Ahad, 6 Januari 2013

MEH KITA BACA KOMEN PENCHACAI FRUST KAT BLOG INI... HEHE..

saja je nak popularkan penchacai yang komen macam frust jer ni!!.. macam dah tak keruan dengan kebangkitan rakyat menolak politik sampah ajaran pakatan. hehe.. almaklumlah.. kalau ceramah pas terutamanya, nak ramai kena ajak ustaz azhar idrus je.. kalau nak diharap penceramah yang lain dah takda taring dah.. sebab cacian dan makin masa ceramah mereka kurang umph...

tu pasal bila umno/bn buat ceramah... orang datang pulak ramai.. siap penuh khemah.. kerusi tak cukup.. penchacai pun ada datang, mereka tengok dengan mata sendiri.. so hati jadi tak keruan.. termencarut secara automatik didalam hati dengan keadaan ini.. jadi ayat-ayat tak leh blah mereka buatlah... macam dalam komen dibawah ini... korang bacalah ye... terima kasih juga kat rakan-rakan yang belasah balik komen penchacai ini...

hanya mampu tersenyum bila keadaan begini jadi kat penchacai... kesimpulannya apa kata jom kembali menyokong umno bn.. dah tak releven dah beb pakatan rakyat.. asik tipu je.. mana orang boleh tahan hehe..


tajuk post ini anda boleh klik disini.. 

10 ulasan:

  1. Ceramah fuckatan hanya akan penuh bila manusia-manusia ni ada...

    1) azhar natang mekdi
    2) mat sabun nonok normah.... dan
    3) ostazah abby abdi


    Sambil meramaikan ceramah, sambil berjalan tin milo kutip duit..... yang kaya, manusia kat atas tu. Yang makin BODOH bangkai-bangkai bernyawa kat ceramah mereka....

    BalasPadam
  2. MEH KITA BACA KOMEN PENCHACAI FRUST KAT BLOG INI... HEHE..

    saja je nak popularkan penchacai yang komen macam frust jer ni!!.. macam dah tak keruan dengan kebangkitan rakyat menolak politik sampah ajaran pakatan. hehe.. almaklumlah.. kalau ceramah pas terutamanya, nak ramai kena ajak ustaz azhar idrus je.. kalau nak diharap penceramah yang lain dah takda taring dah.. sebab cacian dan makin masa ceramah mereka kurang umph...tu pasal bila umno/bn buat ceramah... orang datang pulak ramai.. siap penuh khemah.. kerusi tak cukup.. penchacai pun ada datang, mereka tengok dengan mata sendiri.. so hati jadi tak keruan.. termencarut secara automatik didalam hati dengan keadaan ini.. jadi ayat-ayat tak leh blah mereka buatlah... macam dalam komen dibawah ini... korang bacalah ye... terima kasih juga kat rakan-rakan yang belasah balik komen penchacai ini...hanya mampu tersenyum bila keadaan begini jadi kat penchacai... kesimpulannya apa kata jom kembali menyokong umno bn.. dah tak releven dah beb pakatan rakyat.. asik tipu je.. mana orang boleh tahan hehe..

    |||||||||

    Mula aku nak jugak sokong umno.....tapi bekas oarang no1 umno sendiri yang cakap :"umno hanya disokong oleh orang bodoh, kalau pembangkang yang cakap gitu,,bukan lah sesuatu yang pelik...tapi tun M yang cakap...tentu dia lebih kenal umno...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kasi link Tun M cakap camtu.... nak dengar jugak sebijik-sebijik dari mulut Tun M sama tak macam yang ko tulis tu.....

      Padam
    2. org pakatan haram J ni depa men tuduh guna ayaq liuq ja.. pa ketua haram J ckap semua btl, suh bukti haram xda.. tp depa bla kena tduh siap PLUS bukti.. ckap besi la apa la.. nk berdalih lgi, terang lagi bersuluh.. cilakakkk punya org..

      Padam
  3. hehe itu je mampu anda komen kikiki...

    BalasPadam
  4. to ---> Tanpa Nama 7 Januari 2013 7:32 PG

    haha, pndai ko blakon n wayang yg katakan org skong umno then blah sokong pakatan sbb statement tu.. aku tahu ko org pakatan.. xpayah blakon.. ysof hslam xambik ko jd plakon pun.. tp nak blakon dlm bdang **** mcm ANUdlmselUAR pasti boleh.. jgn takot...kalu kena tgkap.. silanat DAP ada, ada KAPAL dan BABIGA utk backup ko.. #uck, kerna KAPAL,BABIGA,ANUdlmselUAR,Poknick,hadi...tahniah anda dah memecah blah kan Umat islam n org melayu.. statement AB ADABI pun mcm sial aku tgk.. HEADBOMB,jgn blok komen aku..

    BalasPadam
  5. nak ramaikan org datang cermaah PAS, upah amoi2 DAP murahan utk joget K POP.hhaaaaa..

    BalasPadam
  6. ADA JUGA 2, 3 EKOR JUAK PAKATAN YG BERI KOMEN HAMPAS.....TAK PAYAH LA KITA PEDULI INSAN KERDIL YG IKTIRAF UMNO.....PAS NI APALAH SANGAT MALAHAN MEREKA UMPAMA BUDAK-BUDAK...MALAHAN NIK AZIZ PUN TOLOL APATAH LAGI KAUM MEREKA......YG KITA NAK ADALAH PENGIKTIRAFAN DUNIA, PENGIKTIRAFAN NEGARA ISLAM LAIN...PAS TAK PAYAH PEDULI LAH...MEREKA TAK MATANG.....APA YG PASTI PAKATAN PASTI TERSUNGKUR PRU 13 NANTI.......IAU ADALAH PASTI......yg ikhlag ABE MAMUD.

    BalasPadam