Jumaat, 18 Januari 2013

bila bible diberi secara percuma di pulau pinang.. gila..

semakin berani, apa nak jadi kat pulau pinang sekarang, makin teruk jadinya, mana beb suara pas.. mana taji mereka yang konon boleh membela Islam, sembang kasi gegar beranilah.. kes panas ni.. bukan boleh dibuat main.. bayangkan kalau budak-budak sekolah rendah dapat bible ni.. haru dibuatnya, rosak generasi Islam.. siullah..

pengedar bible tersebut.. hamlau tul


harap jangan diberi muka hal sebegini, ini dah kira tahap berani yang tertinggi ni.. wah bukan main slumber.. inilah jadinya bila dah diberi muka, mula-mula nak betis, lepas tu nak peha, lepas tu nak semua, jadi apa tinggal sok kat agama kita, bangsa kita.. ini sudah melampau beb.. 


aku tau, kenapa pas tak jadi hero dalam hal macam panas ni, sebab nak situasi selamat.. nakkan situasi taknak sampai dap terasa kalau pas berdemo ke, membantah ke.. aku perasan hal tu.. semuanya kerana kuasa.. kalau hal berkaitan umno bukan main macam jalak lenteng... isu ni mereka buat bodo dulu.. lepas tu baru buat apa yang patut, kata parti yang mampu menjaga Islam, ni di negeri jajahan mereka, sampai macam ni punya berani kafir buat macam ni.. tak ke bahlol sial.. pui la pas... 

ps: udah-udahla sampai lupa diri wahai pemimpin pas.. tengoklah apa yang pas dah lakukan terhadap Islam sekarang ni. cukup memualkan.. huh

5 ulasan:

  1. Ayuh kita semua bangkit. Sampai bila kita nk brtolak ansur. Puak² ni x kn putus asa menyesatkn. Meh kita ajar mereka ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bangkit? Nak bangkit macam mana? Bangkitkan kote bolehlah UMNGOK buat.

      Ajar? Kau nak ajar apa kat mereka? Kau ni lebihkurang dgn blogger ni, mabuk minum air ketum. Cakap merapu cam Haprak

      Kelakor gile bebudak UMNGOK nih, sesuai jadi pak lawak. Peruntukan/akta/ekanmen apa kau nak pakai?

      Listen...listen....listen

      Cukup2lah minum air daun ketum tu ......

      Padam
    2. kalau bangkit kote boleh juluk kat lubang taik mak hang kut..akai ada ka

      Padam
  2. bijak penchacai tegar dap seko ni keh keh.. tapi tak perlu pun layan provokasi anda.. biasalah, anda kan menyokong.. keke.. tunggu kebangkitan rakyat menolak pakatan, tunggu bro.. kita tgk siapa minum air ketum dulu kah kah kah..

    BalasPadam
  3. Orang umno dinasihatkan jangan baca bible,kelak anda akan terpengaruh dengan isi bible itu.
    Kelak akan terpesong akidah orang umno nanti.

    Kalau pas tak berani, umno pon takut jugak nak gegar.
    Pas tak bela islam, umno pon sama tak bela islam jugak...

    BalasPadam