Jumaat, 4 Januari 2013

APA KENA MENGENA JUSTIN BIEBER DENGAN KOMUNIS?? BIAR BETUL!!!!

hehe, apa da silap.. apa kena mengena justin bieber dengan komunis... kah kah kah... ini mesti kesalahan yang tak diambil pusing akhbar ni... cuba teka akhbar apa ni SINAR? KOSMO? METRO? UTUSAN?

editor akhbar kena updatelah selalu.. kang jadi bahan lawak pulak surat kabo tu.. haha...


ps: tapi akhbar paling lawak sekarang adalah harukaka.. sebab dari a-z semua cerita lawak.. tak caya korang beli lah.. haha


2 ulasan:

  1. INI SEME SALAH UMNO!!!

    BalasPadam
  2. Umno mana ada salah....tengok kat tv1,2,3,7,8,9,....mana ada pembangkang kondem umno? Yang ada umno kondem pembangkang, belom pernah lagi aku tengok pembangkang kondem umno kat tv secara panjang lebar....pasal apa tak der?...sebab umno memang bagus....

    BalasPadam