Ahad, 20 Januari 2013

kali mampos bn bro, hampir 500,000 orang datang ceramah anuar ibrahim kat shah alam bai..!!!!

kawan aku cakap 1 juta, erk, tapi aku kurang la sikit, 500,000, tapi ada sorang lagi kawan aku cakap 5 juta.. adus.. camne ni.. pengsan la bn camni.. perghh... patutlah semua jalan jem... hehehe..

ada msg aku kata hampir 10 juta.. serius dia kata, dia ada kat ceramah kat situ.. sampai ada yang baring.. ada yang berhimpit-himpit... hehe..


wow..!!!!! nak tau ramai ke idak dan ini memang kompom 1 juta.. kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah, klik sini mpp 


jelir.. jelir... jelir.. hahahahahahaha

6 ulasan:

  1. Walaupon ceramah anuar tidak ada seorang pon yang hadir, naji still taku untuk bubar parlimen....xpercaya?....tengok dengan mata lihat dengan hati.

    BalasPadam
  2. jgn kiciwa sgt ayat tu cai..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setakut-takut pak lah, takut lagi najib razak...

      Padam
    2. tu pasal Shamsidar suka ...

      Padam
    3. Setakut-takut Anuarr, takut lagi sama itu China Doll

      Padam
  3. MACAM BIASAK BROO...ANUWAR JUAL UBAT TENAGA BATIN KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam