Selasa, 8 Januari 2013

MALAM TAHUN BARU DI SINGAPURA.. WTF...

singapura kan kebanggaan dap.. dap menjadikan singapura sebagai trademark dalam pemerintahannya di pulau pinang tu, selangor, kita tengok siapa berkuasa.. so dap betul-betul bersungguh nak jadikan malaysia menjadi sebijik macam singapura.. orang melayu singapura pun tau keadaan mereka disana, tetapi orang melayu tak sedar diri kat sini nak sangat angin perubahan supaya malaysia ini diperintah oleh kiasu...

ANDA SUKA? ANDA GEMBIRA?

jom kita lihat gambar tak leh blah dimalam tahun baru... semua di singapura... tahniah pas, anda berkawan peluk cium dengan proksi singapura.. dap..










diambil dari sini KLIK

ps: orang melayu kat sana minoriti,  itu disana.. disini? bakal berlaku macam disana? walau kita majoriti tetapi kuasa kalau bukan kita pegang, mungkin juga akan jadi macam sana kalau melayu tak sedar-sedar dalam benak kepala otak mereka... pui.. LU FIKIRLAH SENDIRI!!!!

1 ulasan:

  1. negara yang perlu diangungi oleh DAP/PKR/hamPAS . hidup kiasu singapork. mampos DAP

    BalasPadam