Jumaat, 18 Januari 2013

PUNYA LAH ANGKUH CINA DAP NI.. PUI..

kenapa makin menjadi tahap kurang ajar, manusia bernama kiasu ni, mereka terlalu angkuh mengatakan kerajaan pimpinan orang melayu adalah sampah.. dan aku agak hairan pas, pas oh pas.. aku tak faham.. apalah yang korang tarbiah pengikut dap sampai jadi kurang ajar camni.. setakat sembang dap memahami Islam. menghormati orang lain... wak lu la pas...

ORANG MELAYU TAK SEDAR-SEDAR LAGI, MEREKA NI DAH DI HANYUTKAN MIMPI INDAH KONON BILA DAPAT KUASA.. JATUHKAN UMNO.. MEREKA DAH KIRA BERJAYA.. YUP MEMANG BERJAYA, BERJAYA MERUNTUHKAN KUASA ORANG MELAYU.. SEBAB KALAU PAKATAN MENANG, KUASA MELAYU HANYA KELAS  KE-2... ITU PUN TAK RETI...

kenapa lah pas tak sedar hal ini.. huh.. korang tengoklah manusia apa yang tak reti bersyukur macam ni.. dah-dah kiasu lak tu.. aku harap pru13 nanti ajar cukup-cukup manusia yang tak reti bersyukur macam ni, makan babi suka, hormat orang tak reti.. setahu aku orang mca tak de pesen macam ni.. dap memang salah satu parti yang nak ajar kaum bertelagah macam ini le... ai.. kalau betullah... silap percaturanlah kau dap main kotor camni...

nilah kiasu yang belagak sebab dap bakal berkuasa.. ok ok.. kita bagi diorang eksyen dulu..
baca sini MPP

aku nak tanya kepada 2 baboon bangsat ni.. lu orang duduk malaysia, lu orang pernah kebulur tak makan? lu orang pernah tengok anak lu pergi sekolah tak selamat? lu pernah tengok kat malaysia ada orang mati tak makan, setahu gua, lu orang lah yang paling berjaya, ada kereta besar, rumah besar, siap kerajaan bagi sekolah yang berstatus sekolah cina, lu pernah tau ka kat thailand dan indonesia.. jangan kata sekolah cina, sekolah india pun tak da lu tau ka.. apa punya manusia tak reti bersyukur lu orang kiasu... pui

sekarang gua nak tanya.. ada pernah Malaysia jadi macam ni.. macai-macai bodoh, sila luku kepala lu orang bangkai!!!!

 pernah lu orang tengok kat malaysia ni ada budak2 mati tak cukup makan barua?

 lu orang pernah tengok keadaan sadis kenderaan macam ni kat malaysia.. lu orang jawab? ada?

 lu orang pernah tengok keadaan macam ni kat pekan-pekan atau bandar? lu orang jawab?

lu pernah tengok rakyat malaysia sampai tahap macam ni rumah mereka? oi macam bangsat lu jawab... la babi..

ps: bn terlalu berlembut.. aku harap kita jadi hardcore sikit lepas ni.. kita kasi ajar macai-macai otak kosong ini dari wujud kat malaysia.. macamana malaysia nak maju.. yang dia tau salah orang jer, pui..

4 ulasan:

  1. Saudara nak tengok gambar yang serupa dengan gambar nombor 5 di atas? Cuba sudara layari http://syed-othman.blogspot.com/2013/01/zalim-dan-sadisnya-kerajaan-umno-johor.html

    Lepas tu bagilah komen sesukacita saudara.

    Rasanya, saudara boleh kena demam kepialu/shypilis kalau 7 orang memakai baju BERSIH yang serupa dan lalu depan saudara.

    Teruskan mabuk air daun ketum.

    Jangan marah, nanti kena jual ----

    BalasPadam
  2. isu kecik pas biasalah, modal pilihanraya, kat penang, orang melayu kat sana di sailang sng2 je dgn dap.. ni puak2 mcm anda kan suka.. org melayu berbekas, cuma orang melayu mcm anda je terminum sup selipar tuan guru.. tu pasal hehe.. nak bandingkan setakal low klass isu.. keh keh keh..

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama18 Januari 2013 10:15 PG
    dah tengok. memang simpati sangat2. bukan nak pertikai tapi sekadar nak bertanya. mana gambar rumah yang diruntuhkan?

    BalasPadam
  4. Boleh jugak, kite tengok dgn sblh mata, kalau kt penang mcm mane plak, yg kerajaan DAP buat kt org2 melayu dan india. Knp xnk pertikai langsung. Apa kata kita jatuhkn plak kerajaan zalim DAP. Knp xnk ckp cmtu plak.

    BalasPadam