Jumaat, 18 Januari 2013

DAH DIFITNAH PULAK USTAZ FATHUL BARI, gila betul puak-puak ni..

FITNAH DAH JADI DARAH DAGING MALAUN PAKATAN SEKARANG NI.. MEREKA DAH TAK KERUAN DAH SEKARANG KERANA MODAL DAH HABIS UNTUK DIGUNAKAN MASA PILIHANRAYA YANG DAH NAK DEKAT NI... KALAU MACAM NI LAH GILA BABI NAKKAN KUASA, SAMPAI TAHAP NAK FITNAH MEMBUTA TULI..


apa sebab jadi macam ni? senang je, puncanya sokongan untuk pakatan dah merosot.. itu je. mana tak keruan diorang ni, mana tak jadi sasau puak diorang ni beb.. dah lah #kl112 gagal tarik cacai sampai 1 juta, lepas tu, ceramah, program ajuran umno/bn pulak semakin menjadi pilihan rakyat sekarang ni... bantuan rm100 untuk pelajar dah di agihkan, lepas ni br1m 2.0 pula.. tu yang jadi sasau cipan tu.. tu yang segala macam asal boleh diorang nak fitnah.. tetapi tahniah juga komando-komando cybertrooper bn yang sentiasa tempeleng balik apa yang mereka fitnahkan...

kawan aku la cerita, ada satu ceramah bn, ramai sampai penuh khemah, ada 2-5 orang penchacai tahap tegar pun datang juga... oleh kerana terlalu penuh program anjuran umno/bn tu.. mungkin tak keruan kot..  sampai terkantoi isap rokok terbalik.. hahaha... pelawok, pelawok, kah kah kah...

8 ulasan:

  1. ker ko yg sasau? haha

    BalasPadam
  2. Bila dah sasau nk tuduh org lain sasau lak wahai anon 2:15

    BalasPadam
  3. Dah jadi tabiat semula jadi. Mana yang boleh dispin dispinlah. Yang baik diberi gambaran buruk. Semuanya Salah Umno/Bn.

    Yang baik-baik sahaja, yang wangi sahaja semuanya untuk PR. Itukan ajaran Tok Guru dia, tak tahu bersyukur betapa nikmatnya duduk dibumi Malaysia. Negara luar memuji tetapi kumpulan mereka mengeji. Tak tahu apakah mereka tidak dapat berfikir? Mungkin ada habuan yang tersembunyi? Fikir-fikirlah....


    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjaiss.wordpress.com

    BalasPadam
  4. zaman skrg org yang baik2 adalah orang yang suka membuat fitnah, mempermainkan agama, cakap tak serupa bikin, pandai berjanji tp tidak ditepati, suka main isteri org dll... inilah manusia akhir zaman yang disanjung dan dihormati.... Kiamat sudah dekat!!!!

    BalasPadam
  5. zaman sekarang, org paling jahat adalah org yang berserban besar, berjubah besar, berjanggut panjang, cakap besar walaupun butoh besar jari kelingking, dan sgt ramai dalam parti BUDU iaitu parti yg suka BURIT dan DUIT = PAS haahhahaa

    BalasPadam
  6. dah terdesak sangat puak2 PAS ni, bila dah kalah hujjah mula la nak serang peribadi. character assasination memang dah jadi darah daging puak2 pas.

    tgk apa hj hadi kata pada cikgu non. bila dah tak boleh jawab hj hadi kata cikgu non cikgu sekolah rendah jaa. character assasination mmg bangsat puak2 pas ni. dari presiden sampai pencacai 2x5. tuihhh....

    BalasPadam
  7. Betul la dia dah kawin kali ke dua. tapi bukan ngan org malaysia...

    BalasPadam
  8. kalau ustaz tu nikah kau susah..tapi pemimpin yng sok suci tu kaki main hentam depan belakang kau jilat abis...apa punya kotak fikiran kau ni..cam kotak gear box tak pernah servis..ceh,,,

    BalasPadam