Isnin, 14 Januari 2013

HOT!! CERAMAH ANUAR DI PERMATANG PAUH, HAMPIR 100,000 HADIR, PERGHHH!!!

hehe, 100k, ke 500k? erm pendapat aku rasanya 700k, sebab mengikut kapasiti yang didalam gambar ini, sah berhimpit-himpit manusia datang untuk mendengar anuar ibrahim cong, perghh.. power siut, tahniah bakal perdana menteri malaysia ke-7,

kan berhimpit-himpit orang tu.. apa kamu tak nampak..?

 teruja i tau, uuuuuuuuhhhhh
 pusing bang non pusing... hehe..

kalau begini caranya orang datang, sah dan kompom bang non tetap menjadi pojaan penchacai, bukan majoriti rakyat lah.. hehe.. penchacai tegar bertambah eksyen dengan tersiarnya gambar ini... wooooow.!!!

terima kasih mpp

ps: i teruja u.. , u alll camne teruja tak.. hak hak hak hak hak tuih.. hehe...

5 ulasan:

  1. teruja sgt2 bro........mampus la lu pakatan

    tak sabar gua nak talkin kan pakatan PRU13 ni

    hip...hip...horey......puuiii....

    BalasPadam
  2. Huh,...ramae ,,ramae...berbilion-bilion yg datang ...sapa yg xnampak tuh gerenti di belum di LIWAT oleh ANUwar...tapi sapa yg nampak tuh gerenti jubor sudah robek di liwat...

    muahahahahhahahahhahahahahahah

    BalasPadam
  3. pehh hebat betul sambutan..payah BN nak menang camni (tangan kat bahu, mata keatas)

    BalasPadam
  4. Kah kah kah kah kah kah kah kah Wuargh kah kah kah kah kah kah!!!! Ho hi hi hi hi hi ho holiau!!!!!!Ho ho ho ho mery Christmas!!!!!

    BalasPadam
  5. politik tak ingat ke mampus....apa cara semua halal, asal dapat kuasa, dapat kenyang perut ok....

    BalasPadam