Rabu, 16 Januari 2013

#KL112, BERJAYA MENGUMPULKAN DUIT DERMA KILAT!! KAYO KAYO KAYO..

tak ke kemaruk pemimpin pakatan, asal buat perhimpunan, ceramah, sekali kutip, hah kau, berpuluh-puluh ratus dapat.. ratus-ratus ribu dan juta-juta ribu dapat kau... wow... MASYUKKKK...!!! buat je derma kilat, konon duit tu nak digunakan untuk pilihanraya katanya.. kah kah kah...

mana tak jadi angau, dah-dah artis yang tak laku, join pas, buat ceramah, kutip derma, gerenti ada duit rolling ma.. haha.. ai, kadang-kadang geng-geng penchacai cukup eksyen, kata duit ini ibarat duit jihad menemtang  umno katanya!!!.. kah kah kah.. wak lu.. diorang tak sedar.. duit tu thah kemana lah lepas tu.. mereka rela jer walau duit tu bukan guna pun tuk pilihanraya nanti... nak memperbodohkan orang memang cekap.. terer tul memukau minda orang yang dah taksub... pui

MASYUK....


ps: siapa yang masyuk? hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan