Selasa, 15 Januari 2013

MAAF UMNO, MEMANG KAJIAN SEMASA PERHIMPUNAN KL112, SAH 700,000.. BETUL BEB..

harap rakan-rakan bn, bertenang, dan penyokong pembangkang semua, anda memang betul, perhimpunan pada sabtu lepas, memang sikit je lagi nak cukup 1 juta.. kurang lebih 700,000.. serius.. ini bukan main-main, ini betul-betul.. aku sendiri menunduk malu.. entahlah. TAHNIAH PARA PENYOKONG PAKATAN... ANDA BENAR... TAHNIAH PENCHACAI... EH.. TERSEBUT LAK PENCHACAI... entri ini nak memuji anda semua dan pemimpin anda...

INI KAJIANYA.. HARAP BERTENANG...
KAJIAN ITU MENGATAKAN...

jumlah orang dalam gambar ini ditambah dengan gambar bawah...
+
jumlah orang dalam gambar ini ditambah pulak dengan yang bawah ni
+
ok bila ketiga-tiga jumlah orang dalam gambar dah ditambah.. maka tolak campur..
jumlah kesemunya ialah
=
700,000 orang...
 tahniah penchacai.. eh silap, penyokong pakatan.. harap anda gembira dengan kajian ini... tahniah lagi sekali.. kalau boleh penyokong bn, bangun dan tepuk tangan,.. tepuk tepuk.. wah, bukan main senyum abang penchacai sorang tu.. harap kajian ini boleh disebarkan... harap maklum.. 

ps: 1 juta ye, wak lu.. HAHAHAHAHAHAHAHA... HAHAHAHAHAAHHAHA...jangan mara aa nanti kena jual.. hehe..

12 ulasan:

  1. Kah kah kah, lawak lah admin...

    BalasPadam
  2. sekali lagi kalau buat demo mungkin 10 juta

    BalasPadam
  3. Wowww... macam ulat taikkkkk... banyak tu.. mantopppp

    muhahahhaaaaa... hampehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............

    BalasPadam
  4. atas bumbung pun ada org juga ke...nak tipu pun biarlah guna akal sikit....rakyat bukan bodoh...

    BalasPadam
  5. ada bangkai kering dok atas atap tu. tu pasal atap tak runtuh, bangkai dh kering memang la ringan, mcm angin...

    BalasPadam
  6. Walaupon cuma 3 orang saja yang berhimpon di HKR, najib masih lagi takut untuk bubar parlimen. Itu lah kelebihan najib

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walau 100 juta yang sokong fuckatan.... Khalid Al-Gagapi, Tok Jijan dan Lim Goreng tetap akan bubarkan DUN negeri selepas cukup-cukup 5 tahun mereka memerintah negeri. Takkan ikut sama dengan pembubaran Parlimen jika Najib isytihar pilihanraya awal. Nampaknya Khalid Al-Gagapi, Tok Jijan dan Lim Goreng LEBIH PENGECUT dari Najib...

      kah kah kah kah kah

      Padam
    2. Mereka penakut, najib pengecut...

      Padam
    3. ANUS 6:46 PTG....

      kah kah kah kah... itu je yang boleh ko hujahkan??? Kesian beb... sudah tukar suasana cerita pulak....

      al-Juburi juga berani dengan adegan belalai bengkok dia tu... berani dalam bilik je la...

      Padam
    4. Ade 100 juta penyokong pun Khalid Al-Gagapi, Tok Jijan dan Lim Goreng takut bubar DUN lagi. Betul-betul TAKDE TELOR la diorang tu ye...???

      Kah kah kah kah kah kah

      Padam
  7. Buat apa nak bubar Parlimen awal2 memandangkan kemenangan berada di Pihak BN. Macam main bola le. Kalau keseluruhan permainan di kawal sepenuhnya dan setiap serangan lawan akan dibalas dengan caunter attack yang boleh menghasilkan gol, buat apa nak memperlahankan permainan atau dah tahu akan menang dengan hanya 5-0, kemudian minta pengadil menghentikan permainan sebab dah tahu pihak sana dah kalah, baik diteruskan permainan sehingga habis masa dan kita boleh berpesta gol. Itu yang Dr Najib buat. Lagi lama dia bertahan dengan tohmahan, lagi banyak kemenangan dan sokongan rakyat beralih padanya... Ayuh Dr Najib, ini masanya untuk selitkan strategi menyerang 3 penjuru secara berdepan, supaya dapat pihak BN dapat meletakkan penyokong PR dalam suasana menuding jari sesama sendiri dan bersorak berlainan lagu. Bila penyokong tenggelam dengan lagu masing2, pemain utama atas padang akan hilang tumpuan, dah satu gol lagi untuk pihak BN....

    BalasPadam