Jumaat, 18 Januari 2013

dah terbongkar anu besar dia.. haha..

saya akan lawan di mahkamah - kata mr anuar ibrahim, habislah khairy jamaluddin, ayuk ayuk.. hehe... lepas tu pup pap pup pap, ditarik balik saman da.. hehe... lepas tu cacai makan dedak ayam, dok heboh kata khairy dah minta maap kat anugerah Tuhan ni..siap kata sah anuar ibrahim menang saman,  so tu yang dah selesai tu.. huih bukan main diorang jaja, sampai lupa anak bini tu.. haha..

jeng jeng jeng lepas tu empunya badan yang orang kata macam-macam tu pun menerangkan hal sebenar... tertelan selipar penchacai.. haha.. malah termencarut sekali dalam hati.. hahaha..



dan sitasi ini telah membuatkan penchacai semua terpaksa jadi macam gambar bawah ini...
silalah roll kebawah ye.. 
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

ps: setakat sembang bagi orang bimbang itu lah kerja penchacai.. kah kah kah kah kah... 

2 ulasan:

  1. RM0.00 SINGAPURA 18/1: Perubahan k'jaan di M'sia mungkin wujudkan suasana tidak menentu ke atas ekonomi M'sia, kata penganalisis Franklin Templeton -Bernama

    BalasPadam
  2. Setakat ini telah tercatat 2 Kakitangan Bank di Malaysia termakan tahi PR ha ha ha Anuar akan tanggung semua perbelanjaan anak bini dia. Jika dia orang PAS kira jihat tapi ni PR ha ha ha

    BalasPadam