Rabu, 16 Januari 2013

MEMANG BANGSAT... KORANG TENGOKLAH NI WEI..!!!!

siapa tak kenal dia ni, pelakon cina yang ada berlakon dalam filem arwah yasmin ahmad, dia ni dah kira melampau dah ni.. apa dia ni taiko besar ke siap nak hina-hina Al-Quran, hina agama kita... apa tindakan kita... aku tak kisahlah kau pas ker, umno ker, perkasa ker dan ngo-ngo yang berkaitan silalah ambil tindakan... kasi ajar mangkuk kiasu ni...

BIADAB BRO, DIA INGAT ORANG ISLAM KAT MALAYSIA NI DIA BOLEH PIJAK?


PATRICK TEOH.. LU AGAK-AGAK LA.. NI DAH KURANG AJAR NAMANYA... aku tengok sejak dua menjak ni, orang bukan Islam dah makin berani hina terang-terang kat kita.. apa mereka ni dah tak gusar.. sebab mereka tau.. kita umat Islam dah berpecah belah.. lepas pru12, diberi muka kat kiasu-kiasu camni.. melayu berpecah.. betullah kata rakan aku, menang sorak, kampung tergadai... bangsat..!!!

sumber dari rakan fb..

1 ulasan:

  1. Patrick Teoh memang geng PR, boleh cek past posting dia, interiew dia etc

    BalasPadam