Ahad, 13 Januari 2013

MEH GUA CERITA, DARI KL SENTRAL SAMPAI KE STADIUM SIANG TADI...

aku saja ikut geng-geng ni jalan dari kl sentral ikut brick field, sampai ke stadium... so kesimpulannya geng-geng pakatan ini macam biasalah nak jatuhkan kerajaan je lah ayatnya.. dari awal sampai ke stadium ayat sama je diorang sebut

HANCUR, HANCUR, HANCUR BN, HANCUR UMNO, HANCUR NAJIB... aura kebencian meluap-luap disetiap manusia yang niat nak tumbangkan kerajaan pru 13 nanti.. yo lah.. kita bagi chan jolah puak-puak ni berdemo.. dendam dah meluap-luap tu.. hehe

orang asli pun ada oo.. hehe, mereka ni naik bas, 40 orang.. semua dari grik, perak.. 

kalau betul himpunan ini mengumpulkan 1 juta orang, dah berasak-asak orang kat kl sentral ni bro.. ni biasa-biasa jer.. hehe

kalaulah betul orang datang 1 juta, tempat ni gerenti penuh beb.. ni kat erea belakang kl sentral.. 

ni kat erea brickfield, masa ni dah berkumpul geng-geng pakatun yang nak ke stadium, aku pun kasi joinlah buat muka seposen, heh

team amk, macam biasa kasi jerit, hancur hancur hancur anuar, eh.. hehe, korang taulah apa diorang sebut.. keh keh..

jalan ke stadium merdeka, ponek jalan oooo.. hancur hancur.. hancur pakatan.. aku cakap dalam hati la.. keke..

suka pakatun dengan ramainya orang cenggini.. keh keh keh.. mesti depa kata abislah umno.. aku jawab, eeeeee takutin nya iiii... hehehe, ni dah dekat sampe ke stadium merdeka.. 

kat sini semua berkumpul, so geng-geng pakatun pun slow-slow masuk ke stadium kat depan sana tu ha, eh ada awek cun.. hii...

ps: sebenarnya banyak lagi gambar, tapi itu jelah.. saja je nak up kan pakatun bagi kembang sikit.. eleh, kata 1 juta.. setakat dalam 50k-60k nak bagi umno/bn gentar, ok tak pe sekurangnya umno/bn faham.. pakatun pun mestilah kena up tuk naikkan semangat juak-juak, ye le banyak isu berbangkit yang terhimpit kat pakatun sekarang... so dengan perhimpunan ini boleh dikatakan hanya gimik point untuk menunjukkan pakatun memang kuat... yup memang kuat, kuat temberang.. kan hehehe.. nanti aku updatekan ada satu flyer panas tahap cipan.. yang disebarkan spisis manusia gila.. ok geng.. komen ye, jangan tak komen.. keh keh..

5 ulasan:

  1. Malas nak komen.Buat lotih yo.Bukan ado paedah pun.Dari layan manusio banggang ni,baik den layan beruk kek belakang ghumah den ni.Bodoh.....ponek ponek jalan,sakit tokak terjorit jorit,lopeh tu balik ghumah tido.Yang polek sikit,yang jadi lombu berjalan dalam paneh.Kepalo dio orang datang naik keto.....Osah boto banggang.




    Rahim Janggut

    BalasPadam
  2. Amin HB! Semoga apa yang terdetik di hati hati kita semua dimakbulkan Allah swt..HANCUR dan MAMPUSlah Pakatun...Manusia banggang..namanya ada Tuan Tuan guru dan ustaz ustazah tapi tak ajar pun penyokong BERSYUKUR sikit pun atas apa yang mereka kecapi sekarang hasil UMNO yang berjuang sejak sebelum Merdeka..

    BalasPadam
  3. Sokong umno paling senang, anda cuma hangguk kepala atas apa yang umno buat, anda akan senang dan banyak dapat manfaatnya.

    Kalau sokong pembangkang anda perlu berkorban masa dan wang ringgit.
    Kalau rasa tak nak mati jangan sokong pembangkang.

    BalasPadam
  4. Sokong PR lagi paling senang. Caranya;

    1. Kosongkan otak macam tin kosong atau
    2. Kosongkan otak lepas tu isi otak lembu
    3. Bila otak dah kosong boikot media
    4. Bila otak dah kosong senang nak kena kelentong
    5. Bila otak dah kosong senang nak minta duit, macam duit tabung memali tu..
    6. Bila otak dah kosong senang perah keringat, macam lembu kat sawah tu..
    7 Bila otak dah kosong senang suruh jadi anjing DAP, melalak macam anjing dekat jalanan, woh woh, woh....
    8. Bila otak dah kosong banyak lagilah, tak larat nak tulis dah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Banyak kerja kena buat tu....

      Hangguk&hangguk lagi senang...maka sokong lah umno/bn.
      Sebab tu bn boleh memerintah hingga kini...

      Padam