Rabu, 2 Januari 2013

AKU SANGGUP MATI DEMI CINA-CINA DAP INI!!!!

tu dia, dengan senyum kambing afrika... dia berbangga berada bersama cina-cina kiasu yang memang anti Islam dan melayu... tahniahlah brader sorang ni.. cina-cina dap memang tau pas macam lap kaki mereka jer..  kerana dendam kesumat dengan umno, makan babi pun makan babi lah... janji putrajaya... tahniah bro...


ps: ramai berfikiran macam mamat ni beb.. mereka hanya fikir, umno tu bukan Islam, tapi cina dap nilah yang betul-betul boleh memperjuangkan Islam.. mereka anggap umno tu sesat dan wajib ditentang.. ini kenyataan sebab fahaman manusia macam ni susah nak dipulihkan, kecuali datang hidayah..!!!!

sumber-anak seberang

10 ulasan:

  1. Jika memang betul dap tu anti islam, apa yang umno boleh buat?
    Kutuk & maki pas....itu saja yang umno boleh buat.
    Nak bertindak keatas dap takut, bacul.
    Dengan pas bukan main lagi, dengan dap menikus.
    Dah umno kata dap itu kafir harbi, mengapa umno masih takut untuk memerangi & merampas harta dap?

    BalasPadam
  2. Jilat la buntut dap tu wahai pas....

    BalasPadam
  3. sekurangnya bila taji begini ada la sinar keinsafan sikit kat orang macam anon 7.18.. nak cover dap nampak haha

    BalasPadam
  4. hasil ajaran & fahaman dari Father Nicky & Father Hardy.....lalalalala

    BalasPadam
  5. Semakin jelas, PAS bukannya perjuangkan Islam. Semakin jelas, PAS hanya berminat untuk menewaskan UMNO. Islam hanya ALAT bagi PAS nak timbulkan kebencian orang Melayu terhadap UMNO.

    BalasPadam
  6. Tanpa nama 7.18, kau klu nak berckp pikir le pepanjang dulu sebelum kata2 kau tu menampakkan kau ni jahilliyah tahap abu lahab.. Umno drp dulu smpi skrg takde la pulak smpi nak peluk2 kafir2 harbi tu.. Pas siap ishtihar lagi guan eng sbg khalifah.. Hutan balak org kelantan jadi hadiah tanda persaudaraan.. 400 hektar wooo!! Kahkahkah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa nama 8:43PG
      Ini saja lah yang boleh umno buat, marah kat dap, tapi hentam pas.
      Pas yang hadiah kan tanah tu, umno apa yang dia boleh buat? Nak rampas balik tanah tu....berani ke umno?
      Kafir harbi....berani ke umno nak memerangi nya?
      Pas biarkan saja dengan lagu dia....

      Yang penting umno mesti bertindak keatas kafir harbi ini...

      Padam
  7. Haahahaa...Canteekkk ! 400 hektar wooo!! Orang Kelate sangat Anti Cina tapi pemimpin Pas sangat sayangkan Cina...hahhahaha !!

    BalasPadam
  8. oooo..sebab tu la N.Ajis banyak buat tokong kat Klate.. besar2 pulak tu! sayang Cina rupenya.. Masjid buat sebijik berkokok seMalaysia. Masjid2 yang UMNO buat di Klate lebih 22 tahun dulu sudah usang, roboh kubah sembah tanah pun ada, dia buat derrrkkk je. Baaguih!

    Lepas ni Kelantan Darul Naim buleh tukaq gelaran jadi Klate Darul Tokong plak. Amacam?

    BalasPadam
  9. Lu apa susah wa dpt upah pantat ma..lu keriau lebeh apa dpt.. (jwb gini lg best) tol x lebai ooooi

    BalasPadam