Jumaat, 4 Januari 2013

BACA TAK BACA ITU HAK KORANG!!! :(

memang nyata pakatan rakyat sebaik mungkin nak tarik kembali orang melayu kembali menyokong mereka.. ya betul, mereka agak berjaya sedikit dalam hal pogram-pogram anjuran mereka masa sambutan tahun baru baru-baru ini.. yup, kenyataan dan kajian mengatakan pakatan rakyat berjaya dalam menarik kembali sokongan orang melayu untuk mengundi mereka pada pru13 nanti...

keadaannya senang, mereka guna emosional heard dalam mencari kelainan... dan lepas itu jarum-jarum membenci kerajaan mereka bibitkan.. ini taktik paling ampuh yang ada dalam pakatan... mereka gunakan dakwah.. walaupun kita tau.. dakwah mereka hanyalah untuk memesongkan minda orang supaya tak fikirpun masalah yang teruk berlaku di selangor ini... hebat bukan.. senjata mereka uztaz azhar idruz.. artis-artis yang dah kembali ke pangkal jalan... so tindak tanduk ini memang berkesan untuk memberi emosional feeling kepada orang yang datang...


MEREKA YANG DI HALUSI EMOSIONAL STRATEGI INI.. TAKKAN FIKIR APA TERJADI DEKAT ORANG MELAYU DAN ISLAM.. WALAU NAMA ALLAH DAP NAK GUNA DALAM BIBLE, RUMAH MURAH TAKDA LANGSUNG DIBINA DI SELANGOR, NASIB ORANG MISKIN TAK TERBELA... DAN MASALAH AIR YANG MEMBELENGGU SESETENGAH RAKYAT SELANGOR... HEBAT KAN... DAN MEREKA TAHU.. DI SELANGOR PEMIMPIN MELAYU ISLAM PAS DAN PKR HANYA MENJADI PAK TURUT JER.. SEBAB YANG BETUL-BETUL BERKUASA ADALAH DAP... mereka tak akan ambil pusing hal itu...

jadi bn/umno kena bekerja keras lagi dan lagi dalam menarik orang muda, sebab kebanyakan orang muda mereka tak fikirkan hal-hal yang negatif kerajaan selangor.. mereka tau.. sebab minda mereka dah di jentik emosional feeling dan amanat minda yang diajar membenci, menganggap kerajaan bn korup, teruk, tak Islamik dan macam-macamlah yang negatif...

walau nyata kerajaan bn banyak membantu.. inilah strategi pakatan gunakan.. sampai budak-budak ini lupa realiti sebenar... agak dashyat keadaan bila mereka langsung tak peduli nasib bangsa sendiri sebenarnya... yang mereka tau.. aku dah ikut Islam, dan aku tau apa aku buat..

KITA BERDOA MUDAH-MUDAHAN ALLAH MEMBERIKAN KEMENANGAN KEPADA UMNO/BN... sebab kalau kuasa melayu Islam dah tiada di bumi bertuah ini.. agak-agak nasib kita terbela tak?.. budak-budak muda yang nakkan PERUBAHAN tu.. masa mereka dah ada keluarga, ada anak, dan masa tu bantuan-bantuan untuk orang melayu dah langsung sifar, kerja susah.. ekonomi longlai, dah jadi kaum yang kelas ke-2... agak-agak baru nak menyesal????? IBARAT NASI DAH JADI BUBUR... masa tu agak-agak ustaz azhar idrus dia ke mana? adakah dia pula menentang parti yang dia dok sokong dulu???... BERFIKIR BUKAN IKUT PERASAAN!!!! ini berkaitan kuasa orang melayu... cerita sikit di pakatan pas dominan ke tidak??? pkr tu memperjuangkan Islam ke tidak? dap???? adakah dap dapat jaga orang melayu seeloknya... ???

mai baca apa jadi.. mereka berjanji.. tetapi mereka tidak tunaikan.. banyak beb... KLIK SINI

yang ni pulak menjaja fitnah, langsung pak lebai pas tak mau amek tau.. yang tipu mereka percaya.. apa ni KLIK SINI

yang ni pulak, pelajar unisel langsung tak terbela oleh kerajaan selangor.. kata rafizi nak beri pelajaran percuma.. ini apa jadi ni??? buka mata sikit KLIK SINI

AKIBAT NAK UBAH.. sekarang jadi apa kat negara jepun KLIK SINI

banyak lagi hal-hal pakatan yang sangat sadis, rasuah, tak jaga rakyat susah.. jaga orang kaya jer.. pemimpin mereka mencari kekayaan dengan balak.. ketua menteri p pinang dok hina orang melayu... jadi.. MAKSUDNYA PAKATAN RAKYAT TERLAMPAU MAKSUM...!!! korang ada otak fikirkan je lah..

5 ulasan:

  1. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    BalasPadam
  2. Cara Paling mudah memenangi hati orang Melayu adalah ISLAM..
    Betul atau salah belakang cerita .. Asal Islam .. cap apa tak peduli ... waima cap murtad ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dan cap SESAT.....

      Padam
  3. sanggupkan kita dianak tiri dibumi sendiri.. kita tunggu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan cepat salahkan orang lain, tapi cari apa silap kita hingga boleh berlaku begitu atas kita.
      Mungkin kita terlalu cintakan dunia, dan takut mati.
      Mungkin kesenangan/kekayaan yang kita miliki melalaikan kita dari mengingati Allah.

      Padam