Selasa, 1 Januari 2013

BILA MEREKA BUAT ONAR DI DATARAN MERDEKA MALAM TADI!!!!

alah biasalah.. macam ajaran sesat gak.. korang ingat pengikut ajaran sesat tu akan senang nak insaf ke.. sama la juga pesen penchacai kat dataran malam tadi ni.. pendirian mereka biasalah.. semua kerajaan tak betul.. tapi bila belajar pi belasah guna apa yang kerajaan bagi.. sakit nak mampus pergi juga ke hospital kerajaan sebab tau murah.. barua punya manusia!!!! tapi lepas tu macam biasa kutuk, keji hina kerajaan.. hina ds najib.. sembang macam mereka saja Islamik.. oii pooodah.. kepincangan dalam pakatan yang terang-terang seko dari mereka tak mau tengok.. sebab apa.. ini lah bahana minum sup spender pemimpin mereka yang mereka agungkan tu.. tu pasal otak benak.. benak yang teruk dari tenuk.. erm.. harap majoriti student tak yah lah ikut perangai yang ditunjukkan keparat budak-budak ini malam tadi... eleh.. yang nyatanya mereka dah goyang sebab keadaan sekarang rakyat dah kembali menyokong bn... ada faham bangsat penchacai??????


LAGI CERITA DAN GAMBAR DI SINI... KLIK

7 ulasan:

  1. pukiarrr (pkr) pasti akan padam sikit masa lagi...

    BalasPadam
  2. Bolih percaya ke janji pemimpin kafir yg disokong olih pemimpin yg kononnya Islam didlm PAS dan PKR?

    Desakan Lim Guan Eng DAP supaya pihak Kerajaan membenarkan pihak gereja Katolik menggunakan kalimah Allah utk bible bahasa Melayu adalah agenda terancang mereka utk memurtadkan anak-anak kita.

    Tahukah tuan-tuan bahawa kitab Bible Keristian mempunyai ajaran Tuhan ada anak yg bernama Jesus? Kalau tuan-tuan tidak percaya tanyalah dgn mana-mana paderi yg tuan kenal. Tetapi tuhan mereka belum pernah ada nama. Selama ini Tuhan mereka hanya disebut didalam bentuk ganti nama shj seperti God, Lord atau pun Father didalam kitab Holy Bible King James version. Anda bolih google internet utk mendapatkan kepastian.

    Selesa kah tuan-tuan apabila paderi gereja Keristian memberitahu bahawa Tuhan mereka Allah yg didalam bible itu sudah ada anak sekarang ? Selesa kah tuan-tuan mendengarnya? Apatah lagi apabila kalau kita tak kisah kalimah Allah itu digunakan olih pihak gereja.

    Menjelang PRU 13 ini mahu kah anda memberi sokongan kepada mereka ? Sbb sebarang sokongan kpd PAS PKR DAP bererti anda bersetuju bahawa Allah pun ada anak jugak. Tak takot kah anda dgn dosa syirik?

    Nauzubillah !!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul3..mintak simpang malaikat 44

      Padam
  3. Kenapa hanya versi melayu yg nak guna nama Allah. Tidak lain selain nak memurtadkan setidaknya mengelirukan seberapa ramai melayu Islam dinegara ini. Kenapa pemimpin islam Pas & PKR beria-ia berhujah menggunakan ayat Quran & hadith utk membenarkan kafir harbi ini menggunakan nama Allah dlm bible bahasa Melayu?. Apakah kebaikan atau faedah kepada islam setelah nama Allah digunakan dlm bible?. Mereka hanya mencari kelebihan politik... dan mengenepikan kesucian Allah.

    BalasPadam
  4. YG KELAKAUNYE PUAK LYNAS BIKIN MOGOK LAPOR SEMPAT LA PLAK MKN TENGAHARI KAT KEDAI...APE PUNYE PESEN SAMSENG LERRR FUCKATAN NIH KEHKEHKEH

    BalasPadam
  5. ni jenis otak sempit bro.. apa semua konon mereka je lah betul.. haram jadah je perangai.. buat malu kaum jer.. pui

    BalasPadam
  6. PRU 13 ni tahwan la nasib puak2 x tahwan pakatan ni.boleh blah!

    BalasPadam