Khamis, 10 Januari 2013

IDENTITI BLOGGER PISAU.NET DAH DIKETAHUI... SIAP ADA GAMBAR LAGI!!! PANAS PANAS!!!

wah dengar kata nga kor ming nak bagi RM1000 untuk mengatahui siapa dia blogger pisau.net, jangan risau nga. daku dengan bangganya dan berbesar hati akan menayangkan rupa paras siapa dia pisau.net.. dan harap penchacai penjilat kasut dap cari dan pergi terus jumpa dan bersemuka dengan pisau.net... ok?


serius aku bukan main-main, aku tau siapa dia.. aku nak pecahkan rahsia ini, biarlah semua orang tau.. apa peduli, ikut suka lah, nga anda jangan risau anda dah ketemui siapa yang anda cari... ok nga n the penchacai... sila roll ke bawah.. please.. kena lah suspen, nak bongkar barang panas beb... sabarlah..
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/


OK NGA, NGOK NGEK SERTA PENCHACAI SEMUA, KENAL INI, INILAH PISAU, ALAH PISAU, KAN PISAU NI.. SO MISTERI SIAPA PISAU DAH TERBONGKAR.. OK.. NAK CARI SENANG JE, KAT DAPUR BANYAK...ADA FAHAM... KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH.... SKANDAL TANAH JUTA-JUTA, BAGI RM1000 JER KE.. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH...

kesimpulannya aku sendiri mana lah kenal siapa brader pisau.net da.. mengunjungi blog dia selalulah... kenapa perlu ugut-ugut orang bila terkantoi.. kenapa sudah ketaq bila dah buat salah ka.. hehe.. poodaahhh...

5 ulasan:

  1. hahahahahahahahahahaha.....hadoiiii sakit perut ketawa...hahahahahahahaha

    BalasPadam
  2. Sial punya daPIGS!!nk ugut2 org pulak..mmg CELAKA puak2 cina cauvinis ultra kiasu ni!!!!!

    BalasPadam
  3. aku agak dah... sekutu UMNGOK semuanya kecut telur

    Telur tarak kembang
    Batang tarak tegang
    cm banyak kurang
    tarak berani datang

    kalau hang rasa hang benar, dan hang ada bukti, inilah masa hang nak tunjuk kat dunia luar yang hang memang terar.

    Tapi kalau hang memang pengecut, dengan sekutu pun sekali hilang telur

    oya, hari ni satu lagi mangsa fitnah menang dan terpaksalah pencacai bayaq RM100,000.00. Utusex dah cabut awal-awal, serupa telur pun tarak.

    kha...kha....kha....kha

    lawak tul lah cyberbapok...ops...cybertrooper umno.

    BalasPadam
  4. kah kah seko lagi penjilat kaki dap bersuara, ayat biasa lapuk beno kah kah kah

    BalasPadam
  5. gua nak tgk jer satu lagi cyberbapok UMNGOK kena minta maaf kat mahkamah....

    Pisau.net tgh mengiggil bawah selimut kut sambil terberak-berak...

    kelakar siut...

    BalasPadam