Jumaat, 25 Januari 2013

ALAHAI!! CAKAP JELAH KAU JELES!!!!

KAU JELES.... KEKE.. KAU JELES.... CAKAP JELAH KAU JELES... SAKIT HATI.. PANAS HATI.. CAKAP JELAH.. HEHE... NI NAK PUSING-PUSING KUTUK MACAM-MACAM... JELES TAHAP CIPAN LE TU.. WAKAKAKAKA...

dah la sakit hati, nak pusing macam-macam supaya ds najib diburukkan imejnya.. wak lu la nuaq biawak.. pui.. hehe.. ini lah pesen manusia tak kenal dek untung.. dah la kincin, semua pengikut dia yang hardcore tinggalkan dia sebab masalah sosial keke.. tapi yang mengikut dia cuma macai-macai konon boleh dapat projek bila dia jadi pm nanti.. keh keh.. khak ptuih..


meh kita baca tahap kejelesan dia KLIK SINI

5 ulasan:

  1. Alahhh....Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati ni jeles ke kat DS Nagib tu....tak sangka no....muahahaha..

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
    dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

    BalasPadam
  2. Orang Melayu Phd itu trade mark mereka lebih lebih lagi dengan bangsa sendiri..

    BalasPadam
  3. My comment for this babi aka anwar berahi. Fuck u go hell u bastard.

    BalasPadam
  4. Dia mana mahu semua itu, risiko kena serangan, serang hendap mungkin membahayakan nyawa... Yang dia pandai hanya bercakap dan berdebat serta berjanji, lepas tu pusing cakap dan pekena wartawan.

    BalasPadam
  5. Apa beza pi sana dengan tak pi sana? KEsiaaannnnyaaaa..... bak kata orang "KO ADA,TAKDE KAN" hehehe. Duit berjuta2 nak beli tiket kapal terbang (siap ada jet peribadi tu) pi sana mampu, jadi nape tak pi sana?

    BalasPadam