Rabu, 9 Januari 2013

OTAK FIKIR GAMBAR BOGEL!!! TU PASAL ROSAK OTAKNYA!!


bila otak dah sakit, jiwa dah tak betul maka mereka berniat lain macam pada 12 jan 2013 nanti..

rupanya ini agenda mereka

1. huru-harakan kl
2. tukar kerajaan
3. tukar bendera
4. hapuskan kuasa raja-raja
5. hapuskan hak istimewa orang melayu

yang boddo piang siapa.. yang ramai nanti adalah spisis melayu pakatan yang dah tak fikir dah.. orang cina dap takkan turun punya..berapa kerat je.. korang tengoklah nanti.. bagi aku senang, lagi mereka jadi bahlul nak huru harakan malaysia, lagi membuak-buak rakyat malaysia nak jatuhkan mereka dipeti undi.. RAKYAT CINTAKAN KEAMANAN, PUAK-PUAK BERUK INI SUKAKAN KEROSAKAN ANDA PILIH MANA?

"anuar ibrahim mengerahkan balaci-balacinya merosakkan kl 12 hb nanti... "  bacul punya bakal perdana menteri china doll otak barua spisis israel...

ps: melayu-melayu sosialis berusaha bersungguh nak jahanamkan negara ini.. bangsat.. wajib perangi mereka bai... musuh negara ni...

2 ulasan:

  1. Satu juta yang nak kan kemusnahan, 27 juta lagi cintakan kedamaian...InsyAllah Malaysia akan terus mengecapi keamanan dan kedamaian....Ayuh kita tumbangkan Pakatan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pakatan dah lingkup dah....nak tumbangkan apa lagi?

      Padam