Sabtu, 26 Januari 2013

HABISLAH UMNO WEI, SAMBUTAN HAMBAR LAWATAN TPM KAT MELAKA... !! fuh.. adus..!!!

so memang ini yang dijaja oleh puak kepala bana al ketempea sunnek yang mengatakan sambutan dingin orang melaka terhadap lawatan Tan Sri Muhyiddin Yassin, Timbalan Perdana Menteri ke Melaka, habislah umno wei.. eeeee takutnya iiiii..... eeeeee....

HABISLA WEI... HABISLAH... APALAH NAK KITA CAKAP LAGI... HABISLAH UMNO...

tapi hanya ini saja yang diorang sebarkan kat blog-blog, facebook, sampai meleleh air liur mereka sebab puas kerana iii macam ni je orang datang, diorang siap gelak sambil hentak-hentak meja kerana gambar ini.. gelak macam minum todi... ye lah setakat ini je orang melaka yang datang.... hehehe... ok kita bagi mereka stim dulu...

habis yang ni... camne pulak? camne pulak boleh penuh pulak... aaaa jawapan mereka, ahhh ni mesti kena paksa datang ni.. inilah standard otak penchacai... lutut dengan otak mereka memang bergabung... tupasal gambar diatas tu diorang cukup suka... hehe.. tapi realitinya mereka tersentak, tergaru kepala, ada yang memang tak leh terima sanggup lempang anak sendiri sebab kan gambar bawah ini.... hahahahahha

 ai macamana boleh ramai pulak ni, cacai.. pelik tak? aku pelik ni hehe

 uish, ni yang pelik bin ajaib ni.. macamana leh tetiba jadi ramai ni.. pelik lah.. kata cacai.. kah kah kah


sumber flying kick

ps: kesimpulannya puak-puak puaka pakatan dah semakin pening, pening macamana lah nak bahankan bn ni.. keke.. gambar sebelum majlis pun leh jadi modal.. kah kah kah kah... ini orang panggil "stupid brain of pakatan rakyat", cerdik tak boleh diajar, bodoh terlebih cerdik dari yang cerdik.. keke...

9 ulasan:

  1. Puak2 PR tu dah malas kali nak gambar kezuhudan Nik Aziz, sebab tulah diorang amik gambar rakyat yang menyokong BN masa makan. Aikksss try tanya kat cameraman tu, nape tak bubuh "Orang BN zuhud makan dekat kaki lima sahaja" hahahaha xpasal2 dah kena balik. Lain kali Puak PR tu biar diorang gambar macam ni, pastu kita bubuh "BUKTI KEZUHUDAN KEPALA OTAK PAS" hehehe.

    BalasPadam
  2. Depa puak Pas ni..sekadar dah tak de isu yg diaorang nak 'spin'.

    Tapi jgn ingat Hadi Awang boleh suka 'membatu'kan diri dalam isu 'mengkafir'kan aku dan seluruh keluarga aku selama ini..,
    Jangan ingat aku dah lupa puak Pas memurtadkan dan mendoakan KO kat semua org UMNO..,
    Jangan orang Pas buat2 lupa perihal Tabung Memali...
    Puak Pas jangan nak kalih isu NA dgn nga&ngeh dlm bab isu tanah..

    Pas juga jgn lupa rewind balik perihal Nurul dgn kebebasan beragama.

    Pas jangan mentah2 tutup 'moral' anuwar geng segebar(seselimut' dia tu..
    Pas jgn ingat org UMNO lupa perihal fitnah2 dan caci maki Pas selama ini terhadap UMNO..mengumpat sama macam makan daging yg busuk.
    Fitnah itu lebih dahsyat dari membunuh...

