Selasa, 22 Januari 2013

dr dzulkifli ahmad ini otak dia kemana agaknya?

setakat sembang kasi bimbang pas je yang mampu.. huh

fahaman apa dia bawa? jual semua, jual kati.. asal boleh berkuasa dan dapat undi bukan melayu.. agak-agakla... pui

dalam forum PAS FOR ALL di petaling jaya pada 20 hb januari baru-baru ini, beliau berkata, tetap dengan pendirian kalimah Allah boleh digunakan oleh orang bukan Islam sebab dari zaman nabi lagi, katanya.. dan tiada siapa pun nak larang...

perghh angkuhnya mangkuk berayun pendusta agama cenggini, macam dia pulak tentukan ok kristian boleh, i bagi u all pakai nama Tuhan i... ni sudah tahap baboon bukit dia ni.. thah la apa nak jadi pemimpin otak sekular macam dia ni..

kerana kuasa, kau sanggup jual apa saja ye.. haram jadah punya manusia..

sumber disini klik

17 ulasan:

  1. Muka pun macam haram jadah.... ha ha

    BalasPadam
  2. iblis beb..nama dan wajah jer lain..huhu

    BalasPadam
  3. KEHKEHKEH DOKTOR AYAM CMTU LER BROO. PEJUANG KAFIR SEJATI

    BalasPadam
  4. serupa macam itu Bro B.A.B.I hahahahah kasih taruk air liur banyak2x kat dia hhaaaakkkkkk puuuuiiiiiii.....hahahahaha

    BalasPadam
  5. bro...

    apa kes. Belum habis menetek lu dah tukar topic lain. Tak dapatlah wa nak tatap wajah mak lu yang cun melecun tetek tegang bro. Tak best la macam ni.

    Apapun sebab lu dah tolong siar gambar mak lu tadi, wa bagi teknik melancap ops.... sorry, teknik menyusu baik punya.

    Bolehlah kita praktikkan bersama-sama. Wa kiri, lu kanan dan bergilir-gilir.

    9 Teknik terhebat buat panduan dan menambah idea dalam hubungan intim pasangan suami isteri, ini ialah petua orang lama-lama supaya kekal dalam hubungan rumah tangga yang patut kita kongsikan tetapi hanya untutk tatapan orang yang sudah kahwin ye:

    1. Pertamanya, cium bahagian luar payudaranya. Pastikan bibir anda telah lembap waktu melakukannya.

    2. Cium payudaranya sambil perlahan mengarahkan bibir sehampir mungkin ke puting. Hembuskan nafas anda tepat di atas puting, agar dia dapat merasakan kehangatan nafas anda.

    3. Gunakan hujung lidah untuk mengusap sekeliling areolanya. Berikan perhatian yang sama antara payudara kanan dan kiri.

    4. Geletik putingnya menggunakan hujung lidah anda. Pastikan dia menikmati permainan lidah anda. Jika dia berbunyi atau klimaks tiba-tiba, ini bermaksud dia menyukai ciuman anda.

    5. Ketika anda merasakan putingnya semakin tegang, arahkan dan tusukkan hujung lidah anda ke putingnya, sambil menggerakkan hujung lidah ke atas dan ke bawah putingnya. kemudian, perlahan-perlahan masukkan putingnya ke dalam mulut anda. Hisap sambil memainkannya dengan hujung lidah anda.

    6. Ramas payudara sambil bermain dengan kedua-dua puting. Jangan lupakan untuk menstimulasi bahagian bawah dan di antara dua payudaranya.

    7. Biarkan putingnya basah, ketika anda berpindah ke payudara lain. Sambil anda menghisap puting, lakukan cubitan kecil sambil meraba payudaranya.

    8. Sentiasa dengarkan setiap desahannya atau pergerakkan tubuhnya. Jika dia semakin menikmatinya, maka anda dibolehkan memuaskannya bila-bila masa sahaja.

    9. Elakkan kebiasaan mencium payudara yang sama.


    AMACAM BRO. ADA CANTEKKKKKK?


    BalasPadam
    Balasan
    1. Kesian gua kat ko ni cam gile iseng lakk hahahaha PUIIIII PUTTT kentut kat muka hang hahahaha...

      Padam
  6. pakcik tu dr betul ke dr ayam?

    BalasPadam
  7. Tahniah buat Tanpa Nama 8.59! Anda dengan jelas menampakkan mentaliti golongan anda, Bodoh dan bangang!!!!!!

    BalasPadam
  8. ala Din Bingai...

    gua mau gurau dengan bakal anak gua pun lu nak marah. Saja jer gua nak ajar kamar sutera.

    Kalau lu tgk posting lalu mamat ni pun mesti lu terguda. Mak dia ngancam siut

    BalasPadam
  9. biarlah dia, aku dgr cerita dia gila. dh lama tak dpat barang, keke.. tu pasal cakap pun mcm orang tak betul kita layan kan ajer.. keh keh keh keh...

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama22 Januari 2013 11:25 PTG clap! clap! next time try harder and better,...cayo cayo..

    BalasPadam
  11. so bro,

    ada gambar BAEEEK mak lu lagi? Lu cilok jer dri koleksi porno bapak lu.

    Gua tuunggu bro. Kasi yang mantap2 punya.

    cayok sama lu.

    BalasPadam
  12. apsal 11.25 petang hah?

    stau wa, 11.25 wa sebut malam.

    samada mamat ni gile atau kepala terhantuk masa kecil. Kompem math lingkup

    BalasPadam
  13. tak keruan tu menahan emosi.. kih kih biarlah.. otak kat lutut, biasa makan sup tomyam babi tu pasal jadi camtu keh keh keh..

    BalasPadam
  14. semalam buat tahaju ke Headbomb? Jam 3am masih berjaga? Atau baru selesai menetek dan nak tukar pampers? atau baru habis tengok blue dgn mama?

    sekadar bertanya

    BalasPadam
  15. kering idea ke cacai.. kekeke..

    BalasPadam
  16. KESIAN PENCACAI PR GILA SEKS KAT SINI...SEBIJIK MACAM PEMIMPIN2 DEPA..VIDEO ADA...TANDAS ADA...KAUNSELING 3 PAGI ADA...PLASTER DI DAHI ADA...KOC KERETAPI ADA...HUTAN RIMBA ADA...AHHHHH...BANYAK LAGI LA...MALAS NAK TAIP. KAH KAH KAH

    BalasPadam