Rabu, 2 Januari 2013

BARU KENA USIK!! PENCHACAI MEROYAN MAKI HAMUN, CACI MAKI.. ajaran pas!!!!

TU PASAL AKU TAK RESPEK.. SEBAB KALAU KORANG TENGOK POSTING PENCHACAI PAS YANG BETUL-BETUL BERBULU DENGAN PAGE FB IPS-ISU POLITIK SEMASA... dengan post pasal ustaz azhar idrus... alah IPS mengusik sikit pun tak boleh, meroyan semua penchacai beb.. dah keluar semua maki hamun... perkataan yang macam-macam dan aku tengok dari A-Z... dalam kepala otak mereka ni asik umno, umno umno... hahahaha... lawak kan.. kesian pun ada.. sebab mereka ni diajar macam tu.. dalam kepala minda sempit.. benci sepanjang masa... spisis macam ni korang nak suruh mereka pimpin negara... maka jahanamlah negara tercinta ini..

klik untuk besar


ps: banyak lagi komen-komen yang rasanya mereka ni jenis lepas amarah kat umno jer.. isi tak de.. kadang-kadang isu basi dicanang-canang.. haha.. dah tak da modal.. itu je lah mampu.. so kesimpulannya pakatan dah semakin terdesak sekarang ni.. unit kerahan cyber mereka bekerja siang malam, untuk menahan taji yang di diberi unit perang cyber bn.. baru ada akai.. dulu berlagak sangat kata alam cyber mereka pegang.. sekarang time to finish them all.. FIGHT!!!!!!

9 ulasan:

  1. Itu biasa la bang, saya siap ke ban oleh admin dari komen ke fb. Komen sikit aje cuma saya post "Terima kasih kerajan Kelantan kerana memberikan tanah dgn balak sekali kepada 2 dapgates" Tak putus - putus kena serang, kepada Datuk King dan Azman - penyokong di fan page Tok Guru Nick Aziz, jgn jadi loser.

    BalasPadam
    Balasan
    1. han izar has him2 Januari 2013 12:03 PTG

      hang memang sempoi bro....

      Padam
    2. Baru je kena acah dah mengelabah....

      Padam
  2. para pencacai sefuckatan sememangnya dah kehabisan modal. Segala fitnah dan auta mereka dijawab dengan fakta dan data. Itulah bila hati dah buta sebab banyak sangat makan duit haram DAP dan yahudi. Sikit-sikit mereka akan jerit-jerit, tak tahan menjerit mereka merusuh di jalanan. Itu jer la kualiti fuckatan.

    Lets finish them all babe!

    BalasPadam
  3. Itula hasil dari tarbiyah PAS sejak pulohan tahun lagi...penampilan yg Islamik(?) serta setiap kata2 di petik ayat Al Quran sbg sokongan mnjadikn makhlok2 yg dah di lahirkn dlm keluarga Islam akan terkesima ...wlpon terkadang2 kata2 atau tohmahan yg pemimpin2 PAS kuarkn tanpa bukti sahih .lbh kpd tuduhan liar....tetap pentaksub PAS akan percaya lbh dr kata2 pemimpin UMNO ...

    Sejak dari kecil mrk dilagukn bhw UMNO wujud atas dasar rasuah, melawan kepimpinan dan ahli UMNO xberdosa...malah kalo nak memijak/meludah gambar pemimpin UMNO/BN adalah tindakan yg dianggap BIJAK di klngn penganut PAS...

    SY bkn cakap kosong krn sy adalah BEKAS pentaksub PAS...stlh melihat kemungkaran yg cuba di tutup bwh 'karpet' oleh pemimpin , mmbuatkn sy cuba mencari kebenaran...mmg UMNO/BN pon bknla baik sgt tapi itula pilihan yg terbaik di kalangan yg terok trmasok PAS...

    Yg mnyedarkn sy ialah PAS hanya sebuah parti biasa yg cume menggunakan nama Islam shj...pengisiannya mmg lebih Islamik dr UMNO tapi penoh dgn DENDAM dan HASAD sesama bangsa yg seagama...setiap ceramah agama maupon politik mst trselit ayat memperlekehkn saudara seagama wlpon apa yg mrk lakukan itu mmg betol mmberi manfaat kpd rakyat...

    SubhanAllah....

    BalasPadam
  4. tahniah bekas penyokong pas seperti anon.11.03pg, dalam nak menyedarkan pentabsub pas yang lain kena betul2 belasah.. yang berfakta..dan harap dengan cara itu mereka mula sedar.. tapi kadang2 pelik2 dan agak hairan kenapa lah mentaliti begitu dijadikan amalan sedangkan mereka semua tau.. pas juga tak betul.. malah lagi teruk rasanya pentadbiran.. harap anon 11.03pg boleh bersama2 saya dalam menyedarkan pentabsub yang lain.. InsyaAllah..

    BalasPadam
  5. Ada mempersoalkan kenapa ptptn guna akaun CIMB Bank. Diaorang kata CIMB harta Khairi. Suka menfitnah saja. Cuma saya tanya balik kepada mereka, berapa banyak saham CIMB yang Khairi ada? Sampai sekarang tanya jawab. Itulah penfitnah orang sama dengan pemimpin mereka, penfitnah dan bagi mereka semua halal, janji berjaya ke Putrajaya.

    BalasPadam
  6. mereka gunakan taktik memalukan pemimpin konon ada kaitan dengan rasuah.. tetapi itu cuma oersepsi jer.. bukan betul pun.. tapi yang peliknya itu menjadi perkara yang paling mereka percaya dan tetap anggap ia betul.. kan bahlol namanya tu. ades..

    BalasPadam
  7. Orang umno....semua dah sedia maklum akan kebagusan nya, jika ada siapa yang mempertikai kebagusan umno, mesti ada sesuatu yang tidak kena pada diri mereka itu...
    Di tv 1,2,3,7,8,9,....belum pernah sekali pon pemimpin pembangkan memepertikai kebagusan umno, ini suatu petanda umno itu memang bagus.

    BalasPadam