Khamis, 24 Januari 2013

panas berdentum... hanya dap sahaja yang mampu buat cenggini..!!!!

erm, bukan main lagi ini ketua menteli penang, ops.. sambutan maulidur rasul di penang, gambo dia terpampang didepan sekali kat banner... ai macam-macam...huh

 siap ada lori kau, jangan dibuat main-main kekeke

tu dia aih, ai macam-macam km tokong ni...

yang ni pulak kat balakong, siap ada angpow kau.. keh keh.. ai dah gaul maca-macam dah pesen dap ni keke.. dap ni kalau ikhlas nak mendalami Islam tak ngaper.. ni nak perguna orang Islam je.. apalah nak jadi kalau orang melayu tak sedar-sedar... huh


sumber klik sini

2 ulasan:

  1. Wa nak satu angpow macam dalam gambar tu, aikksss lupa lak nape 3 orang je dapat angpow, lagi 1000 orang yang diwar2kan tu dah pi mana gambarnya?

    BalasPadam
  2. 4 orang PR tengah kowtow dari belakang sama itu TOKONG ENG hehehe kowtow jangan kowtow

    BalasPadam