panas berdentum... hanya dap sahaja yang mampu buat cenggini..!!!!

10:58:00 PTG headbomb 2 Comments

erm, bukan main lagi ini ketua menteli penang, ops.. sambutan maulidur rasul di penang, gambo dia terpampang didepan sekali kat banner... ai macam-macam...huh

 siap ada lori kau, jangan dibuat main-main kekeke

tu dia aih, ai macam-macam km tokong ni...

yang ni pulak kat balakong, siap ada angpow kau.. keh keh.. ai dah gaul maca-macam dah pesen dap ni keke.. dap ni kalau ikhlas nak mendalami Islam tak ngaper.. ni nak perguna orang Islam je.. apalah nak jadi kalau orang melayu tak sedar-sedar... huh


sumber klik sini

2 ulasan:

  1. Wa nak satu angpow macam dalam gambar tu, aikksss lupa lak nape 3 orang je dapat angpow, lagi 1000 orang yang diwar2kan tu dah pi mana gambarnya?

    BalasPadam
  2. 4 orang PR tengah kowtow dari belakang sama itu TOKONG ENG hehehe kowtow jangan kowtow

    BalasPadam