Sabtu, 5 Januari 2013

BERITA PALING GEMPAR!!! 400 KELUAR UMNO KAT SERDANG!!!! pengsan!!!

APAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????????????????????????????????????? TAKKAN LAH WEI.. TAKKAN CAMNI.. ADUS.. TOLONG LA.. PLEASE LAH.. KENAPA NI.. TAKKAN KECEWA SAMPAI TAHAP MACAM TU SEKALI.. KENAPA..???? sedih ni.. huk huk huk.. TAHNIAH PENCHACAI.. KORANG AKAN SUKA CERITA INI...

korang roll kebawah.. sedih... sob sob
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Lebih 400 penyokong Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) dari Bangi dan Serdang telah menyertai kelab penyokong BN dalam masa beberapa bulan ini selepas hilang kepercayaan terhadap kepimpinan Pas dan parti pembangkang yang lain.   

 Pada majlis yang dihadiri oleh Dato Ahmad Maslan, beliau turut menerima borang keahlian 50 bekas penyokong Pas yang menyertai Kelab Penyokong BN dan mereka berjanji menyokong BN pada pilihan raya umum akan datang.   

Wakil kumpulan itu, K.Balamurugan berkata mereka yang terdiri daripada anggota penyokong Pas dari Bangi dan Serdang keluar parti kerana tidak sanggup lagi ditipu oleh pimpinan pembangkang.   "BN, bila janji mereka benar-benar tepati janji.

Tetapi Pas bukan macam itu, masa nak undi mereka janji nak buat itu dan ini tetapi bila menang mereka sudah lupa semua. Kita minta tolong pun mereka tolak, sekarang kita dah tahu siapa mereka sebenarnya," katanya.-Petikan SH

ps: hehehe jangan mara aaa... saja je letak keluar umno walau nama orang keluar tu bukan umno pun.. haha.. sebab dengan tajuk je penchacai mesti suka.. sebab buruk umno cukup mereka suka kan kan.. hehehe.. lalalalala...

10 ulasan:

  1. Alhamdulillah........semoga lebih ramai lagi akan sedar dan bangun dari lamunan KELENTONG Pembangkang.

    BalasPadam
  2. Alamak bro, sejak bila dalam UMNO ade ahli nama K.Balamurugan??? Hehe....

    Itu dewa MURUGAN sudah jatuhkan BALA sama hamPAS ke?? Janji PAS memang hamPAS belaka....

    BalasPadam
  3. saja je bakar line hahahaha... kasi pusing tajuk bagi orang baca kekekeke

    BalasPadam
  4. BERITA PALING GEMPAR!!! 400 KELUAR UMNO KAT SERDANG!!!! pengsan!!!

    Tipu....bukan 400 tapi 4000 masuk umno, padan muka pas

    BalasPadam
  5. lepas ni admin tulis la tajuk DEEPAK MASUK PAS..haha

    BalasPadam
  6. Dlm pas..register je..tiket sorga kompom..biar pun akhir hayatnya masih kafir...,jadi org islam kat negara lain..apa cer... ?

    BalasPadam
  7. Masuk umno memang ler bagus, dan semua orang dah maklum dah....
    Nak buat apa2 pon mesti ada lesen, kalau dah ada lesen nak buat apa pon boleh.....sebab tu orang suka masuk umno.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau nak lesen masuk sorga boleh pilih PAS, lepas tu nak buat rasuah seks ke, maksiat dalam keretapi ke, menutuh Chinadoll dalam bilik ke, mengunyit lubang jamban lelaki ke, nak makan BABI dengan Guan Eng ke, nak yam seng ngan apek jual sayur ke tak kisah punye.... lesen besar sorga pork nick sudah kasi baek punye.. janji undi parti cap bulan mengambang....

      Ops satu lagi, lesen balak pun PAs boleh kasi, cuma kene tunjuk anda penganut fuckatan sejati... semua boleh kasi beres.... walaupun anda seorang komunis...

      Padam
    2. Modal tak ada....copy paste pon boleh lah.....

      Padam