Selasa, 8 Januari 2013

BERJIHAD LAWAN UMNO - KATA PENCHACAI..

nak tanya, pernah korang tengok ahli dap duk pusing keliling kutip derma dengan menggunakan kantung derma berlogo pas? pernah... haha.. kalau ada memang powerlah beb.. tetapi apa kan daya.. pas je mampu buat macam tu.. sebab mereka berpendapat berjihad menentang umno, adalah harus, tak kisahlah makan steak babi cecah sos sekali dengan dap pun... ape dehal.. janji matlamat kita nak menjatuhkan umno tercapai.. hehe.. so kesimpulannya minda-minda pengikut pas terutamanya... dalam kepala otak mereka.. umno, umno.. kiri kanan umno.. atas bawah umno... walau dah terang lagi bersuluh mereka hanya menjadi pak turut kepada dap.. hebat betul dap boleh kawal minda pemimpin dan pengikut pas.. hebat teratas dap.. pui

tahniah penchacai.. hehe.. hebat tu..

-jual nama Allah - pas kata boleh sebab tiada larangan pun
-gadai tanah kat kelantan untuk 2 ekor pemimpin dap, seluas putrajaya beb - pas kata itu urusan perniagaan
-perpaduan sesama Islam - umno hulur tangan, pas kata tak perlu sebab umno tak Islamik.. mereka sekular

jadi dalam kepala otak pemimpin pas apa beb.. kerusi empuk di putrajaya.. syok oo dapat kuasa walau bertuan dap.. peduli apa ana sama entea.. hehe.. pemimpin dap cukup gembira kerana berjaya buatkan pemimpin pas dan pengikut mereka jadi bodo piang tahap tertinggi.. tahniah lagi sekali dap... tepuk.. tepuk.. hehe..

3 ulasan:

  1. JOM GI KULIAH
    Bersama!
    Ust.Azhar Idrus

    SABTU 19/1/13(8mlm)
    Dataran Surau An-Nur,
    Jalan Uda Utama 2/1,
    Bandar Uda Utama, JB

    AHAD 20/1/13(Lepas Maghrib)
    1) Mj.Jamek Tmn.Pasir Putih
    Jln Canggung Tmn Pasir Putih
    Pasir Gudang
    Johor.
    2) Mj.Kg.Cahaya Baru(9pm)
    Jalan Perak Kg.Cahaya Baru Masai
    Johor
    - Studio Mukmin

    BalasPadam
  2. hadis nabi:

    'tangan yg di atas lebih baik dr tangan yg di bawah'

    UMNO/BN - terlalu bnyk memberi hingga lupa (contoh; skola masjid madrasah jalanraya BR1M notebook1Msia dan berbagai2 lagi)

    PAS/PR - nak kene pikir jap apa yg dia org ada beri sbb bnyk terimaaaaa mintak dan sebat jer (contoh; bantuan asing, sebat duit memali, sebat duit derma, sebat duit pelajar, sebat duit bantuan, sebat tanah, sebat bini org)

    seandainya kita Muslim dan sayang kpd Rasulullah...kita ikut la sunnah2 dan pesanan2 dia

    wasSalaam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh bagi beza tak, antara tanggung jawab / baik?

      Padam