Sabtu, 19 Januari 2013

edisi sengal!!! siapalah yang toit-toit ni.. perghh!!!

tajuk tiada kena mengena dengan apa yang nak diceritakan ini hahaha..

whattt... biar betul macai? drama swasta apa ni.. hehe.. kamon penjilat dap.. takkanlah geng-geng bn nak bako billboard janji tipu saja eee tu.. haha.. takkanlah skrip drama sama yang geng-geng penjilat dap nak buat.. asik sama je.. pening pokcik.. keh keh.. lepas abe nizar bekas mb perak kantoi pasal 207++ billion, kata jepun bayo pampasan perang.. dah ni dengan sekelip mata billbord pulak terbako... hahaha..

ni yang aku dok kobarkan kepada anda semua... mereka-mereka ini memang dah dijangkiti sindrom ini
KLIK SINI YE..


tiada kena mengena dengan tajuk..

papan iklan dibako..!!!
menifesto bukan janji.. kah kah kah..

Sebuah papan iklan Pas di Kampung Sungai Jai, Lenggeng, di sini dipercayai dibakar oleh pihak tidak bertanggungjawab.

Penasihat Majlis Tindakan Dun Lenggeng, Zulkefly Mohamad Omar berkata, papan iklan ‘Janji Pakatan Rakyat’ tersebut dipercayai dibakar tiga hari lalu berdasarkan maklumat salah seorang saksi.

“Tindakan ini jelas melihat betapa terdesak dan takutnya pihak tertentu terhadap janji Pakatan Rakyat menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

“Ini menunjukkan Pakatan Rakyat lebih awal kemukakan manifesto berbanding Barisan Nasional (BN).

Ini terbukti kita telah bersedia untuk menunaikan janji negara berkebajikan kepada rakyat,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Berikutan kejadian itu, Timbalan Ketua Cawangan Pas Kampung Sungai Jai, Ibrahim Jalil membuat satu laporan polis di Balai Polis Lenggeng, semalam.

sumber mpp

3 ulasan:

  1. Mudah-mudahan dengan modal dua gambar diatas tu, akan menjadi sebab menang kepada BN.

    BalasPadam
  2. DAP+PAS+PKR= Tokong Eng

    BalasPadam
  3. Fuhh ayat tu mahal "JIKA DIBERI KUASA MEMERINTAH", jadi selama ini puak2 PAS ni tak memerintah KELANTAN ke? Nampak sangat keje goyang inul jak dalam jamban..

    BalasPadam