Ahad, 13 Januari 2013

KALAU KORANG TAK PERCAYA, KORANG TENGOK NI GAMBAR TERBARU, 1 JUTA MANUSIA DATANG SEMALAM.. KAH KAH KAH KAH....

siap melimpah-limpah, atas bumbung siap orang panjat, kah kah kah, dah pening nak sembang le tu.. kah kah kah.. dah ditaji pelbagai arah, maka cyber trooper mereka dah pening, jadi gambar edit ini sebagai pengubat rindu dan dendam, wakakaka...

sebelum hkr, sembang berapi kata macam-macam, kata kerajaan barisan nasional bakal tumbang disebabkan kehadiran kl112 nanti bakal mengumpulkan 1 juta rakyat.... kah kah kah kah... aku terpaksa belasah, sebab penchacai eksyen, belagak angkuh, bongkak, dan kata macam-macam... tapi gua peduli apa.. ingat tagline gua, LAWAN UNTUK KEBENARAN!!! LAWAN!!! LAWAN!!!

ADA GUA KISAH!!! HAHAHAHA


kompom 1 JUTA DATANG BRO

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

11 ulasan:

  1. kah..kah..kah..kah...kah..kah..kah....1juta rupee ke bro?? kah..kah..kah..kahhh

    BalasPadam
  2. Puak pencacai tk berani buat dekat bukit jalil sbb takut lopong hehehe.....amacam ada berani dKat bukit jalil mcm umno buat 120k...yg hadir....

    BalasPadam
  3. http://penaminangreturn.blogspot.com/2013/01/update-1juta-sumbat-dalam-stadium.html

    Puak pencacai kata700k apa bukti mana formula.....aku bagi link blog ppenaminangreturn .......situ siap ada formula pengiraan yg hadir cuma 45k...je

    BalasPadam
  4. Dah macam kat mekah beb, dahsyat giler... bravolah PKR, PAS n DAP.Pasni ni boleh himpun lg ramai, kasik kutuk giler2 punyer UMNO/BN pasal korang memang spesis manusia paling tak ada otak di dunia.Asyik nak berhimpun x tentu pasal..buduuuuh.

    BalasPadam
  5. Biasalah geng2 pencacai PR ni dok doctored gambaq. Aku tengok dalam facebook member-member yang mana otak kat kepala lutut (kesian depa kan eich,eich,eich....) semua tunjuk gambaq sama. Jadi semua tengah seronok dan membayangkan Anwar Al-Jubs Wal-Liwati akan jadi PM depa nanti.....Muahahaha...kena tipu bulat-bulat member facebook aku tu. Apa nak buat, bukan salah ibu mengandung.......salah sendiri sebab telah mengkepala lututkan otak depa.....muahahaha.....

    BalasPadam
  6. hidup rakyat..kasi mampus sama itu umno...memang susah tul nak dapat hidayah

    BalasPadam
  7. itu je mampu komen tanpa nama, maksumnya anda, aku pun berharap ada pun terima hidayah dari menyokong seorang pemimpin rosak akhlak..

    BalasPadam
  8. Jangan bimbang dan jangan berdukacita, sekiranya memang kita dipihak yang benar.

    BalasPadam
  9. Aku tak heran sebab depa angkut habis anak cucu cicit yang dukung, yang dikendong, suami iseteri, makmertua pak mertua tok wan semua habis... nak bagi nampak ramai woooo... cayalah,,, tapi nanti tengoklah keputusan PRU 13, tak payah dok susah payah menunjuk-nunjuk, tinjukkan kebaikan dan jasa lagi baik wooo, berekhidmat untuk rakyat woo, akhlak mau baik wooo..

    BalasPadam
  10. kah kah berkumpul sampai atas bumbung stadium kah kah bodo bodo udah udah le jadi penipu weii memali dana ko lesap pasal kes tipu yang mati katak dalam memali pun kena tipu sapa mau jawab ni penipu kah kah udah udal le menipu tu kah kah bodo bodo

    BalasPadam
  11. yg pelik atas bumbung pun ada bro... sakit perut aku

    BalasPadam