Khamis, 17 Januari 2013

PATRICK TEOH, DIA ORANG BN.. BETUL KER?

hehe, kalau orang cina mca, tak de de akhlak begini, tak de de nak jadi biadab macam ni, ni semua dap yang ajar, dap yang buatkan ramai orang bukan Islam takkan rasa hormat dengan Islam, sebab senang, dalam pakatan, semua tau pas hanyalah kuli batak... kerbau dicucuk tali oleh dap dalam pakatan, semua tau, akar umbi pas semua tau... tapi kerana dendam kesumat dengan umno.. apa semua boleh...

isu patrick teoh yang sangat biadab, menghina Islam, adakah dia penyokong kuat pakatan? yup sudah tentu.. dia memang penyokong pakatan, ada la juga mangkuk ayun kata patrick teoh ni memang orang mca, pui... tapi agak menyedihkan, mana suara pas? kalau betul patrick teoh yang bahlol ni orang mca, hari ni dah ada demo besar-besaran dah beb.. tu yang aku cakap pas memang double standard hal ni.. memang nate bewok.. pui..

DIMANA SUARA PEJUANG PAS, TAKKAN KERANA DIA NI PENYOKONG KUAT PAKATAN KORANG DIAMKAN AJE.. DOUBLE STANDARD.. PUI

eh eh dia dengan siapa tu.. kalau gambar ini dia dengan pemimpin mca... erm.. sampai ke subuh pak lebai kuyyup dok berdemo kau.. hehe

eh eh.. nama siapa kat situ tu.. eh eh...

yang lagi membahlolkan keadaan. bila tau yang patrick teoh ni orang pakatan, ce ce, bob lokman keluarkan stament selamat yang agak-agak bebalisme.. boddo.. 


sumber dari dr mim klik sini

patrick teoh hina Islam kerana pas - afdlin shauki klik sini

ps: tunggulah kebangkitan sebenar Islam, bukan dari pas ye, pas tu bukan Islam, kita cilikan mulut si patrick teoh ni.. dengar kata seniman nak kasi ajar sama dia.. kita tunggu...

4 ulasan:

  1. Nak harapkan hamPAS....khhhhhhhhh puiiiiii...

    BalasPadam
  2. Menatang Teo ni orang BN? giler ko!
    klik SINI untuk menilai mentaliti siapek tua haramkejadah ni.

    BalasPadam
  3. APA? BOB LOKMAN KATA SEBAB PATRICK TAK FAHAM ISLAM?

    JADI APA GUNANYA KORANG PUAK2 PAS BERTAHALUF SIYASI DGN DAP. DULU BUKAN KE ALASAN KORANG NAK TARBIYAH DORANG? JADI TAKKAN SAMPAI SEKARANG TAK FAHAM2 ISLAM LAGI?

    PAS BUAT APA? GENTEL TELOR?
    BANGANG PUNYA PAS DAN BOB LOKMAN!!!

    BalasPadam
  4. PAS dah bingung, kepala berdengung.. spin PAS jangan x spin, teruskan tipu helah, banyak lagi boleh konar baring, nak jejak pala lulut boleh nak jejak pala hotak korang pun boleh,... buduh....

    BalasPadam