Isnin, 21 Januari 2013

tahniah atuk nik aziz.. !!!! kerana keadaan ini terjadi..

maaflah, aku terpaksa terkasar kepada penchacai semua.. bukan niat nak cari pasal.. tapi nak bako je.. hehe.. sebab realiti dalam dunia ini, kalau sekali kita berbohong, lepas tu akan jadi masalah buat kita kalau kita nak bohong lagi.. nak bohong lagi, lagi orang malas nak percaya, itu terjadi kat pas...kesian.. pas kembalilah ke pangkal jalan.. janganlah jadi balaci dap semata-mata putrajaya

walau apa pun meh kita tengok sebahagian gambar ds najib, ketika jelajah janji ditepati di kelantan... penuh orang, 50,000 rakyat turun... panas hati anuar ibrahim bila hal macam ni terjadi, dah la kat negeri jajahan pas pulak.. apa lah nak counter back kat bn ni.. apalah bahan nak kenakan bn ni...hehe..

terbaik bn, moga dapat tawan kelantan pru 13 nanti.. InsyaAllah..







3 ulasan:

  1. Tahniah rakyat Kelantan. Pastikan BN menang dan hanya kerajaan BN saja yang mampu menunaikan janji.. "JANJI DI TEPATI"..demi kesejahteraan rakyat Kelantan semua. Cukup cukup la selama 22 tahun PasPisPus memerintah...tiada kemajuan, tiada pembangunan, rakyat hidup di takuk lama, sering dibuai mimpi dengan janji janji indah, agama diperalat untuk mencapai keuntungan mudah...akhirnya rakyat hidup sengsara.Hidup BN!!

    BalasPadam
  2. Tanda-tanda BN menang daha ada dah....
    Tapi tanda-tanda parlimen dibubar belum ada lagi....bulan safar nak sampai hujung dah....

    BalasPadam
  3. Apa ni bro, gambar2 sebegini tak menampakkan ke zuhudan. Ko tengoklah pas ni, ada orang posing buat jamban, posing makan kat jamban, posing tengah duk mencangkung dalam jamban n macam2 lagilah...agaknya sapelah yang duk gila babi posing konon-kononnya zuhud tu?

    BalasPadam