Isnin, 14 Januari 2013

MAT SABU TENSEN DENGAN LAPORAN ALJAZEERA.. HEHE..

dalam portal malaysia kini, kobarkan 100,000 yang hadir, harakah kata pulok, ratusan ribu hadir,.. kikiki, tak leh lagi tu terima kenyataan.. poster dan baju para peserta hkl112 tulis apa... 1 juta.... hak hak.. maap lah ye.. den bakar line lagi.. bukan ape.. puak-puak jebon ni, kalau nak kitai, kitai cukup-cukup.. sebelum hkr112 mereka eksyen seh, buat promo... dibakoline lah juga fb-fb orang bn, konon nak bagi orang bn, getar lutuit la tu.. hehe,

mereka promot kat facebook, twitter dan blog, hari-hari, tanpa segan silu provok.. ok.. kita rilek jer.. hehe.. bagi mereka syok dulu masa tu.. siap kata kompem 1 juta akan gegarkan kuala lumpur... ohhhh iccc..


cuba kita tengok, SEJUTA RAKYAT TURUN... APA AKU SALAH BACA... HEHEHE..

dan setelah berlalunya perhimpunan itu.. maka terbuktilah, angka 1 juta tu hanyalah syok sendiri da.. tapi penchacai tak leh terima kenyataan beb.. mereka nak menang juga, siap ada kata 700k hadir, kah kah kah.. ai macam-macam perangai..

maka agensi berita luar negara pun keluarkan stament beritanya... hehehe.. jangan kata aljazeera dibayar umno pulak ye... mampuih semua nak umno kena salah.. heheh


aljazeera tulis angka 45,000... ui mana boleh, ada prof mana thah kata 700,000 biar betul aljazeera ni.. mana boleh, 1 juta lah.. ishh 5 juta kot.. hehehehe.. 

jom nyanyi..
kita semua sepakat, ai kampung ai pening lalat... lalalalalalalalalalalalala

12 ulasan:

  1. PAs tak tau kira, mampiuh depa

    BalasPadam
  2. KEHKEHKEH MAT SABUN HEPI N LEKA MEN SABUN DLM TANDAS SBB INGAT YG DTG BLEY CECAH 100 RIBAN BROO..SAMPAI MASA NAK KLIMAKS HARAKAH CETAK 100 RIBU..PERGH MAT SABUN PUNYE LER SUKE..KALI NI DIA NAK PANCUT LEBAT..TUP2 AL JAZEERA TULIS 45 JEK..MAT SABUN POTONG STIM TAKJD PANCUT! KEHKEHKEHKEH ADOIYAIII

    BalasPadam
  3. Mereka kira guna MICROSOFT EXCEL.. lagi 3 minggu baru keluar jumlah kedatangan yang betul. Tunggu je la... komputer yang mereka gunakan dibuat tahun 1950-an.. lambat lagi nak proses dan dapat jawapan yang tepat... hehe

    BalasPadam
  4. Himpunan 12 Jan: PM ucap terima kasih pada Pakatan

    Hazlan Zakaria

    4:33PM Jan 14 2013 

    Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini menyampaikan penghargaan kepada Pakatan Rakyat atas tindakan semasa Himpunan Kebangkitan Rakyat yang menurutnya menunjukkan kejayaan politik BN dan reformasi kerajaan.Katanya, walaupun beliau tidak bersetuju dengan pembangkang, beliau berterima kasih kerana kumpulan berkenaan menghormati semangan Akta Perhimpunan Aman.Beliau berkata demikian semasa pembukaan satu persidangan undang-undang di Kuala Lumpur hari ini.Tambahnya, itu menunjukkan bahawa Islam atau reformasi yang dijalankan BN adalah tepat.Najib turut memuji pihak berkuasa atas tindakan profesional mereka semasa perhimpunan yang membanjiri Stadium Merdeka dan kawasan sekitarnya.

    BalasPadam
  5. Najib patut debat, tak berani bawa Dr M sekali

    Harakahdaily,14 Jan 2013KUALA LUMPUR: Bekas Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim (gambar) mencadangkan agar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak melawan pembangkang dengan cara yang lebih terdidik dan demokratik.Bagi beliau, dengan pilihan raya yang sudah sangat dekat, Najib patut melawan pembangkang dengan berdepan dengan mereka dalam isu-isu yang dibangkitkan.Bagi beliau, BN mempunyai pakar-pakar ekonomi, agama dan penerangan yang hebat untuk berlawan dengan Pakatan Rakyat."Bila Datuk Seri Anwar sedang memperhalusi semula erti Merdeka di depan 100,000 peserta dalam Himpunan Kebangkitan Rakyat, PM sibuk dengan memberi pelbagai habuan, kali ini di Semenyih," tulis Zaid dalam blognya."Apa yang menghairankan saya adalah, kenapa dia tidak bangun dan melawan pembangkang dengan membahaskan isu," kata Zaid.Bagi beliau, Najib sepatutnya mengarahkan para pendebatnya berlawan dengan mereka."Dia patut arahkan menteri yang menguruskan hal ehwal agama menyatakan sikapnya dalam isu nama Allah, bandingkan dengan pendirian Anwar Ibrahim, dan debatkan isu itu keseluruhannya."PM mempunyai pasukan penasihat yang baik dalam isu ekonomi."Dan jika tidak cukup bawa sekali Tun Dr Mahathir untuk membantu beliau berdebat dengan Anwar dalam pelbagai isu ekonomi," kata Zaid.

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh ka pemimpin2 PR debat besrta FAKTA???ptuihhh..

      Padam
    2. kira orang yang hadir d hkr 112 pun salah macam mana nak berdebat ngan fakta lebih2 lagi yg melibat kan angka

      Padam
  6. 1. Akjazeera silap kira...sepatutnya 450,000 muakakaka.

    2. Apa kelas PM nak berdebat dengan si celako celako
    celako?

    BalasPadam
  7. zaid mabuk tu ades.. krelebiliti dia dah out dah.. nak percaya dia cakap.. ades.. hehe.. asik2 debat2.. itu je puak sana tau kekeke

    BalasPadam
  8. Tkpe Rafizi boleh tolong kira nanti...tp skg dia masih sibok dok nego dgn Deepak...rasa2 dh dibontot oleh Deepak budak jambu nih.

    BalasPadam