Ahad, 20 Januari 2013

fitnah terbaru, mereka jaja kata pesta ala disko di masjid terapung, terengganu.. WTF

agak-agakla, tu je jawapan aku.. huh.. dah takde modal sangat ke kalau nak sebar fitnah tu.. biasalah sosial budak-budak. thah disko kat mana thah..!! nak tanya juga adakah betul mereka ni dok berjemba-jemba di erea atau berdekatan masjid terapung.. ai takkanlah langsung pihak agama Islam tak buat keje kot.. tu la pasal puak-puak ni.. bila dah tak de isu, isu nak buat orang membenci ni lah keje diorang... fucker.. la..

kalau betul ia diresort pun, kenapa perlu up kan nama masjid terapung.. walau ia berdekatan? kenapa.. apa sebab.. sebab apa.. beb penchacai.. lu orang memang suka sembang keburukan siamang kat kerajaan pimpinan bn, macam tempat lu orang suci giler.. pui.. pui..

klik untuk besar

berdekatan ker ape ke, apa sebab ayat dia berdekatan masjid terapung? apa sebab nak up kan nama masjid terapung? adakah menggunakan nama masjid terapung ada kaitan untuk digunakan untuk item-item maksiat macam ni.. oi siamang penchacai... fucker anak haram apa korang nak main burukkan orang ni.. hah, rumah urut berlambak kat selangor, malah di kedah lagi la, siap ada urut sampai pancut lu orang tak mau sembang, wak lu lah.. pelacuran lagi lah toksah cerita..

gambar ni untuk lu orang.. sembang kasi bimbang la woi.. haha..pui


ps: bior jiwa dah tak keruan, apa saja yang boleh buat cerita fitnah di balun cukup-cukup.. apa gila ape diorang ni... pui

12 ulasan:

  1. woi bongok.....tngok betul2 pic tuh.....dia tulis berdekatan masjib la x guna....buta ka???nah hai....skrg hg lak yg buat fitnah....zzzzzz

    BalasPadam
  2. kenapa perlu letak masjid terapung... agak2 la.. fucker..

    BalasPadam
  3. listeng....listeng....listeng

    baik kau blogger jangan tulih apa-apa kat sini, sebab pening kau minum air daun ketum masih tak hilang

    Sebesor-besor tulisan pong kau tak nampok ke?

    Hadooooiiiiii.............. mak bapak suruh sekolah, kau pegi miim air dau ketum peha? Kan dah bingai

    BalasPadam
  4. keke kira blog ni kasi kacau juga minda lu ye hahaha.. kira ok la.. penchacai macam ko ikut juga blog aku hahahah.. thankz beb kekeke

    BalasPadam
  5. Pemberian kerakyatan kepada warga asing lebih sejuta serta keturunan depa sebelum dan selepas merdeka. Adakah sesuatu referendum telah di rujuk kepada umat Melayu/bumiputra sebelum menerima cadangan tersebut? Buat macam brunai. datuk sampai cicit bagi PR je sampai mati....

    BalasPadam
  6. Wahai muda/mudi di malaysia buat lah apa saja yang kamu suka, asalkan kamu sokong kerajaan BN.
    Lesen & permit segera kami keluarkan....yang penting kamu semua mesti sokong BN.

    BalasPadam
  7. ya betul anon 6.26,

    kami tak mahu negara ala taliban!! faham tak!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ANON 7:42PTG
      Cakap lah...apa lagi yang muda/mudi sukai, kerajaan akan memberi kebebasan sepenuh nya dan kerajaan tidak akan menghalang kamu, dan kamu boleh berbuat apa saja.
      Dan kerajaan akan kerah polis/tentera bagi memantau keselamatan kamu semua, asalkan kamu semua bersama BN

      Padam
    2. semua askar n polis kena jaga kera2 ni, sementara pimpinan PR sibuk menyondol punggung bini orang hehehehe...siap main dalam jamban Assmin kehkehkeh..

      Padam
  8. x salah pun bloger HEABOMB....yg paling salah macam SYAITAN nik aziz dan HADI.....dah kira rosak akidah...

    tuduh mcm,
    bleh dpt bantuan dpd syitan..

    ni lagi la...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anon 8:00
      Apa aqidah kamu?

      ®

      Padam
    2. Larrr jolok sket dah tanya aqidah, pehal ko nak bagi syurga ke?? Pui Pui Pui...ni nape ko tanya ko nak aiskrim assmin tak?

      Padam