Ahad, 6 Januari 2013

MEMANG TERBAIK!!! NGAUMAN BN DI BATU 6, GOMBAK..MALAM TADI!!! PERGHHH!!!!

pakatan rakyat kata, bn dah tak releven, mereka kata umno semakin layu, mereka kata umno begini, bn begitu, dan ayat-ayat mereka hanya nak coverline kebahlolan pentadbiran kerajaan negeri selangor pimpinan pkr sekarang ni.. jadi anda nilaikan.. kebangkitan rakyat dah bermula nak menumbangkan pakatan... AYUH KITA SAMA-SAMA TUMBANGKAN KEANGKUHAN PAKATAN SONGSANG... UNTUK MASA DEPAN NEGERI SELANGOR DAN NEGARA KITA....

LAWAN!! LAWAN!! LAWAN!! LAWAN!! LAWAN!! LAWAN!! LAWAN!!

lokasi di batu 6, gombak, rumah pak ali, gombak setia, 1 Malaysia tolak fitnah

ps: penchacai mesti kata yang datang ni dibayar, diangkut, ada cabutan bertuah lah.. so realiti penchacai dah pening kepala dah.. hahaha.. tu la angkuh piang lagi.. pui...

25 ulasan:

  1. standard la..mana ada orang waras yg dtg majlis umno kalau bukan sebeb dapat bayaran, hiburan oleh artis2 tempatan, nasi bungkus, bla...bla...

    sekarang ni hanya 2 golongan manusia je yg sokong umno ;
    pertama : orang yg baru keluar drp gua..tak tau pasal perkembangan semasa..info yg diorg ada hanyalah drp RTM, TV3, utusan, berita hairan...
    kedua : golongan yg kebulur nak makan duit haram hasil drp projek2 yg dijanjikan umno utk penyokong2nya..

    UMNO = United Musyrikin National Organization
    UMNO adalah bangkai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada bukti ke??? Bagi la bukti bergambar macam penganut hamPAS yang kantoi semasa berkumpul depan bangunan Felda kat KL dulu. Terang-terang kene upah RM50 baru la nampak ramai.....

      Setakat cakap guna air liur tak payah la bangkai soh chai haprak fuckatan.....

      Padam
    2. Baguslah dapat duit bukan bagi duit...butaperot

      Padam
    3. PAS a.k.a PARTI AJARAN SETAN
      PAS suka menjubur, memburit bini org...
      PAS anjing belaan DAPigs,pembela kominis,pemecah belah perpaduan umat...

      mana lebih musyrik bro???

      Padam
    4. kesian anon 11:43pg ni. nampak gelisah, ketakutan dgn GBP @ gelombang bungkus pakatan. suka tak suka, rela tak rela, mahu tak mahu, pakatan semakin lemah dan parah terutamanya di s'gor. kau sumpah seranahlah umno, kau makilah umno, kau kafirkanlah umno. ia tak memberi kesanpun. rakyat s'gor dh buat experimen dlm pru12, dan hasilnya GAGAL. maka dlm pru13 ni mereka dh tarik handbreak, TIDAK UNTUK PAKATAN.

      Padam
    5. AnoNGOK 11:43pg punye komen ada persamaan la dengan video ni....

      http://youtu.be/eyY3rh0vHEc

      Kalau tak sebab dapat bayaran, hiburan oleh artis2 PR-Pop, nasi bungkus, air bungkus, bla...bla... pasti yang datang majlis fuckatan tu hanya 10 orang je kot.....

      Kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  2. Najib Laknatullah....isteri kepada rosmah mansor si puaka... ada lagi penjilat2 pungkok 2 ekor binatang nie...ingatkan dah abes pupus dah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. najib & rosmah yg ada 2 kaki & 2 tangan lu panggil binatang. rasanya mak bapak lu pun ada 2 kaki & 2 tangan jugak. lu panggil mak bapak lu apa?

      Padam
    2. ...benar Wak Usin. SiTana 12.02 itu pun rasanya berkaki 2. Jadi semestinyalah dia sendiri pun adalah ****tang. Dari segi bahasanya pun kita boleh kenalpasti kan?...

      Padam
    3. Kah kah kah kah kah... memang sah mak bapak, nenek moyang, adik-beradik termasuk anoNGOK 12:02 pm tu adalah BINATANG....

      Padam
  3. Blom sempat gua nak post bukti..orang lu dah tolong confirmkan apa yg gua cakap...tu la..kalau dah memang BANGKAI...mana bleh nak cover bro..

    BalasPadam
  4. Bodoh tenuk klau mengaku anak melayu sokong PAS kafirun.......songlap duit anak yatim Mamali....tau apa hukum nya????????

    BalasPadam
  5. Aku Sayang Tun Mahathir6 Januari 2013 12:19 PTG

    tanpa nama 11.43, 12.02...anda gelabah, anda ketakutan...jiwa anda bercelaru....anda dah terseder dari kesilapan...

    bertenanglah.....kalau dah hati tu bergelora nak kembali kepada BN dan UMNO, buangkan rasa malu, pulanglah ke pangkal jalan.

