Selasa, 1 Januari 2013

HAJI HADI AWANG DAH TARIK AMANAT DIA KAT TV1!!!! TAK CAYA KORANG TENGOK NI...

aku serius dah tahap hank perut aku gelak dengan idea terbaik dari rakan blogger DIMENSI, bro ekau memang terbaik bro, karya entea membuatkan kalau penchacai tengok, mereka baling laptop, baling tab, menjerit ibarat histeria.... WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA....












ps: terbaik dari ladang dari dimensi, gurau-gurau di tahun baru.. jangan mara aaa penchacai...

5 ulasan:

  1. Hahaha aduii..terbaik dari ladang

    BalasPadam
  2. Pok nik pown nak mazuk bintang RTM ekekekekek

    BalasPadam
  3. Ente mati2 ingat betul2. Ropernye COBAAAAAANNNNN kah kah kah

    BalasPadam
  4. Nasib baik ler saya tak bodoh, macam orang bn bodoh.....
    Jangan marah orng bn gurau je....

    BalasPadam
  5. main main pulak muuu...

    BalasPadam