Selasa, 1 Januari 2013

CAI CAI DAH JADI WENG OTAK SEBAB KARNIVAL DI I CITY !!!!

nampak gayanya, cai cai kena cari modal yang memang nak menghasut lah supaya yang ramai datang ke i city memperjuangkan maksiatlah.. ini lah tak Islamik lah.. korang tengoklah nanti.. dah ada pun.. mereka ni mana nak suka kalau bn buat satu pogram... sebab mereka tau bila bn buat pogram, orang datang berduyun-duyun.. dan mereka modal mereka nak tarik croud hanyalah menggunakan ustaz azhar idruz sahaja... erm.. ok tak pe.. kita ada hak nak bersuara... lantak korang lah cai cai pakatan... yang nyata rakyat selangor dah berubah mindanya.. mereka nak UBAH kerajaan negeri yang ada sekarang... ada faham... so kesimpulannya pakatan dah tak releven dah bai.. itulah realitinya...

kita lihat sendiri betapa ramai gila orang datang beb di i city, shah alam... DI KARNIVAL "SAYANGI SELANGOR" dan bersama-sama menyambut ambang tahun baru 2013... SELAMAT TAHUN BARU SEMUA... :)

ghamainyer....

ps: BN BOLEH!! BN TETAP DI HATI... dan kepada rakan-rakan berlainan ideologi, senang je nak kobarkan... kita patut kuatkan kuasa orang melayu.. dan didalam pakatan sebenarnya kuasa orang melayu hanyalah untuk menyalak sahaja... kuasanya hanya menjadi pak turut kepada yang dominan iaitu dap, kenalah terima realiti wahai rakan-rakan melayu pakatan...

12 ulasan:

  1. HEPI NEW YEAR 2013 BROO...BLASAH TTAP BLASAH!

    BalasPadam
  2. selamat tahun baru geng2 perang semua.. hehe.. tahun ni kita perang!!!! haha

    BalasPadam
  3. Selamat pru13,

    BalasPadam
  4. Kepala hotak bn..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepala kote dan cipap PR...

      Padam
  5. Umno/pas/pkr/mca/mic/dap......2kali5

    BalasPadam
  6. Kata 29Dis sampai 1 Jan? Tadi jam 11 lami pergi I City untuk lawat karnival BN tapi tengok khemah dah kena punggah kontraktor. Apa hal? Dah la kita datang jauh jauh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan dh kata penipu tahap firaun

      Padam
  7. Kata 29Dis sampai 1 Jan? Tadi jam 11pagi kami pergi I City untuk lawat karnival BN tapi tengok khemah dah kena punggah kontraktor. Apa hal? Dah la kita datang jauh jauh?

    BalasPadam
  8. erm, bukan nk mnyeblahi mana2 pihak tp lihatlah dgn mata hati yang mana elok yang mana buruk, yang mana memajukan minda rakyat yang mana tidak, yang mana tuhan redha yang mana tidak, yang mana mengajak manusia bersama dalam kbaikan dan yang mana tidak...sebenarnya kita bukannya berebut-rebut dalam hal2 yang secara kita tak sedar mnjatuhkn martabat bangsa dan agama.hmm, nilailah dgn mata hati saudaraku sekalian..Allahua'lam :)

    BalasPadam
  9. WARNA WARNI BN SELANGOR DI I-CITY COUNTDOWN 2013 (RAKYAT SELANGOR MAHU BN KEMBALI BERKUASA DI NEGERI ... http://nblo.gs/GBw1I

    BalasPadam