    ALLAH lagi kan ampunkan hambanya.....
    ini kan kita sesama manusia.......

    BalasPadam
  6. Apa lah punya pendikan islam tampa nama12:02 tak kenal antara maknusia dg binatang,inilah belajar dg tuan guru yg menyesatkan.

    BalasPadam
  7. Pelik mereka yang mengaku berPARTI ISLAM tapi dari perkataan perkataan yang keluar pun penuh dengan fitnah, hasutan dan cacian terutama pada Pemimpin Negera dan isterinya!

    Terang terangan inilah TARBIYAH PAS PUSS PISSSSSSSSS......

    Semua UMNO tak betul belaka walaupun hidup sejak lahir dalam negara yang aman tenteram, harmoni dan dengan rezeki melimpah ruah kurniaan Illahi BERKAT pemerintah Kerajaan dikuasai UMNO.

    Dari sejak dalam perut ibu masing masing dapat rawatan di Kelinik Kesihatan Kerajaan, KEselamatan dijamin Angkatan Tentera Malaysia, PDRM, Sekolah Kerajaan Sediakan, Kerja di Jbatan Kerajaan mahu pun Swasta selepas di University Kerajaan tapi peliknya Tak negrti juga BERSYUKUR atas semua ini.

    Yang jadi Idola pemimpin Arab nun jauh di sana dan yang digemari kalau boleh berdemonstrasi hari hari macam di Cairo dan mahu pula negara sendiri hancur macam Syria!!!

    Aku sikit pun tak faham mengapa NAJIB nak kerja kuat untuk orang Melayu. Aku memang kesian specise Melayu sebab mereka semua ada sindrom Anakku Sazali....Manja berlebihan. Budi baik orang lain dibalas Tahi!

    Najib/Mahdyuddin keras kuat siang malam dihina di caci...Pemimpin PAS PUSS PISS yang main air liur berbaldi siang malam kutip duit mereka mereka puji..Melayu Melayu.

    Korang nak sangat UMNO lingkup...Tunggulah MACAM MANA CINA DAP dan Anwar Ibrahim punya Keling ajar kamu nanti bila nasi dah jadi bubur...Waliyazubillahminzalik!!!!!

    BalasPadam
  8. Kalau ia nya maksiat, kita kena katakan ia adalah maksiat walau siapa pelaku nya.
    Bila rakyat biasa yang buat maksiat, maka dengan tegas & berani mengatakan ia adalah maksiat.
    Tapi jika pelaku maksiat itu orang ternama....maka semuanya MENIKUS nak tegur dan cegah.
    Mereka lebih takut kan mahluk, berbanding Allah.

    BalasPadam
  9. s
    Salaam

    aku sokong UMNO dan BN

    rasa malu la nak sokong PR

    malu pd Allah dan Rasulullah

    wasSalaam

    -abu aliff-

    BalasPadam
  10. PERTAHANKAN PUTRAJAYA, JIHAD ALIF BA TA.....

    BalasPadam
  11. http://www.youtube.com/watch?v=QmGD5Tck1y8

    BalasPadam
  12. UMNO yang bela Melayu dan islam,PAS punca perpecahan umat islam .

    BalasPadam
  13. Aku haramkan aku dan seluruh keturunanku sokong PAS dan Pakatan.

    PAS bukanlah fahaman Agama tapi hanyalah kumpulan Munafik. Sebab itulah mereka sahaja yang menganugerahkan gelaran Ulama kepada orang-orang mereka.

    Kononya dengan gelarah Mursyidol, boleh mesamdolkan orang lain. Segala pekong mereka selama ini telah dibuka oleh orang-orang mereka sendiri.

    Segala keburukkan yang dilakukan oleh rakyat negara ini dikatakan angkara UMNO. Persoalamnya apakah kebaikan yang dilakukan oleh mereka.

    Selama berceramah berdakwah apakah kesan keatas rakyat negera ini. Mereka sendiri pun tak mampu mengawal nafsu serakah di kalangan ahli sendiri.

    Hasil daripada berbaik dengan Anwar cakap pun sudah berbelit-belit.

    BalasPadam
  14. http://www.youtube.com/watch?v=w8oCDB2lgP8

    camne kita boleh pilih pemimpin yang jahil pasal agama???

    BalasPadam
  15. Selangor akan kembali kepada BN ....insya allah

    Rakyat selangor tak mahu dipimpin oleh pemimpin hipokrit,pemimpin rasuah, pemimoin penipu dna tak tahu buat kerja...

    Selangor dah rugi selama 5 tahun ni...lepas ni kalau pakatan nak perintah semual selangor, tunggulah 50 tahun lagi...

    BN dah byk buat perubahan dan berubah...

    BalasPadam