU: BN AKAN KEHILANGAN KEDAH, SELANGOR, TERENGGANU, PERAK DAN P. PINANG. KELANTAN KEKAL DI TANGAN PR


    ABU - ASAL BUKAN UMNO

    BalasPadam
    Balasan
    1. syok sangat BN kalah ya? atau hang akan menyesal seumur hidup ( kalau hang melayu la)

      Padam
    2. jika PR menang anon 3:31 bercita2 nak jual agama dia pada DAP,dia juga bercita2 nak jadi coffee boy pd anuwar sampai ke lubang kubur..seluruh anak beranak dia akan di waris kan jadi begitu..utk anuwar! dn menjual bangsa...huuu...menyesallah hidup engkau seumur hidup..

      Padam
    3. Semua nak free...bila dah takde duit minta kat Yahudi

      Aku bagi ko pui, pui, pui, sial....penuh pui kat muka ko tu hahahahaha

      Padam
    4. ABU- Asal Bukan UMNO, muka tak malu usung nama UMNO, pastu spin lak tukar jadi UMNGok..nak spin pun agak2 ler kemaluannya hahahaha

      Padam
  9. panas dah juak2 kah kah kah..

    BalasPadam
  10. pakatan akan buat huru hara bila kalah dalam pru nanti. Ini cukup jelas dari kenyataan mat sabun. Sebab tu kalau nak tau kenapa mereka terus mainkan isu pengundi hantu dan SPR seolah-olah pengundi hantu terus merayau dan SPR menipu!Sebab nak kekalkan MOMENTUM benci pada SPR dan BN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak dapat Putrajaya takpelah bagi jak jalanraya ke kubur hahahahaha pui pui pui taruk sama dia.

      Padam
  11. biasalah ......kan dap dah bela banyak lembu sekarang

    BalasPadam