Isnin, 28 Januari 2013

gambar kepulangan najib adalah fake??? patutlah..

tahniah ds najib, anda memang buatkan ramai penchacai meroyan yang tahap tertinggi.. sampai macam-macam idea mereka nak kenakan dengan cara sampah.. tapi Allah memelihara pemimpin yang ikhlas.. dan sentiasa cool.. lakukan tugas demi agama, bangsa dan negara...

sambutan hangat kepulangan ds najib dari gaza di klia.. amacam? fake ek penchacai.. hehe..

ribuan hadir menyambut ds najib, pm kita yang cool bro..

tun mahathir pun ada.. terbaik..
sumber klik sini

kesimpulannya, makin hari makin meroyan pemimpin pakatan.. dah dah si mr anugerah Tuhan.. dah tak de modal besar nak kenakan bn dah.. tak tau dah apa nak buat dah ni.. keh keh.. anda sebagai rakyat malaysia aku nak tanya...

ADAKAH LAYAK ORANG KAT BAWAH NI JADI PM KITA YANG KE-7

yez saya memang layak, kata dia lah.. hehe

jawapan aku, macam biasa lah... hehehe


ps: mata diatas, tangan dibahu, jelir lidah sikit... kita mulakan sekarang... hehe

2 ulasan:

  1. macam poyo.... kita org kira dalam 200 org je....kih3

    BalasPadam
  2. kalau tak begaduh sama sendiri bukan melayu, kalau tak hasad dengki bukan melayu, kalau tak berdendam bukan melayu, baik sangat ke PR tu, lihat sendiri pemimpin dema terutama yang tua tua tu,,dah boleh di tolak ketepi,,,, hidup melayu, hidup umno, hidup BN,...

    BalasPadam