Selasa, 29 Januari 2013

keh keh!! sah anuar dah jadi perdana menteri ke-7.!!! ini buktinya..

hehe.. ni kira tak sengaja ke atau saja nak perli.. keh keh..

keh keh keh, tahniah perdana menteri ke-7, apa dah lepas pru ker? hahahaha... ai macam-macam...

sampai ada yang sorok muka macam kat bawah ni tau ka.bila dapat tau hal ni. keh keh keh


14 ulasan:

  1. haha..lawaknya yela nuar ni..lum pru 13 lg

    BalasPadam
  2. mati hidup semula aku tak pangkah anuar. dan tidak jugak aku pangkah BN selagi TNB masih kuku besi. fikir fikirkan lah.

    BalasPadam
  3. Ape le ko ni, x abis2 psl TNB. Aku xde plak masalah ngan TNB. Kdg ade le berlaku masalh2 setempt disbbkn masalah pengurusan TNB setempat. Jgn krn masalah tu, nk boikot smpi BN plak. Tolong berfikiran rasional skit. Kalau ko pangkah PKR or PAS or DAP, igt masalah tu akan selesai ke? Jgn libatkn TNB plak. Walaupn kerajaan ada saham dlm TNB, bkn mudah nk betulkn sesebuah organisasi dlm masa sehari atau 2 hari. Kalau aku ada masalah dgn TM pn, aku x kn libatkn BN. Itu masalah sykt.

    BalasPadam
  4. Gua terbayangkan muka2 tak tahu malu budak2 PR, buat perhimpunan ramai2 kat stadium pastu bubuh muka dalam tanah macam burung unta hehehehe...himpun jangan tak himpun, unta jangan tak auta kah kah kah kah....
    pssttt...nak sembunyi muka kat mana paling selamat kat budak2 PR tu?

    BalasPadam
  5. ooooooo tidaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...........
    nnt abis depan blakang anak2 muda kite bolos......ambe takot laknat Allah mcm yg jadi kat kaum Nabi Lut...

    BalasPadam
  6. Anwar Oh! Anwar! Ramai yang tak amik tahu pasal camner Anwar masuk politik lalu jadi MP, hehehehe... Baru jak keluar dari PENJARA SUNGAI BULUH terus masuk Parlimen, tapi ada yg buta. Sape yang buat2 buta tu? Yang nampak hanyalah Karpal Singh "Anwar Ibrahim Harus BERTAUBAT".

    BalasPadam
  7. Rakyat Malaysia yang mana satu anda pilih:-
    1) Kerajaan yg menjanjikan dan menjalankan transformasi ekonomi, politik dan sosial atau;
    2) Kerajaan yg menjanjikan dan menjalankan Manifesto Bukan Janji kah kah kah....
    Sendiri ada otak fikirlah ye.

    BalasPadam
  8. Anwar Oh! Anwar Mana yang tak "sepunggung" ngan hang semua kena buang. Yang baru masuk lak jadi AMK PKR mengalahkan OTAI PR yang dah lama cabut lari. Budak2 AMK dan Wanita Keadilan, baru masuk tu tahukah apa jadi dengan pemilihan PKR? Tak pernah tanya ke, kenapa OTAI PKR ramai yg cabut lari? hehehe..jangan jadi pak "punggung" yg tak tahu mana hala tujunya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. cANTIKK...SETUJU SGT.

      Padam
  9. Anwar Oh! Anwar! Isteri sanggup jadi korban asal boleh jadi MP. (ISTERI ORANG LAIN CAMNER?) Ada kawasan Parlimen yang dimenangi PKR, kenapa tak masuk bertanding kat sana? Bukan setakat bini dia, tapi pengundi di PERMATANG PAUH pun ditipu bulat2. Tapi yang paling jelas sekali, kenapa kawasan Parlimen Lembah Pantai yang dimenangi oleh Anaknya Nurul Izzah dia tak bertanding? MISTERI YANG TIDAK TERJAWAB LAGI?

    BalasPadam
  10. Anwar Oh! Anwar! Dimana slip gajimu yang mengatakan gajimu hanya SERINGGIT menjadi PENASIHAT EKONOMI SELANGOR? Adakah duit SERINGGIT itu mampu menyewa jet kapal terbang? Adakah duit SERINGGIT itu mampu membawa kamu n the GANG ke serata negara untuk ceramah politik? Mungkin gua faham, "MENABUNG DARI KICIK2 LAI", "BERKAWAN DENGAN YAHUDI"?

    BalasPadam
  11. Anwar Oh! Anwar! Sila nyatakan dimana sudah "KAWAN BAIK ANDA" or "BFF"? OLD FREN dibuang, NEW FREN dipungut merata tempat tak kira siapa asal pandai mengata dan menghina tangan yang memberi. Bila NEW FREN dah naik pangkat, mulalah Anwar mencantas mana2 yang tak "SEPUNGGUNG" dengan hang. Anwar boleh campak n buang ahli parti yang tak "sepunggung", apatah lagi orang bodoh yg mengangkat kamu...SO ASK YOURSELF RAKYAT, DO YOU WANT THIS GUY AS PM?

    BalasPadam
  12. MULUT DAHLAH PANDAI BERBOHONG DENGAN TUBUH BADAN PUN PANDAI BERBOHONG ITULAH ANWAR IBRAHIM, yang pernah kononnya disahkan mempunyai sakit belakang n terkena racun arsenik..

    BalasPadam