Sabtu, 26 Januari 2013

ini semua propa pakatan nak cari isu.. keh keh, ini je ke bukti? ek ala..

setakat bukti macam ni nak kaitkan kerajaan, kira kerajaan akan approvedkan warga asing dengan bagi ic, agak-agaklah tuduhan bodoh paling bedebah yang dicanang geng-geng jibraun sana.. keh keh... korang takkan tak tau pesen pakatan ni.. contoh paling dekat bekas mb perak, nizar yang tahap meroyan dia sangat kronik, dia babitkan kerajaan jepun yang katanya pampasan perang dunia ke-2 sebanyak rm207 billion itu dah kena songlap dek kerajaan malaysia... siap tunjuk dokumen.. ini semua taktik lapok la brader... keh keh.. dah-dah kau terkantoi.. terkedu malaun nizar tu...

so sekarang yang ni pulak.. keh keh, buat persepsi buruk itu memang keje pakatan beb.. diorang hanya tunjuk bukti macam ni yang boleh dikatakan sahih.. wakakaka... hanya geng-geng otak kat lutut ye percaya bulat-bulat.. siap takbir depan laptop bila dapat tau hal ni.. kah kah.. ape punya benggong takde isu puak-puak ni... setakat persepsi.. pui..


ps: keh keh, cari yang trill sikit.. bagi bukti gambar sekali barulah gempak, ini setakat kertas.. keh keh.. puak  korang bolehlah percaya.. kah kah kah.. 

3 ulasan:

  1. Adusss orang bangang manaler buat kertas sampah ni. Ni mesti Budak Tadika yang buang sampah merata-rata hehehehe...

    BalasPadam
  2. Alamak, ni KANTOI TERBESAR bulan Januari 2013.... lawak.. lawak... penganut fuckatan makin kufur..

    Kerajaan tidak lantik syarikat Paradise Link

    PUTRAJAYA 25 Jan. - Kementerian Dalam Negeri menjelaskan pihaknya tidak pernah melantik SYARIKAT PARADISE LINK/LINX SDN. BHD., atau mana-mana syarikat lain untuk menguruskan proses pendaftaran pendatang asing tanpa izin atau menyediakan program khidmat imigran.

    Kementerian itu dalam satu kenyataan berkata, aktiviti yang dilakukan syarikat tersebut adalah atas kapasiti sendiri dan tidak mempunyai kaitan dengan kementerian.

    ''Pihak majikan dan orang awam diminta tidak terpedaya dan tidak berurusan dengan syarikat ini.

    ''Orang ramai diseru menghubungi Kementerian Dalam Negeri atau membuat laporan polis sekiranya ada syarikat yang menawarkan perkhidmatan sedemikian," kata kenyataan itu.

    BalasPadam