Sabtu, 19 Januari 2013

hanya dalam 200 orang sahaja hadir ceramah umno, adus.. adus..

penchacai sekalian, terutama yang suka dengan air ketum... sedarlah, anda rasanya dah dilandasan yang betul, ceramah umno sekarang kalau dilihat semakin hari semakin...... erm tak perlulah aku cakap.. biarlah ia tersemat didalam sanubari ini... tahniah penchacai, kalau korang nak lompat, silalah.. lompat dan jeritlah ayat-ayat hebat korang tu, hancur, hancur, hancur bn, kalau boleh korang kumpul seramai mungkin penchaca-penchacai yang lain, dan raikankanlah kemenangan korang... tahniah pakatan.... ceramah ini dikatakan di lokasi kelantan... dan lihatlah sendiri... tak ke berapa kerat je yang datang... huhu..

berat lagi hati ini dari berkata-kata kalau nak dibandingkan dengan gambar ini...

silalah lihat gambar ceramah tersebut, sila roll ke bawah.. tengoklah sendiri.. kepada penchacai jangan senyum lebih-lebih aaa... 
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


ps: hehe,amacam, ramai tak? hampir 10,000 orang hadir dalam ceramah umno, lokasi di kelantan, dan kepada macai-macai dap, sori daku termegusik anda da.. hehe.. eleh, gurau-gurau dipagi hari.. apa salahnya.. hak hak hak... jangan kata gambar ini edit pulak.. dan yang datang ini dibayar.. haha.. almaklumlah.. pakatan kan eksyen sekarang, kata mereka dah kompem akan menang pru13 lah.. tu pasal macam-macam fitnah pelbagai version untuk palitkan keburukan kat bn, serangan peribadi dah bermula, ustaz fahtul bari dah kena dah serangan peribadi.. tak de telo punya penchacai... hahahah... lawan dengan ilmu tak mau.. pui...

8 ulasan:

  1. Orang umno dalam hal2 agama mereka memang hebat belaka.
    Dan tak ada sapa yang boleh lawan orang umno.

    BalasPadam
  2. Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
    satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
    dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama19 Januari 2013 10:10 PG

    Orang umno dalam hal2 agama mereka memang hebat belaka.
    Dan tak ada sapa yang boleh lawan orang umno.

    ------------------------------

    Busuk2 UMNO tak makan harta anak yatim (macam kes Memali), tak menipu (yg dh jadi ibadat dalam PAS) & tepati janji, jalankan tugas & tanggungjawab yang diamanahkan supaya anon atas boleh ibadah dgn tenang selepas azan berkumandang di udara. Nak harapkan PAS? Allah pun boleh share dgn Nasrani?!! Ada hati pulak nak sama label Islam rojak jadi macam Indon & Singapork.
    HAAARGGHGHHH PTUIII (kahak hijau)!!

    BalasPadam
  4. DAP dok jentik, pulas, nk giatkn lagi agenda kristian, xsedar2 ke org2 islam? Segala peristiwa2 yg berlaku sejak ahkir2 ni, jelas2 sekali, masih nk putar2 lagi....buat2 pekak lagi? Dah brp kali PAS mengalah dgn DAP? Nk tegakkn Islam? Cakap kt ceramah senang dah mudah. Bila smpi perlaksanaan, hampehhh..Pemimin PAS skrg ni plak, ckp berpusing2 smpi aku pn pening apa pendirian sebenar. Mcm tu pemimpin yg perjuangkn islam? Fikir2lah balik.

    BalasPadam
  5. Busuk2 UMNO tak makan harta anak yatim (macam kes Memali), tak menipu (yg dh jadi ibadat dalam PAS) & tepati janji, jalankan tugas & tanggungjawab yang diamanahkan supaya anon atas boleh ibadah dgn tenang selepas azan berkumandang di udara. Nak harapkan PAS? Allah pun boleh share dgn Nasrani?!! Ada hati pulak nak sama label Islam rojak jadi macam Indon & Singapork.HAAARGGHGHHH PTUIII (kahak hijau

    __________________________________

    Tak betul ke apa yang aku post tu?

    Marah pada aku saja, jangan pas dibabit sama, aku dan pas tidak ada sangkut paut.

    BalasPadam

  6. jgn babitkan PAS?

    pasal PAS la kapir2 harbi sudah mula menyerang Islam secara terang2

    lagi lu mau ckp jgn babitkan PAS

    PAS=KAPIR

    tak caya tanya nik aziz dan hadi awang

    kwn dia org iblis/setan dan tuhan dia org 3in1 mcm shampoo

    smlm lu tngk cina evangelist edar bible kat skola

    esok lu org akan tngk pak2 lebai PAS plak edar bible versi Melayu bertuhan shampoo kat DALAM skola2 plak

    nauzubillah....mohon Allah pelihara bumi Malaysia ini beserta rakyatnya dari ancaman dan bencana musuh2 Islam

    -jairil a/l johali-


    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah tahu kafir harbi,mengapa kamu tidak rampas harta mereka dan tumpahkan darah mereka?

      Nik aziz/hadi awang, jika mereka bersalah....tindakan atas mereka perlu segera diambil.

      Aqidah anda tidak begitu mantap,jangan sesekali baca kitab bible.

      Adakah anda kenal musuh islam atau anda sendiri memusuhi islam...


      Padam
    2. DAP musuh islam ada ko bising?

      Padam