Isnin, 21 Januari 2013

khalid samad kata, bible free mainan umno..

pengetua sekolah siap halau lagi, wah-wah khalid samad, nak cover sungguh dap.. pui.. rosak tul pemimpin mangkuk cenggini yang asik tengok salah orang je.. huh..

pas anggap hal begini adalah permainan umno, habis dijajanya kata umno meluluskan bible berbahasa melayu kat sabah lah... ek ala.. siap tunjuk surat yang kononnya sah kerajaan malaysia meluluskan bible berbahasa melayu.. sedangkan surat tu palsu... pas pas.. patutlah orang cakap dalam pas sekarang semua mantera dalam otak, putrajaya, putrajaya x 1000 kali di sebut hari-hari.. dah tak peduli dah.. hal-hal camni... gila...

 sudah berani mereka ek.. contoh bible percuma tu..

 budak sekolah diberi percuma bible ini..

 pelajar india pun dapat free..

bukti pengetua sekolah halau malaun yang suka hati mak pak dia edar bible secara terang-terangan.. 

cerita selanjutnya JAWA BERNAM

6 ulasan:

  1. MerekA SEMAKIN Melampau..dan akan terus melampau jika DIBIARKAN !

    BalasPadam
  2. gambar no 2 tu muka melayu, ahli umno seumur hidup. khalid jamban samad ada duplicate ic dia. org mcm khalid jamban samad ni bila dh kena panah petir baru reti nk tobat...

    BalasPadam
  3. Angkok punya Khalid gereja ni

    BalasPadam
  4. Tak payah baca bible.....perangai kristian dah banyak diamal kan oleh orang m'sia am nya...
    Bercinta sebelum nikah, sex sebelum nikah, pergaulan bebas lelaki/perempuan,gay, lesbian....semua sudah wujud di m'sia sejak 1970'an lagi....
    Baru ni nak terhegeh-hegeh....sebut pasal bible, pasal sex bebas....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau Betul Mereka Edar Bible, Kenapa Tak Tangkap?

      Edar Kitab Injil : Hasutan Perkauman Terbaru Alihkan Perhatian RakyatDakwaan ada cubaan untuk mengedar kitab Injil kepada pelajar Islam di Pulau Pinang merupakan hasutan perkauman terbaru bagi mengalihkan perhatian rakyat, dakwa MP Shah Alam Khalid Samad.Khalid berkata rakyat jangan terpengaruh dengan hasutan perkauman yang kini cuba ditiup oleh sesetengah pihak yang tidak bertanggungjawab.Khalid menegaskan perkara itu tidak masuk akal dan merupakan fitnah jahat yang dilakukan bagi mencetuskan kemarahan umat Islam selepas isu penggunaan Kalimah Allah.“Jika betul perkara itu berlaku, mengapa hanya mengambil video dan tidak menangkap perlaku itu? “Tangkap saja sebab pelaku itu sudah menyalahi undang-undang dan perlembagaan. Kenapa tidak serahkan kepada pihak polis? Kenapa hanya dimuat naik di Youtube dan Facebook?“Sebagai rakyat, jangan mudah diperbodohkan Umno-BN. Mereka sudah terdesak dan tersempit oleh itu mereka lakukan pelbagai perkara,” katanya dalam ucapannya di Program Merdeka Rakyat, di Seksyen 17, di sini semalam.Tambahnya, Umno-BN sengaja membangkitkan isu perkauman yang lain selepas isu kalimah Allah dan amanat Haji Hadi tidak berkesan.Baru-baru ini, terdapat dakwaan bahawa kita Injil diedarkan kepada pelajar Islam, dipercayai oleh dua lelaki di hadapan sebuah sekolah menengah di Jelutong, Pulau Pinang.Mereka yang berpakaian kemas didapati mengedarkan kitab tersebut kepada kira-kira 50 pelajar termasuk pelajar Islam yang sedang masuk dan keluar sekolah ketika waktu pertukaran sesi persekolahan pagi dan petang itu. D

      Padam
  5. Macam nilah contoh FREE EDUCATION, leh dapat FREE BIBLE.

    BalasPadam