Khamis, 3 Januari 2013

ANUAR IBRAHIM MINTA DIA DIBERI PELUANG MASUK TV!!! erm..

hahahaha... lepas satu-satu, lepas haji hadi awang nak minta 1 jam je untuk masuk tb 1.. dah dah.. lepas tu atuk nik ajiz pun nak juga... hah, sekarang mr anuar ibrahim pulak nak juga masuk tb live lagi!!! jangan main-main kau... haha.. lepas ni siapa pulak nak minta masuk tb kerajaan?


antara pemimpin pakatan yang nak juga masuk tb

1. mahfut omar - gerenti jadi pentas raja lawak
2. mat sabu -  jaga-jaga mah
3. lim guan eng - wa punya bini suloh
4. lim kit siang - wa abang mesar.. mestilah mau
5. karpal sink - anuar ibrahim harus bertaubat.. saya mau juga..

kesimpulannya mereka ni kemaruk nak masuk tb rupanya wakakakakakakakakakakaka....

ceritanya dari sini klik

Anwar Ibrahim perlu diberi kebenaran untuk tampil di siaran televisyen sebagai bukti Najib Razak serius dengan transformasi yang dicanangnya.

Pengarah Komunikasi KEADILAN, Nik Nazmi Nik Ahmad berkata, ia ekoran tuntutan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang menyatakan kesediaan untuk tampil di RTM, diikuti Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang turut mahu diberi ruang sama.

“Sebagai sebuah negara demokrasi, setiap pihak wajar mendapat hak yang sama, termasuk untuk muncul di media arus perdana,” kata Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Seri Setia itu.

“Ruang itu harus juga diberi kepada pembangkang. Ini perkara asas demokrasi dan sejajar dengan slogan transformasi Najib,” katanya ketika dihubungi.

Menurut Nik Nazmi, kali terakhir Anwar muncul di televisyen pada 2008, sewaktu debat harga minyak bersama Menteri Penerangan ketika itu, Datuk Ahmad Shabery Chik.

“Najib berjanji untuk beri semua pimpinan termasuk pembangkang berkempen menjelang pilihan raya. Ia sepatutnya dijadikan kebiasaan bagi menjamin proses pendemokrasian di negara ini,” tambahnya.

Jun lalu, jemaah menteri meluluskan kertas kabinet yang dikemuka Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim.

Ia kononnya memberi peluang sama rata kepada setiap parti politik yang bertanding pada PRU 13 untuk menjelaskan manifesto mereka menerusi stesen televisyen.


ADA PEMINAT DI BAWAH NAK TUNJUK SESUATU.. HARAP BOLEH TENGOK..
ROLL KE BAWAH YE...
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

macam biasa, tangan dibahu, mata diatas.. mulakan sekarang
TAK KUASA KAU... HAHAHAHAHAHA... 

ps; bukan ke kutuk tv kerajaan siap boikot lah.. dah dah semua kemaruk nak masuk tb.. wakakakakaka..

4 ulasan:

  1. Jangan buang masa. Kalau dalam Mahkamah dia boleh berbohong ini kan pulak dalam TV. Dah Dah la tu Bang Non oii...

    BalasPadam
  2. Kepada lahanat2 itu semua sebahagian besar rakyat ingin bertanya kalau boleh terus bebas membuat pelbagai propaganda, spin & fitnah dalam media anda kenapa kemaruk pula nak masuk tv pro kerajaan?

    Dah tak laku ke media anda rakyat nak percaya sampai nak guna tv pro kerajaan pula nak cakap tentang propaganda/spin/fitnah anda itu?

    Boleh blah lahhh!!!

    BalasPadam
  3. Ni la org bee end...Ko lahanatkan org, dan carut2kn org...org cam ko ni la org bertmbh benci ngan beee enndd...xsbar tggu pru 13...kita tgok siapa yg kena,,,,,kuikuikui...

    BalasPadam
  4. Nti da tukar kerajaan kuar tv berejam jam ye dsai..sabaarrr..

    BalasPadam