    Walaupun Pas berangan nak naikkan Hadi atau NA jadi PM..tetapi kita semua tahu disebalik tangan Hadi dan NA itu ialah 'tangan' anuwar dan Dap...
    Ingat..!! tidak sekali2 kami maafkan Pemimpin2 Pas jika itu terjadi..tidak sekali2 agama Islam ku yg suci diperkotakkatikkan oleh Pas..tidak sekali2 umat Islam maafkan Pas..jika agama Islam ku yg suci dipijak2 spt sekarang yg melibatkan Kalimah ALLAH...tunggu lah pemimpin Pas dan pengikut2nya..!

    Lebih baik Hadi dan NA siasat apa rupa 'bakal kubur' masing2.
    Kerana sedikit keuntungan dunia..sanggup jual dan menggadai maruah agama sendiri?
    Buang serban dan ijazah tu lebih baik dari terus merosakkan agama sendiri..

    'Kami tunggu kamu di pintu lubang kubur'..

    Jangan buat2 lupa ya Hadi dan NA...kamu dah jual agama kami demi utk 'kerusi' dan rakan neraka kamu tu..!

    BalasPadam
  3. Majlis Syura PAS tu baik tukar jadi Majlis SHOWROOM HANYA UNTUK AHLI PAS, ada MAJLIS FATWA KEBANGSAAN bukannya nak ikut pun...adoiiii semacam Majlis Syura PAS tu ditubuhkan buat ahli PAS sahaja, tapi kalu diikut betul lak. Jadi kalau tak ikut MAJLIS SYURA PAS tu maksudnya KAFIR?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila gua fikir balik, MAJLIS SYURA UNTUK AHLI PAS adakah ia bermaksud hukum hudud hanya terpakai pada AHLI PAS SAHAJA? Try tanya pada penyokong FANATIK N TAKSUB PAS apa jawapan diorang?

      Padam
    2. Dr Dzulkiflli Ahmad (PAS) n Khalid Samad MP Shah Alam (PAS)yang menyokong penggunaan kalimah Allah kepada orang kristain untuk penggunaan Bible dalam BM? Adakah mereka ini tergolong kepada golongan Kufur? Adakah ini juga menyebabkan tuduhan kafir kembali kepada orang yang menuduh Kafir? Dan persoalan yang paling besar, adakah PAS sanggup menjatuhkan hukum KAFIR kepada ahlinya yang menggunakan Kalimah Allah untuk tujuan yang telah dinyatakan? ADAKAH PAS TIGA SUKU AHLINYA TELAH MENJADI KAFIR? Itu belum masuk lagi Anwar Ibrahim (PKR) n Azmin Ali (PKR) serta ahli PKR yang ISLAM yang terang-terangan menyokong penggunaan kalimah tersebut? Sanggupkah PAS mengkafirkan mereka ini?

      Padam
    3. Acu try tanya Hj Hadi n Nik Aziz apa jawapan mereka HAL BESAR camni? Amanat Hadi telah mengakibatkan orang UMNO dicop KAFIR, SEKARANG ni HAL BESAR sebegini timbul, akan adakah AMANAT BARU yang ingin disampaikan kepada ahli PAS mahupun orang ISLAM yang tidak masuk mana2 parti politik?

      Padam
    4. Adakah mengundi PAS akan menjadi KAFIR sedangkan ada AHLINYA yang terang-terangan menyokong penggunaan Kalimah Allah dalam Bible diterjemahkan ke dalam Bahasa MELAYU? Adakah ini bermaksud UNDI PAS anda juga menjadi KAFIR TIGA SUKU, aku Pening n Keliru dengan pernyataan ini. Adakah PAS sama dengan PARTI AJARAN SESAT yang selalu tertulis pada komen2 dimana2 blog samada BN or PR.

      Padam
  4. aik, ini mcm aku kena tukar parti sblm pru13. aku ni jenis malu kalau kalah...hehehehehe

    BalasPadam


  5. hahahahaha

    aku suker PAS!

    aku sokong pakatan PAS-DAP-PKR!

    hidup Pakatan Rakyat! Jom UBAH!!!!

    hahahaha

    -Iblis-


    BalasPadam