Jumaat, 25 Januari 2013

lokasi di johor, ceramah pas yang full pack!! terkedu gua ni!!

harap penchacai korang gembira lah gamaknya, aku sendiri terkedu dengan kehadiran manusia mendengar ceramah pakatan kat sana, johor tu.. thahlah.. so far korang canangkan kat geng-geng korang, yang misi menawan johor akan menjadi kenyataan... tahniah jentera pakatan... kerja keras anda memang tak boleh dinafikan... tahniah lagi sekali...
hidup pas hidup pas hidup pas... yihaaaaa... 

amacam ramai kan, perghhhhh... boleh pengsan i tau tengok gambar ni... huhu... ai korang ni takkan tak nampak.. kan ramai tu... tu tu.. aish... ramaila ..  lokasi di johor..

ps: sesungguhnya kebenaran akan tersingkap juga, pas kembalilah dikau kepangkal jalan, jangan jadi balaci politik untuk dap saja.. nasib umat Islam kamu tak bela.. sembang je lebih.. politik maki hamun 24 jam.. apa semua lu orang je nak betul.. pui

16 ulasan:

  1. Ini mesti semua salah Umno! ni mesti gambo dah edit atau ni mesti baru nak stat..!

    BalasPadam
  2. UMNO JOHOR GIGIL,BN ARAH KUATKAN SERTA SATU PADUKAN LAGI JENTERA PARTI MEMANDANGKAN SAMBUTAN PENYOKONG PR PADA CERAHAN-CERAMAHNYA.

    SIAPA YG X NAMPAK RAMAI SILA PEREKSA MATA ANDA.

    BalasPadam
  3. orang duduk dalam semak,ada yg belakang pokok ,adayg gumna ilmu ghaib sebab tu nampak tak berapa ramai mungkin juga kampung tu hanya tu sahaja yang ada agaknya

    BalasPadam
  4. Nampaknya doa yang di sampaikan oleh bekas MB Perak di suatu perhimpunan di Kedah kini semakin terserlah kemakbulannya. Doa beliau adalah seperti berikut:
    “Selamatkan negara kita, selamatkan akidah kita, selamatkan negara dan masyarakat kita…perhimpunan di Kedah tanda kejatuhan PAS di semua peringkat bersama-sama dengan rakan-rakan kita Pakatan Rakyat”
    Nampaknya ia lebih berkat daripada doa adik Pok Nik. Amin.

    BalasPadam
  5. Eleh tuan punya blog...

    Klu berani panggil la bomoh Harun Din kira. ..
    Bilangan yng datang mesti lebih 550,000 orang!

    BalasPadam
  6. Teringat movie Nujum Pak Belalang.

    NAMPAK NAMPAK!! KALAU TAK NAMPAK ALAMAT KULTUS PAS NAK MAMPOS!!!

    Hehehehehe...........

    BalasPadam
  7. Kena suruh Prof matemagik kongkang dari UKM kirakan beramai ratus ribu yang datang kat ceramah tu... aku pun GERUN tengok ramainya makhluk bertanduk dua yang datang...gggrrrr...gggrrr...

    BalasPadam
  8. banyak lah yg datang ...ada 1 juta owang...kikiki

    BalasPadam
  9. Kalau engkau orang tengok ramai, engkau orang anak luar nikah
    hehehee.......

    BalasPadam
  10. aku tengok ramai je.. sampai berhimpit2 korang jangan wei.. kekeke..

    BalasPadam
  11. Hui ramainya....jin, setan dan iblis.

    BalasPadam
  12. Ramai tu makluk toyol pun ada hadir sedang kutip derma guna kopiah tak nampak ke....? oleh Mat Bond

    BalasPadam
  13. lbih dari 1 orang..ramai la tu..hohohoh..

    BalasPadam
  14. MEMANG RAMAI..KALAU CAMPUR DGN JIN SYAITAN IBLIS YG DOK BERSUSUN DGN PUAK2 NI DENGAR CERAMAH FITNAH...SETAN MEMANG SYOK TGK CERAMAH CAM GINI...KUI..KUI..

    BalasPadam
  15. yang korang nmpk hanye la manusia berkopiah putih...tapi yang berpakaian hijau lg ramai...x nmpk lg?

    BalasPadam
  16. alamak tuan blog..tak kan tak kira sekali org bulan yg turun dengar ceramah..!! mungkin org bumi dah bertukar jadi org bulan sbb dah termalu sendiri dgn berbagai isu yg ALLAH timpa ke atas org yg bersekongkol dgn 'tangan2 Dajjal'...

    BalasPadam